Tänään taisin bongata kaksi sedan mallista A4:sta, toinen oli musta B6 ja toinen liki musta B7, tuossa vartin yli neljän aikaan, leväsen shellin kohalla. Tunnustaako kukaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kuvista kun ei saa selvää niin oliko tuossa takaikkunan tekstissä väliviivaa tai ei? "Väliviivallinen" viittaa venäjänkielisen porukan omaan "klubiin".Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti[ATTACH]32729[/ATTACH] Etelän edustaja tuli äsken bongattua.
Comment
-
Taisin bongata tuon saman duunin parkkihallissa tänään.Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiTummanharmaa B7 Avant bongattu Somerontiellä, Raatalantien risteyksen kohdilla about puol viis...Klubikilvet eessä ja takana, rekkaria en huomannut tarkemmin katsoa...
Comment
-
Juu minähän se. Sieltä yhdestä suunnasta tuli kuorma-auto niin en jaksanut jäädä sitä odottamaan niin tein siinä sitten pienen koukkausliikkeen :DAlkuperäinen kirjoittaja oogan Näytä viestiOlitko se sinä Tum3, kuka poukkoili risteyksessä? :)
Comment
-
Monsuunin harmaa. Huomasin liian myöhään kilvenaluset, kun katse oli keltaisissa sumareissa. Sivuikkunasta yritin vielä heilutella, huomasin kyllä kun käsi nousi.Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiPakila vai onko se jo Paloheinää sysimiehentiellä vastaan ajoi musta/harmaa a5 kilvenalunen edessä, hidaste töyssyn kohdalla koitin huitoa.
Comment
-
Nokka kohti keskustaa/Viinikan liikenneympyrää? Taisin olla minä, varmaan niin ajatuksissani ettei tullut bongailtua vaikka yleensä niin teenkin. Missä kohtaa tulit vastaan vai ajoitko perässä? :)Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viestiIidesrannassa tänä aamuna kaheksan aikaan kaksivärinen musta/harmaa 8N TT, missä kerhon kilvenaluset ja jäsentarra sivulasissa. Kuka olit?
Itse bongasin valkoisen RS5 noin 10 aikaan Tampereen linja-autoaseman kohdilla, rekkari oli ÄRS-5, on tainnut olla aikaisemminkin puhetta tässä ketjussa?
Comment
-
Joo, juurikin keskustaan päin olit menossa. En ollut itse autolla liikenteessä, vaan kävellen. Morjesta vaan!Alkuperäinen kirjoittaja EffectNokka kohti keskustaa/Viinikan liikenneympyrää? Taisin olla minä, varmaan niin ajatuksissani ettei tullut bongailtua vaikka yleensä niin teenkin. Missä kohtaa tulit vastaan vai ajoitko perässä? :)
Comment
-
Ja minä taisin nähdä ko. auton juuri äsken Astrum-keskuksen P-paikalla. Rekkari EAG-xxxAlkuperäinen kirjoittaja A6tonen Näytä viestiTaisin bongata tuon saman duunin parkkihallissa tänään.
Comment
-
Klo 1500 aikaan Väinönkadulta Hannikaiselle kääntyi hieno musta B8 farkku. Oli matala, hienot valssit ja isommat piipunpäät. Clubilaisia?
Comment
-

Comment