Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Teron bongasinkin aamulla kun käännyit lentokentäntieltä Limingantielle, valoissa palloilin.

    Comment


    • Karhun tien viereisessä ojassa juoksemassa vastaan.

      Niin ja olihan sitä työpaikan pihassa Mieslahdessa todella upea A5 parkissa tänään. Oon selvästi väärällä alalla, kun noin uusista malleista saa vain haaveilla!

      Comment


      • Morjes vaan tuxo! Olin vähän unissani laakkosen risteyksessä. Valojen vaihtuessa huomasin vasta ässän vierellä:)

        Comment


          Kieltämättä hieman uniselta vaikutit

          Comment


            Nurmijärvellä bongattu 3,5 mustaa "ässäläistä" saman talon pihassa ;)

            Comment


            • Tre:llä Aleksis Kiven kadulla äsken parkissa punanen B7 klubikilvin, GJJ-***. Kävelin ohi kun palailtiin työporukalla lounaalta.

              Comment


              • Karkunvuoren tunnelin jälkeen kangasalalle päin tuli ohi tumman sininen bertta kutonen kilvenalusella (-666), juuri kun olin menossa hervannan rampille. Kenes vehe se? Tainnu joku muu päivä myös samoilla kohdin nähdä saman auton.

                Comment


                  Kukas tuli Nurmijärvellä tossa neljän jälkeen mun perään Nurmitapetin kohdalla liikennevaloissa. Tulit viereen sitten k- kaupan kohdalla valoissa. Morotin siinä vasta kun huomasin takaa sulla kilvenalusen kun hetken olit mun etupuolella. Mulla oli ne keltaset vanteen.

                  Comment


                    HiTec bongattu tänään jossain päin Helsingin keskustan seutuja. Oli sen verran pistävä värimaailma ettei voinut olla huomaamatta. Ajelin mustalla virokilpisellä Cabrioletillä siinä ihan hädissäni. :)

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viesti
                      Karkunvuoren tunnelin jälkeen kangasalalle päin tuli ohi tumman sininen bertta kutonen kilvenalusella (-666), juuri kun olin menossa hervannan rampille. Kenes vehe se? Tainnu joku muu päivä myös samoilla kohdin nähdä saman auton.
                      Se oli meitin koirankuljetusauto. Rouva tuolla enimmäkseen ajelee.. Moro vaan!

                      Comment


                      • Musta A4 sedan Kampissa tänään n. 15:30. Olin duunin parkkihallista tulossa punasella kolmosella, ku huomasin aluset ja jäin tekee tilaa. :D Hemmetinmoinen "näyttö", tabi tj. peitti sulta varmaan puolet näkyvyydestä. :o

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viesti
                          HiTec bongattu tänään jossain päin Helsingin keskustan seutuja. Oli sen verran pistävä värimaailma ettei voinut olla huomaamatta. Ajelin mustalla virokilpisellä Cabrioletillä siinä ihan hädissäni. :)
                          Terve vaan. En muista nähneeni mustaa cabriota

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                            Musta A4 sedan Kampissa tänään n. 15:30. Olin duunin parkkihallista tulossa punasella kolmosella, ku huomasin aluset ja jäin tekee tilaa. :D Hemmetinmoinen "näyttö", tabi tj. peitti sulta varmaan puolet näkyvyydestä. :o
                            Bongasin saman Oopperatalon nurkilla ja mentiin samaa matkaa 4-tielle. Ite nousin Kehä I ja A4:n jatkoi pohjoseen motaria.

                            Comment


                            • Väärään ketjuun meni

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
                                Kukas tuli Nurmijärvellä tossa neljän jälkeen mun perään Nurmitapetin kohdalla liikennevaloissa. Tulit viereen sitten k- kaupan kohdalla valoissa. Morotin siinä vasta kun huomasin takaa sulla kilvenalusen kun hetken olit mun etupuolella. Mulla oli ne keltaset vanteen.
                                Moro moro! Minä se koitin kans kättä nostella. Kotimatkalla töistä piti kauppaan poiketa. Vanteet kyllä erottu ;)

                                Comment


                                  Hopeinen A6 4F avant, edessä oli alunen min mielestä. Paikkana tikkurilantie, liki nuolitien teboilia. Kello oli pari minuuttia vaille 16. Koitin scaniasta morottaa.

                                  Comment


                                  • Kotkan Kirkkokadulla kirkkoa vastapäätä hopeinen b5 sedan klubikilvenalusilla. Olitko se sinä?

                                    Comment


                                      Thoubin Brownie S-kaupan parkissa Tammelassa, oman b7kan takana.
                                      On se kyllä hyvän värinen.

                                      Comment


                                      • Siellähän minä. Tarkoituksella parkkeerasin sinne parempien joukkoon. :)

                                        Comment


                                        • Eilen aamulla kehä1:llä oisko ollu b7 avantti keltasilla vanteilla ja takalasissa joku tarra. Matala tyylikäs peli:) Ite posottelin firman opelilla jossa lukee takalasissa lipsanen
                                          Viimeksi muokannut Ollis; 9.5.2014, 08:15. Perustelu: unohdus

                                          Comment


                                          • Keltasista vanteista päätellen Skige?

                                            Comment


                                              Joo minäpä se olin. Ei jääny opeliski mieleen.

                                              Comment


                                              • Limingantullin valoissa prisman edessä bongattu valkoinen s/rs? B7, clubialunen takana. Taisi olla myös valkoiset vanteet alla, jos takaa oikein näin.

                                                Comment


                                                • Sininen B6 Avant Tammistossa 15:00 pintaan, heilutin kättä niin et meinasin ajaa mursun takamukseen...

                                                  Comment


                                                    Tämä UrQuattro parkissa Lappeenrannan satamassa tunti sitten.

                                                    Comment


                                                    • Sellon parkkihallissa hetki sitten uudempikoppainen harmaa A3 klubikilvillä.

                                                      Comment


                                                      • Sininen b6 S4 tullu bongattua parina päivänä sarankulmassa. Viimeks tänään.. Kenes tämmönen komistus on?

                                                        Comment


                                                        • LYX-XXX bongailtu erään rivarin pihasta parkissa.. :) melko tumma on luukki!

                                                          Comment


                                                            Tomppis, taisin olla minä jos Taskilasta bongasit.. :) mustat rs6 old vanteet ja black edition a4 b7 avant.. rekkari tosin LXY-XXX :)

                                                            Comment


                                                              Kukas klubilainen ajeli Hulkontiellä n. Klo 14:n aikaan tumman sinisellä B6 avantilla? Kilvenalunen oli takana. Käännyin pyörönkaarelta perään.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X