Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    "Bongattu musta farkku B5 audiclub:n kilvillä varustettuna lahden moottoritiellä aamuruuhkassa kehä 3 jälkeen etelään ja kuskilla kännykkä korvalla :)"

    hävettää myöntää että varmaan voisi olla minä tuntomerkit täsmää..
    Jos matka meni Kehä 1 itään niin sitten osui ja upposi :)

    Comment


    • Sitten se osui, Herttoniemeen olin menossa noin puol kasin aikaa, niin kuin joka aamu, lähes aina kännykkä korvalla..:D

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja VilleK Näytä viesti
        Minä kävin syömässä... :) Myös sun auto tuli huomattua. Onko vanteesi audit A8 valssit? Ei ainakaan replicoille näyttäneet...
        Jotkut A8 replicat ne on, en tosin tiedä mistä hommatut, kun jotenkin erilaiset mitä olen nähnyt muualla. Yleensä taitaa olla kiiltävät tuon matan sijaan? RS6 replicat oli kesän alla, joten nuo sun tassut bongasin heti...

        Comment


        • Maanantaina klo 20 jälkeen tuli ajeltua mustan mk2 TT:n perässä länsiväylällä,vilkulla moikkasit kun käännyin matinkylään,itse ajelin harmaalla mk1 TT:llä.. Olitko se ehkä sinä?

          Comment


            Sitten se osui, Herttoniemeen olin menossa noin puol kasin aikaa, niin kuin joka aamu, lähes aina kännykkä korvalla..:D
            Jeps meillä oli sama kohde sinä aamuna tosiaan.

            Comment


            • Puoli kahdentoista aikoihin bongattu Ylivieskan Vianorin parkista kanttikoppa Coupe, sininen väriltään ja valkoset raidat.

              Comment


                Oliverin klubitarra pitää bongata tuulilasista apumiehen alakulmasta. Vauhdista haastavaa. Ei kai näillä nurkin kuitenkaan montaa mustaa C6 S6 Avanttia ole?

                Comment


                • Juu. tiedän kyllä missä Ollin tarra sijaitsee, helpompi se siitä on huomata kuin taka sivulasista. :)

                  Comment


                    Kukas ajeli punaisella 80 sedanilla Vantaan Ikean kohdalla n. 17.15 ja kääntyi perässä Vaaralaan? Olin näkevinäni klubitarran pikkuikkunassa. Muina tuntomerkkeinä orkkiksen näköinen takaspoileri, RS2-tyylinen etupuskuri ja joku verkko(?)maski. Rekkari tais olla SKI-***

                    Comment


                      Eilen bongattu Herttoniemessä Mekaaninkonkadulla todella iso liuta ACF-membereitä. :) Bongattuja autoja oli mm. TT RS, R8, RS4, A4 Allroad, S4 (B8), S5, Q7 3.0 TDI clean diesel sekä paljon muuta mielenkiintoista.

                      Comment


                      • Eihän Mutasen Arttu ollut tänä aamuna ikaalisiin eksynyt? Valkoinen C5 sedan ledivaloilla varustettuna kääntyi perään jämijärventieltä 3-tielle eteläänpäin joskus siinä klo 05 jälkeen.

                        Comment


                          Oliko oliver kenties menossa tänään neljän jäljistä Ohikulkutietä Raisioon päin? Samanlainen S6 ainakin tuli vastaan, klubitarraa en kylläkään ehtinyt bongailla. HYV-15 tuli vastaan Paimiossa.
                          Taisin syyllistyä kyseiseen. Kulmilla toinenkin S6A mustana ja yksi tumman sininen - mulla ainoa ostokilpi jossa lukee hevosvoimat (ja edellisen omistajan nimikirjaimet)
                          Ja rouva tuolla Hyviksellään menossa heppatarvikkeita hakemaan Paimiosta.

