Aika pian se on joka tapauksessa vaihdettava leiriä. Tai katotaan nyt mitä se HP:n uusi puhelin sitten tuo tullessaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Windows Phone. Jotain hyvää Nokialta
Collapse
X
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiKiitos vinkistä, tämä auttoi ainakin hetkeksi!
Comment
-
Mulla lakkasi 630 löytämästä kotona olevaa WLANia.. vaihdellu tukiasemasta kanavia, salauksia jne. sekä puhelimesta käsin poistanut ja hakenut verkkoja mutta ei.
Kotiverkossa toimii kaikki muut laitteet oikein ja puhelin toimii kaikkialla muualla oikein. Saa mun puolesta olla näin, en jaksa enää.
Comment
-
Comment
-
Mulla käytössä Nokian lumia 650 ja tota voisi kuvailla vaikka lauseella KASA PASKAA.. Ikinä ei ole näin huonoa puhelinta ollut eikä enää tule tähän talouteen ainuttakaan lumiaa.
- Akun kulutuksessa ei ole mitään järkeä, akunkesto 8h-28h samalla käytöllä. Tutkittu ei vikaa.
-Puhelin menee vähän väliä jumiin. Akun irroituksella virkoaa eloon. Tutkittu ei vikaa.
-Puhelimen liittäminen bt yhteydellä esim auton radioon, aivan arpapeliä. Muut puhelimet toimivat aina.
-Kello vaihtelee aikaa miten sattuu. EI oikein uskalla käyttää herätykseenkään enää kun aamulla herätessä lumia saattaa näyttää 21.18.
-Puhelin saattaa myös mennä tilaan jossa siihen ei saa yhteyttä, käyttäjä ei tosin tätä näe mistään.
-Vanhasta puhelimesta numeroiden siirto ei toiminut. Tutkittu -> siirretty manuaalisesti.
Olisko toi nyt 4-5kk ollut mulla ja ei viikkoa etteikö toi p....a olisi jotain temppuillut.
Comment
-
Olisiko vinkkiä miksi Lumia 920 on alkanut syödä akkua? Akku ei kestä enää lähellekään päivää edes normaalia hiljaisemmassa käytössä. Vaihdoin uuden akun ja silti akusta oli puolet kulunut jo aamun kauppareissun aikana (yksi soitto, muutama Whatsapp-viesti sekä pikainen FB:n selaus) vaikka luuri oli latauksessa viime yön (10h). Olen yrittänyt laittaa kaikki turhat ohjelmat niin, että eivät pyöri taustalla eivätkä kuluttaisi akkua.
Tämä normaalia kovempi virrankulutus on alkanut noin kuukausi sitten, tai ainakin niillä nurkilla akku alkoi loppua kesken päivän. Olisi kiva tietää voiko joku komponentti vikaantua niin, että kuluttaisi akkua enemmän vai onko ohjelmistossa vikaa. Luurilla on ikää tasan kolme vuotta, joten uuden voisi toki ostaa. Mutta kun muuten olen tyytyväinen luuriin, ei turhan vuoksi haluttaisi vaihtaa puhelinta.
Comment
-
Jaahas, meilläkin firmassa jo useampi yleiskäyttöinen softa, jota pitäis pystyä käyttämään kännykällä. Eikä ole winphonelle, vain I ja A perheille palikkaa. Erikoisin on toi FacenWorkplace, siihenkään ei saada toimivaa.
Ostokielto jo uusille W-puhelimille, odotellut tässä, koska tulee käsky vaihtaa oma pois. Ikävä tulee kyllä tiiliä, ei ehkä muuta :)
Comment
-
Hmm, tämäkin ehkä johtuu pakotetusta Skypestä. Eli luettelolistaan on tullut uusia rivejä samoista puhelinnumeroista, jotka on kiinnitetty skypeen. Ja niitä ei voi poistaa. Eli kun luettelossa on kaksi samaa puhnoa, niin ei toimi noi valikoidut soittoäänet ja kuvat.
Nyt alkaa olemaan tosi lähellä, että menen ostamaan A5:sen ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viestiHmm, tämäkin ehkä johtuu pakotetusta Skypestä. Eli luettelolistaan on tullut uusia rivejä samoista puhelinnumeroista, jotka on kiinnitetty skypeen. Ja niitä ei voi poistaa. Eli kun luettelossa on kaksi samaa puhnoa, niin ei toimi noi valikoidut soittoäänet ja kuvat.
Nyt alkaa olemaan tosi lähellä, että menen ostamaan A5:sen ;)
Minulla nuo yhteystietojen kuvat tulevat Facebookista, ja on siellä muutama joista ei näy kuva vaikka heillä se Facebookissa on.
Comment
-
Itse en käytä Skypeä ollenkaan, mutta se pakotettuna on jaettuna tullut (niin puhelimeen, kuin läppäriin). Se ilmeisesti jostain syystä on lisännyt perusyhteystietoluetteloon muutaman puhelinnumeron tuplaksi (niissä näkyy Skype preview). Noita ei pysty edes poistamaan. Eli tosi outoa.
Ja kun sama puhelinnro on kahteen kertaan yhteystiedoissa, ei yksilöidyt soittoäänet, eikä kuvat näy (vanha mikkiongelma)
Comment
Comment