Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt alkaa 1.8t viritys..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Onks toi heitto niinku männätapin suuntaista? Jos ei, niin koitas painaa sitä korkeaa reunaa alaspäin, saatta mäntä muljahtaa eri asentoon. Jos tuo on taas kampuran suuntaista, niin jotain on kyllä pielessä...

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja tunppi Näytä viesti
      Miten tuo maksimivääntö tuntuu hieman alhaiselta? Luulis tulevan enempi tuolla ahtimella ja noilla ahdoilla...
      En tiedä, ei mun mielestä kun onhan tuo enempi kun esim APRn myymällä K04 paketilla mihin kuuluu vaikka mitä muutakin ?

      Comment


        Onko Ilyxilla kaikissa männissä sama tilanne? Onko kampuraa pyöritelty?

        Comment


          Tuo taisi olla vain omaa ylireagointia. Kyllä se mäntä muljahti pikkaisen eri asentoon kun sitä painoi. Mahtuu juuri sen verran keikkumaan männäntapin ympäri. No panic.

          Comment


          • Hei! tuli tossa tilattua tollanen K04-015 ahdin ja kyselin että vaatiiko se nyt sitten ne isommat suuttimet ja jotain muutakin vielä? Audi mihin ahdin tulee on siis Audi A4 1.8t APU moottorilla josta löytyy jonkinlainen lastu tällä hetkellä.

            Comment


              Kyllä se vähän vaatii kaikenlaista sen etanan lisäksi… Suosittelen ottamaan yhteyttä vaikkapa porkkikseen tai kenen nyt haluat säätävän auton kohdilleen, he osaa antaa listan mitä pitää ostaa ja missä järjestyksessä. Heitetään nyt alustavasti että ainakin suuttimet ja välijäähdytin kannattaa päivittää. Ja kannattaa muutenkin varmistaa bensan saanti, eli bensapumpunkin voit joutua uusimaan.

              Comment


                kysymys 1.8t (AGU) runkolaakereista. Minulla on tässä käsissä Mahle 029 HS 18067 000 sarja ja siinä tuli 10 liuskaa joista 6kpl on reiällisiä ja urallisia, 4kpl sileitä. pitäis olla tietääkseni 5 + 5 eli sama määrä molempia?
                Eli onko mulla nyt käsissä väärät osat vai onko Mahle vaan heitellyt pussiin noita miten sattuu?

                Comment


                • Muistaakseni runkopukki #4 tuli reikäiset molemminpuolin, näin ilmoittaa bar-tekin sivutkin ainakin näiden laakerien kohdalla.

                  https://www.bar-tek-tuning.com/haupt...e-mainbearings

                  Comment


                    No nyt kun tuota kampuraa tutkin niin keskimmäisessä eli #3 paikassa ei ole öljyreikää kampurassa eli laittaisko sit siihen kuiteskin kahtapuolen uralliset. Miksihän bar-tek sen laittaisi #4 kohtaan?

                    Comment


                    • Mielenkiinnosta tutkin mitä muualla on aiheesta kirjoitettu ja löytyy sekä #3 että #4 puolesta puhujia. https://forums.vwvortex.com/showthre...n-Bearing-Help

                      Comment


                        Joskus jo yli 10v sitten kun rostenilta jotain tilailin niin heiltä tuli myös kuvia ja tekstiä.
                        Tuota jälkimmäistä olen itse toteuttanut. Ei ole ollut liuskoissa jälkiä tai muutenkaan voiteluongelmia. Kyse siis Ei ihan vakiokoneesta.
                        ​​​​​​On paineistettu, puristettu, ahdistettu, piiskattu...
                        Joten yöuniaan ei kannata menettää yhden urallisen liuskan takia. Tai miettiä että se hajottaisi jotain.

                        "It does not make much difference in the "later" engines if the 360 bearing is on nr 3 or 4 or any other place for that matter
                        I have used 360 on all mains several times to get constant oil flow to the rod bearings And the wear on the mains were not visible"
                        Viimeksi muokannut MikaSS; 25.5.2020, 08:06.

                        Comment

                        Working...
                        X