Teimpähän sitten alumiinista väliaikaisen lämpösuojan. Täytyy miettiä nyt vielä jääkö tuo lopulliseksi vai mitä tuon kanssa tekee, mutta ainakin nyt suodatin olisi suojassa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi Coupe q pelastettu museoinnilta
Collapse
X
-
Päivitellääs taas tätäkin.
Syksyllä hierottiin säätöjä bensalle, eikä oikeastaan isompia ongelmia ollut. Toivottavasti keväällä pääsisi tämän kanssa sitten dynolle.
Heräteostoksena hankin wavetrackin perän
Olinkin jo aikaisemmin hankkinut toisen peräkotelon, joka hiekkapuhallettiin, ja tukin ylimääräiset reijät.
Tähän tarvitsisi vielä löytää isot perän laipat, jos jollain on ylimääräisenä niin voisin ostaa nurkista pölyttymästä.
Talven ohjelmassa olisi vielä muuttaa jarrut alipainetehosteiseksi ja asentaa Opelin ohjaustehostimen sähköinen pumppu. Oon tuuminut asentavani pumpun konttiin. Onkohan kenelläkään kokemusta että minkä kokoisilla linjoilla kannattaisi putket vetää keulaan?
Tästä johtuen pitää myös vaihtaa aan dampperi, jotta saan isomman laturin paikalleen.
- Likes 1
Comment
-
Aan dampperi löysi paikallensa, ja samalla tuli hankittua uusi laturi sekä muokattua kannaketta sopivaksi.
j
Auton alla oleminen tuntui vastenmieliseltä niin laiton pumpun tehostimen säiliön paikalle.
vTehostinöljyn jäähdytin on vielä matkalla, joten sinä aikana täytyisi viritellä sähköt pumpulle
- Likes 2
Comment
-
Kesä onkin mennyt tiivisti töitä tehdessä. Alkukesästä kerettiin tämän kanssa dynolle, mutta bensanpaine romahtikin heti eloisaa vedossa. Uutta pumppua vaihtaessa huomasin pumpun kehdon olevan halki ja todennäköisesti vanha pumppu on päässyt Pohjaamaan tankkiin ja siitä syystä nopeutettu itsemurha.
Tänään oli sitten uusi yritys ja bensalla paras veto oi 545hv
Viinalla sitten heti ekalla vedolla suuttimet loppuivatkin kesken, mutta ihan nätti käyrä sieltä piirtyi kuitenkin:) en kyllä olisi ikinä uskonut että tuolla turbolla päästään noille satasille
Eli siis vaihtoehtoina olisi suuttimien vaihto tai bensapaineen nostaminen
pärnuun olisi kova toive päästä ajamaan ja tulikin investointia sitä reissua varten uudet renkaat eteen
- Likes 3
Comment
-
Vitsi mä tykkään tän projektin käytännönläheisyydestä ja hieman"brutaalista" käden jäljestä. Tehdään kerralla sen verran siistiä, että reilu käsityön jälki saa näkyä hyvällä tavalla. Kovasta omavalmisteasteesta vielä hillittömät bonarit. On kyllä hienoa tekemistä ja autohan on jo lähtökohtana hieno. Omallakin bucket listillä on kyllä tää koppa.
Comment
-
Kiitti!
Nykyisin kun suurin osa työstäni on toimisto painotteista niin tallissa puuhailu on varsin hyvää terapiaa
Jos osaisin mallintaa tietokoneella niin käsityön jälki näkyisi paljon vähemmän:) oon aina uskotellut itselleni, että sitten kun tuo on teknisesti valmis niin hieron vielä kaiken siistiksi, mutta voisin uskoa että jos tuo ei ole 13 omistus vuoden jälkeen valmistunut niin ehkei se ihan valmis ole koskaan..
- Likes 1
Comment
-
Virossa tuli tosiaan tämän kanssa ja käytyä ja oli kyllä kivaa pitkästä aikaa päästä radalle vaikka oli liukasta.
Laturin taittopyörä teki itsemurhan, mutta muuten vehkeet pelasivat hienosti. Nyt sitten laitoin hieman isomman taittopyörän katsotaan jos kestäisi paremmin.
Nyt sitten talveksi olisi kaikennäköisiä suunnitelmia. Katsotaan sitten että minkä verran niistä oikein toteutuu..
Ostin muutama vuosi takaperin S2 etuvetarit jemmaan, mutta ilmeisesti ovatkin sitten etuvetoisen vetarit Pienoisen ihmettelyn jälkeen totesin ne kuitenkin käyttööni sopiviksi. Apukuskin puoli jää 15mm lyhyeksi, mutta eiköhän siitäkin spacerillä selvitä. Tarkoituksena olisi siis askarrella taakse isoniveleiset vetarit.
Ostamani napa on 8mm sisempänä, mutta jarrujen puolesta pitäisi kyllä mahtua.
Tietääkö kukaan saako coupeen helmapeltejä enää ostettua uutena? Olisi ehkä helpompi hitsailla uutta kuin yrittää oikoa vanhaa
Comment
-
Comment
-
Jos oikein katsoin niin osa numerot olisivat
895 803 761 A
895 803 762 A
Tradin sivuilta löytyisi cabrioletin vasen siedettävään hintaan
https://audi-tradition-parts.de/de_D...ategory=118525
Onkohan tuo identtinen coupen vastaavan kanssa?
Comment
Comment