Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja AdeR Näytä viesti
    Pitkäkattoisella pyörin eilen keskustassa.
    Komeen näkönen pirssi! Kivasti hyppäs silmille massasta :)

    Comment


      Attea ja Jania morottelin keskustassa siitä sinisestä sedanista vappuaattona.

      Comment


      • Kenenkäs sinisen B6:n ohittelin juuri KehäI:llä kolmostien kohdilla?

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viesti
          Tomppis nous 13 aikoihin motarilta kuusamontielle. Yritin siinä vastaan tulevalla rampilla matsunista heilutella vaa eihä sitä tommosia joua kattelee :D
          No kai sitä nyt kaikkia mazdoja nää ku pitää keskittyä pitämään tuo oma rata-auto tiellä.. :D nooo, moro vaan jos kerran oot bongannu, ens kerralla sitte. :D

          Comment


          • Minähän sielä kehä 1:llä ajelin :) vähä aamutokkurassa:D ei alkuu oikeen meinannut huomata edes :D

            Comment


            • Ajelin tänään Kehä 3:sta länteen päin ja Vantaan Motonetin kohdilta ajelin rampin alas, jonka jälkeen käännyin vasemmalle kehän alittavalle tielle ns. Motonetille päin.

              Ketäs ajeli n. klo13:30 paikkeilla uudemmalla sinisellä Audilla (B5/B6?) valoissa taakse? Seuraavasta T-risteyksestä käännyit oikealle ja itse käännyin vasemmalle. Joku täältä kerhosta?

              Itselläni oli punainen vanhempi Audi alla.

              Comment


                Aina tyylikkään gelb B5 S4, oon nähny Toppilassa kadunvarsiparkissa pari kertaa, nyt tulin huudeilla vastaan ja moikkasin. Kerholaisia?

                Comment


                  Punainen Ärrä-8 ajeli Joensuuhun päin Reijolan kohdilla vastaan noin klo. 10.30.

                  Comment


                  • Risa B5 lpr cittari parkissa ohi mennen. Oli se tylyn näköne :D

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja RistoEE
                      Valkonen RS3 Puksun shellillä tuossa hetki sitten. Oiskohan ollu Peken vanha?
                      Sen tunnistaa FINnittömistä kilvistä, mustasta keulalogosta(myös koko maski musta)...takaa hivenen tummennetuista valoista ja poistetusta takalasinnaarmuttajasta. Korkeus on nykyään vakio eli sen perusteella ei siitä toisesta valkoisesta erota.

                      Comment


                        audiq tuli saunakallion ympyrään aseman suunnasta päivällä. Koitin morottaa isosti kun lähdin siwalle päin. Olin tuolla ässällä liikenteessä.

                        nnnNigo oli nesteellä alku illasta. Autot hienosti vinoparkissa huollon oven edessä. Ajelin kauempaa ohitte.

                        Comment


                        • Kuppis bongattu ja koitin morotella isosti takaisin. :) Ei kerennyt jäädä jaarittelemaan, kun olin menossa hamstraamaan PC-levyjä. Tällä kertaa valokatetta. :D Kuppis tuli sitten todennäköisesti aikaisemminkin viikolla vastaan. Esson kulmilla. Silloin en ollut Audilla liikenteessä.

                          Comment


                            Treellä hämeenkadulla bongailtu eile n.16-18 välisenä aikana tyylikäs sininen b5 s4 sedan, foorumilaisia?

                            Comment


                            • Musta TT "turbo" lätkä hanurissa ja A8 vanteilla bongattu ABC Korialla. Kilvenaluset ainakin takana.

                              Comment


                              • Mitä b5 arz-*** tekee Sysmän Nesteen pihalla, mitä täällä korvessa muka on??:o komeeta volkkaria vieressä.:D

                                Comment


                                  audiq: luultavasti olen tullutkin ;)

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja steffu Näytä viesti
                                    Risa B5 lpr cittari parkissa ohi mennen. Oli se tylyn näköne :D
                                    Siellä tuli käytyä, ja siitä lähtiessä Timon RiSa näkyi kaartavan kotiin päin Sistekin valoissa.