                          Comment


                            Vihreä C5 avantti jossa takaluukussa S-logo ja tekstinä SEX, bongattu konalassa eilen.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja mjkr Näytä viesti
                              Eihän Mutasen Arttu ollut tänä aamuna ikaalisiin eksynyt? Valkoinen C5 sedan ledivaloilla varustettuna kääntyi perään jämijärventieltä 3-tielle eteläänpäin joskus siinä klo 05 jälkeen.
                              En ollut minä. Joensuussa on toinenkin valkoinen C5 sedan ledivaloilla jos sitten ollut se auto kyseessä. Ledivaloista puheenollen eilen ajoi vastaan Joensuussa vesikon kohdilla tumma C5 sedan jossa led etuvalot.

                              Comment


                              • Kukas ajeli punaisella 80 sedanilla Vantaan Ikean kohdalla n. 17.15 ja kääntyi perässä Vaaralaan? Olin näkevinäni klubitarran pikkuikkunassa. Muina tuntomerkkeinä orkkiksen näköinen takaspoileri, RS2-tyylinen etupuskuri ja joku verkko(?)maski. Rekkari tais olla SKI-***
                                Uskaltaisin tunnustaa.

                                Comment


                                • Olitkos arttu mutanen eilen illalla rauhankadun shellillä?

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viesti
                                    Olitkos arttu mutanen eilen illalla rauhankadun shellillä?
                                    Olinhan minä jonkun aikaa, auton jätin sitten vähäksi aikaa sinne parkkiin kun olin kaverin mukana.

                                    Comment


                                      Joku bongattu aamupäivällä Kehä kolmosen ja Ansatien risteyksessä keltaisella MK1 TT:llä.

                                      Comment


                                        Katajaharjuntiellä tuli bongattua "yhdellä silmäyksellä" hopea A8 parkissa, ja vasemmalta tuleva hopea UrS joka jatkoi perässä länsiväylälle. Itsehän olin tuolla perhelossilla liikkeellä.

                                        Comment


                                        • Musta UrS4:n pyhännän Seolla tänään iltapäivällä.

                                          Comment


                                          • ja tumma urs4 farkku samosella seolla

                                            Comment


                                              Eilen kaikkien Audi-miesten ja -naisten imagoa ylläpiti omalla tavallaan sinisen B7 S4 Avantin kuljettaja pysäköimällä viilein ottein jalkakäytävälle Ateneuminkujan itäpäähän noin klo 16, eli viikonlopun vilkkaimpaan shoppailuaikaan. Onneksi tuolla kohdalla ei ole enää suojatietä. Ajokki oli kyllä hieno, näytti tuliterältä.

                                              Viisitoista minuuttia tämän bongauksen jälkeen havaittiin porrasperäinen, tummanharmaa B7 RS4 höpisemässä valoissa Sturenkadulla Lintsin kohdalla.

                                              Comment


                                              • Musta RS4 Hml mäkkärin/nesteen pihassa la. 24pv klo14 tienoolla.

                                                Comment


                                                  Musta S2 ajeli Riihimäellä Mäkelän teollisuusalueella vastaan n. klo 14

                                                  Comment


                                                  • Kuren Janin S4 bongattu tänään aamulla John Deeren porttien sisäpuolelta...

                                                    Comment


                                                      Kulmilla toinenkin S6A mustana ja yksi tumman sininen
                                                      Alkaa kuulostaa tavismallilta ... :-p

                                                      Comment


                                                      • Kuntsarin perässä ajelin tänään Porvoon rantakatua pitkin tossa ennen klo15?
                                                        Harmaa TT tuplaputkilla.

                                                        Comment


                                                        • Tänään helsinki tampere moottoritiellä, pariin otteeseen ajoi vastaan valkoinen A3 keltaisilla teippauksilla ja lukema 100 kyljessä.

                                                          Comment


                                                          • Saimaan AMK:n parkkipaikalla piti pesää tumma Urkki! oli muuten komea näky!

                                                            Comment


                                                              Aamukasin aikaan tuli Laajasalossa vastaan hopeinen B8 S4 Avant. Olipa varsin tyylikkään näköinen laitos.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X