Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Joo taisi emäntä olla ratissa tuolloin, itse olin kotona.

    Comment


      n0nn1 bongattiin cabrion ratista parisen tuntia sitten.

      Comment


      • Tulikohan Albanzo vastaan kehä3:lla tänään itäänpäin klo 17 tms?
        Itse työnsin länteen Vihdintien kohdalla, turkoosilla B5:lla.

        Comment


        • Kempeleessä, Zeppeliinin Shellin pihassa seisonu tänään erittäin tyylikäs B6 farkku jengitunnuksilla.

          Comment


          • Keltainen A4 B6 (jos en väärin nähny) bongattu Kuopion aadeen pihasta, rekkari tais olla: KLZ-XXX

            Comment


            • FHA-xxx tummansininen b5 korinen audi. N.klo16 ajelit mun edellä.

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viesti
                Keltainen A4 B6 (jos en väärin nähny) bongattu Kuopion aadeen pihasta, rekkari tais olla: KLZ-XXX
                Hep. Käväisin tankilla töiden jälkeen.
                Leppävirralle päin ajaessa vastaan posotti muistaakseni kärryn kanssa musta b6 sedan. Tuli siellä varmaan tämän viikon aikana muitakin vastaan, ei vaan ehdi reagoida.
                Myös niiralassa näkyi tuttuja päivällä.

                Comment


                • Puistorin eessä ajeli vastaan harmaa farkku ?S4? n. 16:38, Klubialunen ainakin eessä.. Olin punasessa corollassa piilossa.:D jotta morjensta vaan!

                  Comment


                  • Nyt kun palautan Laurin auton mieleeni niin ässähän se olikin, oli muuten näpsäkän näköinen, varsinkin tuo väri.

                    Comment


                      Eilen 4G RS6 ja tänään 4F S6. Tylsän hopeisia molemmat. Jotain vähän räväkämpää väriä saisi olla tuollaisissa.

                      Comment


                        Eilen Heikinlaakson Nesteen pihassa uusi valkoinen kolmiovinen S3 ABT-lätkällä.

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viesti
                          Onkos joku hommanut Mikkeliin A/S8:n, parina päivänä sattunut kylillä silmiin musta jossa kilvenalunen edessä?
                          Jep Paranormalix, A8 tuli paikkaamaan kakkos auton paikkaa tässä keväällä, kilvenaluset sain just kiinni...
                          Viimeksi muokannut JVaananen; 20.5.2014, 22:01. Perustelu: kirj.virhe

                          Comment


                          • En nyt muista nimim. mutta a6 sedani 3sdm 0.06 vanteilla tuli vastaan itäväylän lopussa pasilan puolella. Ite matkalla herttoniemen suuntaan.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja pykiz
                              Keltainen A4 B6 (jos en väärin nähny) bongattu Kuopion aadeen pihasta, rekkari tais olla: KLZ-XXX
                              Heh, itselläni kävi kyllä noista spekseistä mielessä, että jos olisi B6 S4 Oulun seudulla, niin veikkaisin LauriJT:tä, mutta olin kuitenkin hiljaa.

                              Comment


                                Harmaa B5 Avant Joensuun tiedepuiston pihassa..

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja Jrmlls Näytä viesti
                                  Nihtisillan ABC:llä Vihreä B6 Avantti, kullan värisillä vanteilla. Äsken.
                                  Moro! Todennäköisesti minä...ainakaan vihreet S-Line B6:set ei oo niin yleisiä. Vanteetkin on melkein kullitetut. Väri on olive yellow mut riippuu paljon valosta ja vanteiden paskaisuudesta et minkä värisiltä näyttää. Niin ja hyvin seuraan forumia ku nyt vasta vastaan...hehhheh. Oliko se BLQ:lla oleva A6 Avantti sun?

                                  Comment


                                    Kenenkäs musta s4 bhf-xxx(?) kilvenalusilla oli Viestikadulla parkissa?

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja dope
                                      Oliko se BLQ:lla oleva A6 Avantti sun?
                                      Jeppistä. Meikäläisen kikotinhan se :)

                                      Comment


                                        Musta a6 4f avant kusisumareilla, lentoasemantien ja tikkurilantien valoissa hetki sitten. Itse olin isolla vastapäätä valoja.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                          Musta a6 4f avant kusisumareilla, lentoasemantien ja tikkurilantien valoissa hetki sitten. Itse olin isolla vastapäätä valoja.
                                          Minä taas moro ja se on tumman harmaa ;), joutui kitkat laittamaan alle kun kesäkumit on matkalla jossain tulossa. Oli niin monta asiaa taas etten kiinnittänyt huomiota muuhun liikenteeseen :)

                                          Comment


                                            No oli kyllä niin tumman harmaa että :D Mustalta se näytti, taisi kyllä olla aika likainenkin. En kyllä moikannu, ku tuijotin onko alusia :)

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                              No oli kyllä niin tumman harmaa että :D Mustalta se näytti, taisi kyllä olla aika likainenkin. En kyllä moikannu, ku tuijotin onko alusia :)
                                              Niin ne muutkin aina väittää :D pesin toissapäivänä mut tässähän on taas vettä ripotellut ja auto saanut siitä osansa. Soita torvea seuraavalla kerralla niin ei jää huomiotta. :)

                                              Comment


                                                Näin täytyy tehdä :D

                                                Comment


                                                • -TMK- tuli aamulla vastaan Kempeleessä, kilpi näytti puuttuvan keulasta..

                                                  Comment


                                                    Tuli äsken tuossa huomattua Jyskässä Valmetintiellä 3C Passat kilvenalusten kera talon pihasta. Tumman sininen oli väriltään.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja pimpikka Näytä viesti
                                                      -TMK- tuli aamulla vastaan Kempeleessä, kilpi näytti puuttuvan keulasta..
                                                      Oisko kilpi sen takia puuttunut kun olin lukevinani, että joku oli keulaan peruutellut.

                                                      Comment


                                                        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1400677835609.jpg
Views:	1
Size:	67,9 Kt
ID:	1619301 olitko se juuri sinä sinisellä S6sella? Olin näkevinäni alusen takana.

                                                        Comment


                                                        • Moi moi, nähny monesti:

                                                          https://www.dropbox.com/sc/rd7tlqr2k...uR0FE2RM0os6xa

                                                          Comment


                                                          • Hopeen harmaa bertta kutonen kilvenalusilla kolmen jälestä sarankulman k1:sellä. Kukas kukas?

                                                            Comment


                                                              Kukas oli hermannin rantatiellä punasella B7 avantilla puol neljän jälkeen. Morottelit ja yritin nyökätä takasi :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X