                                    Comment


                                    • Tänään oli musta b5 s4 farkku kilvenalusella varustettuna koivistonkylän prisman parkissa siinä kello 18 paikkeilla.
                                      Oma pulkka oli siinä pari ruutua lähempänä kaupan ovea samaan riviin parkkeerattuna. Kuka mahtaa tunnustaa? ;)

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja J0EL Näytä viesti
                                        Eilen illalla kaupungissa bongattu harmaa/hopeinen pitkäkatto RS4 B5 valkoisilla vanteilla, hieno ilmestys!

                                        Pientä ääni näytettäkin tuli siinä lähdettyään. ;)
                                        Sama auto tuli bongattua juuri äsken kaupungissa, subwayn eteen parkeerasi. Takana alunen.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja -J J- Näytä viesti
                                          Siellä tuli käytyä, ja siitä lähtiessä Timon RiSa näkyi kaartavan kotiin päin Sistekin valoissa.
                                          Ajoinpa silmät kiinni taas kun en nähnyt...

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja J0EL Näytä viesti
                                            Sama auto tuli bongattua juuri äsken kaupungissa, subwayn eteen parkeerasi. Takana alunen.
                                            Kestom?

                                            Comment


                                            • Musta R8 Porissa Mikonkadulla, on se ärrä vaan niin hieno, huh huh. Jos vaikka lotossa voittas :D

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja J0EL Näytä viesti
                                                Sama auto tuli bongattua juuri äsken kaupungissa, subwayn eteen parkeerasi. Takana alunen.
                                                Kyllä se minä siellä pyörähdin. :)

                                                Comment


                                                • Mä uskosin että mulle morjestettiin sinisestä berttafemmasta seppäläntien ja vasarakadun risteyksessä toissapäivänä. Tai keskaria näytettiin... :-D Jotakin siellä kalvon takana heilu...itekkin niin sumussa että mitään tajunnu. Oli ehkä vähän klara vappen vielä.

                                                  Comment


                                                    Oliko joku täältä eilen kehä 2:lla siinä 11:30 aikoihin hopea/harmaalla B7:lla. Nousit olarinluoman rampista ylös.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja kestom Näytä viesti
                                                      Kyllä se minä siellä pyörähdin. :)
                                                      Kaakkurin ramppilta käännyit motarille näköjään myös siitä viereiseltä kaistalta kun valoissa odottelin.

                                                      Verkkokaupan edessä morottelin valkoiselle avantille heti perään.

                                                      Comment


                                                      • Kaakkurin ramppilta käännyit motarille näköjään myös siitä viereiseltä kaistalta kun valoissa odottelin.

                                                        Verkkokaupan edessä morottelin valkoiselle avantille heti perään.
                                                        Terve vaan, minä morottelin siitä valkoisesta kutosesta. Katoin että Lauri on lähteny anopin kanssa liikenteeseen ;)

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Mörssäri Näytä viesti
                                                          Mä uskosin että mulle morjestettiin sinisestä berttafemmasta seppäläntien ja vasarakadun risteyksessä toissapäivänä. Tai keskaria näytettiin... :-D Jotakin siellä kalvon takana heilu...itekkin niin sumussa että mitään tajunnu. Oli ehkä vähän klara vappen vielä.
                                                          Minä siinä morjestelin. Rinnalla vasta vanteista tunnistin että sinun autohan se.

                                                          Comment


                                                          • Niin se on sun pirssi. Oonhan tuon bongannu kylillä useemminkin. Hyvin passailee valkoset vanteet autonväriin.

                                                            Comment


                                                              tomikarin perässä laskettelin menemään Oulusaloon päin ja siitä Kylänpuolelle vähän neljän jälkeen. Hyvin erottuu kyllä liikenteen seasta autos. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X