Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Bremeli tais olla tuusulassa ostelemassa uusia vanteita?

    Comment


    • Olikohan cfx tms klupikilvellä joka paineli motarilla ohi, tuuninki ooppelin imussa.

      Itse ratsastan Pirkka volkkarilla missä pinkki saapas koukussa.

      Siis ennen Parolan ramppia.

      Comment


      • Kehä 3:lla hieman ennen Lahden motarin ramppia ohi meni sininen b7 (dtm edition?), klubialuset ja kilpi alko MMY. Itse naamioituneena kartturiksi faijan mustaan farkkumondeoon.

        Comment


          Ajelikos kvande Tapulikaupungissa tänää kasillansa noin klo 13.45?? Tolpalta tuli bongailtua, rek. oli muistaakseni CYJ-XXX.

          Comment


          • Sininen A6 sedan jengitunnuksilla, mustat BBS:sät alla,Nuuskakairan tukun pihalla tänään.

            Comment


            • Se olen minä. Olitko sillä sinisellä A4:lla kun olin lähdössä? Terve vaan.

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja nnnNigo Näytä viesti
                Bremeli tais olla tuusulassa ostelemassa uusia vanteita?
                Juu tuli oltua, kun edelliset ostettiin alta pois jos sais noilla kaariin täytettä tarpeeksi. :)

                Comment


                • Olikohan cfx tms klupikilvellä joka paineli motarilla ohi, tuuninki ooppelin imussa.

                  Itse ratsastan Pirkka volkkarilla missä pinkki saapas koukussa.

                  Siis ennen Parolan ramppia.
                  Minähän se siinä matkustin emännän kanssa kattoon näyttelytarjontaa Helsinkiin. Katoin kyllä, että oli komee saapas koukussa sulla. ;D

                  Comment


                    Tuli musta b6 alusilla hiirolan kohdalla vastaan. Mikkelin suuntaan menossa. Itse ajoin mustalla kusivalo cabrioletilla Pieksämäelle päin.

                    Comment


                    • GaIIe bongattu tänään Tokmannin parkkipaikalla....

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja n0nn1 Näytä viesti
                        Tuli musta b6 alusilla hiirolan kohdalla vastaan. Mikkelin suuntaan menossa. Itse ajoin mustalla kusivalo cabrioletilla Pieksämäelle päin.
                        Heps... sanoinki jälkeen päin emännälle et tommone avo tulee vielä joskus meidänkin pihalle. :)

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Antto- Näytä viesti
                          Se olen minä. Olitko sillä sinisellä A4:lla kun olin lähdössä? Terve vaan.
                          Terveppä, terve! Juu , Aa nelkulla poistuin samoihin aikoihin tukun pihasta.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viesti
                            Musta B7 farkku UPY-xxx kilvenalusilla Varkaudessa juuri äsken.
                            Töihin ollu menossa siihen aikaan.

                            Comment


                              Kenes tumma b5 avant oli parkissa äsken (kymmenen maissa) Pitkälahden abc:llä melkein oman lintan vieressä? Klupialunen takana ja ledivalot perässä jne.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viesti
                                Kenes tumma b5 avant oli parkissa äsken (kymmenen maissa) Pitkälahden abc:llä melkein oman lintan vieressä? Klupialunen takana ja ledivalot perässä jne.
                                Niihin aikoihin tuli käytyä tankkaamassa ja kahvilla siellä. Jos oli vielä maalipinnassa sanomista/vikaa ja rek. JGH-*** niin täsmää.

                                Comment


                                  Suosittelen. Itse ensimmäistä kertaa avoon istuin viime kesänä ja siitä se ajatus sitten lähti :)

                                  Comment


                                  • A6 allroad kilvenalusilla superalkon pihassa tänään.

                                    Comment


                                      Ajelin tuossa melkein Tampereelta kehä ykköselle asti yhtämatkaa klubiveljen (tarra ainakin oli lasissa) TRG-XXX kilpisen d2 s8:n kanssa. Kulkuneuvona harhaanjohtavasti Müncheniläinen amme. Terve vaan!

                                      Comment


                                        Olikohan clubilainen joka hetken ajeli perässä Vaajakosken moottoritiellä Jyväskylään päin tuossa 17 aikoja suunnilleen? Vaalean sininen A4 b7 farkku madallettuna ja dipatulla maskilla ja rinkuloilla.

                                        Comment


                                        • Lahdesjärvi abc, punainen kolmonen zjp, rankat vanteet :D

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti
                                            Ajelin tuossa melkein Tampereelta kehä ykköselle asti yhtämatkaa klubiveljen (tarra ainakin oli lasissa) TRG-XXX kilpisen d2 s8:n kanssa. Kulkuneuvona harhaanjohtavasti Müncheniläinen amme. Terve vaan!
                                            Eetuko se siellä perässä roikkui? Terve nyt myös tätä kautta. Hyvin näytti se ammekkin liikkuvan.
                                            Pahoittelut pesunestesuihkuista mutta niitä penteleen ötököitä liiskaantui lasiin tämän tästä ja just siihen oman lärvin kohdille.

                                            Comment


                                              Vartti sitten tiksin subin valoissa tumma 8P sportback S3? Oletan ainakin olleen pörinästä päätellen. Olit toisen auton takana,niin nähnyt kunnolla :)

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viesti
                                                Kehä 3:lla hieman ennen Lahden motarin ramppia ohi meni sininen b7 (dtm edition?), klubialuset ja kilpi alko MMY. Itse naamioituneena kartturiksi faijan mustaan farkkumondeoon.
                                                Tuli käytyä Bauhausissa ostoksilla, jonkun verran näkyi clubilaisia liikenteessä. Johtui varmaan ACS päivistä.

                                                Comment


                                                • Oliko joku foorumilainen kenen kanssa tuli morjesteltua Messukeskuksen kulmalla liikennevaloissa lauantaina? Ajoit sinistä b5 avanttia.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja AnaX Näytä viesti
                                                    V8 Robinhoodin takana lappeen Rannassa frisbeegolfilla kilvenalusilla. Kuka lie?
                                                    Minähän se kävin avaamassa kauden ja kokeilemassa uutta rataa.

                                                    Comment


                                                      Tänään klo. 15.30 aikaan Jokiaseman parkkipaikalta bongattu punainen Audi Cabriolet vihreillä vanteilla ja vihreä S4 B5 avant punertavilla vanteilla.
                                                      Viimeksi muokannut Tum3; 22.4.2014, 20:38.

                                                      Comment


                                                        Sininen farkku-urssi tuli vastaan (Jari74?) Kärsämäen eteläpuolella 4-tiellä, taisi olla n. 1h sitten.

                                                        Itse ajelin etelää kohti mattavihreällä Ventolla.

                                                        Comment


                                                        • Antigi tais tulla torstaina Sätöksen kohdalla vastaan kohti Kuopiota, jotain kello 16 aikoja. Moikkasin harmaasta FH Volvosta.

                                                          Comment


                                                          • Joo, on jääny huomaamatta kun ei tuu volvoja kateltuu! :-)

                                                            Comment


                                                            • Ronde79:n 4f a6 bongattu tänään aamupäivällä Kokkolan ABC:n parkkipaikalla. Nätti peli, ja erikoinen väri!

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X