Teron bongasinkin aamulla kun käännyit lentokentäntieltä Limingantielle, valoissa palloilin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Se oli meitin koirankuljetusauto. Rouva tuolla enimmäkseen ajelee.. Moro vaan!Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viestiKarkunvuoren tunnelin jälkeen kangasalalle päin tuli ohi tumman sininen bertta kutonen kilvenalusella (-666), juuri kun olin menossa hervannan rampille. Kenes vehe se? Tainnu joku muu päivä myös samoilla kohdin nähdä saman auton.
Comment
-
Terve vaan. En muista nähneeni mustaa cabriotaAlkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viestiHiTec bongattu tänään jossain päin Helsingin keskustan seutuja. Oli sen verran pistävä värimaailma ettei voinut olla huomaamatta. Ajelin mustalla virokilpisellä Cabrioletillä siinä ihan hädissäni. :)
Comment
-
Bongasin saman Oopperatalon nurkilla ja mentiin samaa matkaa 4-tielle. Ite nousin Kehä I ja A4:n jatkoi pohjoseen motaria.Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiMusta A4 sedan Kampissa tänään n. 15:30. Olin duunin parkkihallista tulossa punasella kolmosella, ku huomasin aluset ja jäin tekee tilaa. :D Hemmetinmoinen "näyttö", tabi tj. peitti sulta varmaan puolet näkyvyydestä. :o
Comment
-
Moro moro! Minä se koitin kans kättä nostella. Kotimatkalla töistä piti kauppaan poiketa. Vanteet kyllä erottu ;)Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiKukas tuli Nurmijärvellä tossa neljän jälkeen mun perään Nurmitapetin kohdalla liikennevaloissa. Tulit viereen sitten k- kaupan kohdalla valoissa. Morotin siinä vasta kun huomasin takaa sulla kilvenalusen kun hetken olit mun etupuolella. Mulla oli ne keltaset vanteen.
Comment

Comment