Juudaksen linkittämää "huippuvarusteltua" kun katselee niin omaan ei voi olla kuin tyytyväinen. :)
Tuon jenkkituonnin sisustassa on ihan hirveä harmaan, beigen ja puunvärin sekoitus, ja vielä nuo sohva malliset penkit. Ulkoa tuo on toki ihan siistin ja asiallisen oloinen. Ja kokonaisuutenakin varmasti monen varttuneemman audistin mieleen. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A6:sta (C5) ostamassa
Collapse
X
-
Vuosimalli ja mallivuosi on vähän eri asia. Minusta facelift tuli mallivuoteen 2002 eli 2001 loppupuolella vuotta käyttöönotetut olisi niitä. Vaiko peräti mallivuoteen 2003?
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Lahden sepälle:
Mullakin omassa ('99) vielä alkuperäisiä tukivarsia, ainoastaan kahdesta olen maksanut. Raidetankopäät vaihdettu kahdesti kampanjana ja taimmaiset alatukivarret kerran, myöskin kampanjana. Kilsoja 253tkm.
Leave a comment:
-
Juu eipä oo vm. 2000 kukkasia kaarissa eikä kyllä muuallakaan. Alatukivarsista taitaa 3 olla vielä alkuperäisiä ylimmäiset kaikki kertaalleen vaihdettu, raidetangon päitä on mennyt useampi kierros. Kilometrejä n.290k ja tippikin alkuperäisessä kuosissa, lootan öljyt kylläkin vaihdettu säännöllisesti. Kokonaisuutena aika viaton.
Leave a comment:
-
Omassa vm. 2000 yksilössä oli vielä reilut 200 tkm ajettuna iso kasa tukivarsia tehtaan jäljiltä, ja nytkin menivät vaihtoon kuluneiden puslien, ei pallonivelten takia. Olisiko tuo tukivarsiongelma siis enemmänkin ensimmäisten vuosimallien ongelmia?Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiTukivarsi ongelma taas ei pitäisi olla niin kuin prefaceliftissä.
Leave a comment:
-
Nuo etulokarit taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Exässä ('00) ei muuten näkynyt kukkaa missään, mutta toisessa lokarissa pieni patti maalin alla. Eli kuten pulla sanoi, lähtee sieltä sisältä ja kun tulee näkyviin asti niin on jo myöhäistä. Eipä tullut itselläkään painepesurilla kovin läheltä tohotettua. :D
Joko tuo RNS-E muka tuli 2002 C5:seen? Miksi näissä B6:sissa sitten mennään vielä RNS-D:llä? RNS-C taitaa löytyä pre-facelift C5:sista.
Leave a comment:
-
Aika kattava lista se jeesuksen myynyt pisti jo.
Ilmastoinnissa on automaattinen sisäilman kierto joka haistelee kabiiniin tulevaa ilmanlaatua.
Mittaristoon otettiin takapakkia kun tuli näitä made in France with italian quality parts, siis Jaeger/Magneti Marelli. Myös sisustan materiaalit kokivat takapakkia, eli niissä on sama ongelma kun B6:ssa, pinnoite lähtee/kuluu pois ikuunoiden katkaisijoista, ilmastoinnin paneelista, jne.
Hinnat alkaen kone tuli sitten 2.0 96 kw. 1.8T:ssa ollut sihtiongelmia, mitä prefaceliftissä ei vältämättä (AEB/APU), myös uusimmissa 1.8T, mm. AWT, jakohihna pyörittää vesipumppua, vanhemmissa apulaitehiihna.
Tukivarsi ongelma taas ei pitäisi olla niin kuin prefaceliftissä.
Leave a comment:
-
Guest repliedNo mitä noita nyt on nähnyt vuosien mittaan, niin reilusti yli puolessa on kukkaa kaarissa, niin prefacelift kuin facelifteissä. Juuri kaverin 180tkm ajetusta 2003 jäi kaaren pokkaukset käteen. Ja tuo kukkahan lähtee kivasti sieltä kaaren sisältä ja kun tulee näkyviin, on jo "myöhäistä".
Lehtien vertailut jättäisin omaan arvoonsa.
Leave a comment:
-
faceliftissä eroa vanhempaan ainakin, etu ja takavalot, puskurit edessä ja takana, faceliftissä ollut saatavilla korinväriset puskurin alaosat ja helmat, sivupeilit, konepelti ja maski, mittaristo, sisustan materiaalit, ratti, vaihdekepin nuppi, takaheijastinpaneeli, tekniikkapäivitykset/uudet moottorit, pakoputkenpäät näkyvillä, ilmastoinnin paneeleissa ja soittimissa taitaa olla eroja myös, ainakin rns-e navi. mitähän muuta? vanteet?Viimeksi muokannut juudas; 11.12.2013, 22:15.
Leave a comment:
-
Vuosimalli 2002 ainakin näyttää pärjäävän ruostevertailussa todella hyvin (http://www.hs.fi/autot/a1305633166341). Tässä mielessä on erikoista, että jokaisessa (järjestään, kuten pulla totesi) olisi kaaret kukalla ja pokkaukset mätiä. Näin voi tietenkin olla joissakin yksilöissä, mutta ei kai nyt sentään kaikissa? Eikö näissäkin vuosimalleissa jo ollut hyväksi havaittu sinkitty kori?
Leave a comment:
-
No kulutuksessa on onneksi sen verran eroa, että pikkukoneisen omistajalle jää yhden lokariremontin verran rahaa käteen vuodessa :)
Leave a comment:
-
Se on kun on liian pienet vehkeet :)Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
4B korissa on kyllä järjestäen etukaaret kukalla ja vielä useammin pokkaus mätä.
Leave a comment:
-
Lähinnähän tuolla faceliftillä yhdenmukaistettiin ulkonäköä B6 A4:n kanssa. Facelift vuosimallista 2002 alkaen, eli loppuvuodesta 2001 käyttöönotetut on jo faceliftillä.
Leave a comment:
-
FAQ:stä taitaa löytyäkin koottuna nuo kaikki keskeiset muutokset. Pienet ovat muutokset tässä mallissa, täytyy sanoa. :)
Leave a comment:
-
Niin meinasin ihan listaa, missä ne on lueteltu. Olen lukenut tämän koko ketjun läpi ja muutamia asioita tulee tosiaankin ilmi.
Leave a comment:
-
Guest repliedJos luet tätä aihetta taaksepäin, niin jopa tältä sivulta löytyy asiasta.
4B korissa on kyllä järjestäen etukaaret kukalla ja vielä useammin pokkaus mätä, eli jos hyvän tahtoon niin uudella lokarilla pääsee alkuun.
Leave a comment:
-
Löytyisikö jotakin listaa siitä, mikä kaikki muuttui faceliftin myötä? Autowiki on tämän korimallin kohdalla varsin vaitonainen kasvojenkohotuksesta.
Leave a comment:
-
Tuliko tässä C5 A6:ssa muuten faceliftiä missään vaiheessa? Eli onko 1998 vuosimallin auto sama kuin 2002 vuosimallin auto?
Leave a comment:

Leave a comment: