Joo kyllähän tuossa taitaa vähän liikoja olla. Mistä päin löytyy vaijereiden kiristys?
Kyllä siellä kuitenkin jarruissa mielestäni vipuset kummallakin puolella sen kääntyy mitä vaan pystyy ja ainenkin vasenpuoli palauttaa joten ilmeisesti oikeakin koska ei kuitenkaan ala jarruttamaan kun vasta 6 naksulla...
Nyt on nastanakitkin alla, vähän vaan vituiks meni sekin kuten yleensäkkin nämä minun suunnitelmat. Enhän minä hoksannut katsoa että vakio vanteetkin on peräti 7" leveät, eli eipähän ne minun "halvalla" ostamat kumirinkulat joissa jotain raudanpalasia meinanneet käydä, ovat nimittäin 185/65 profiililla, ja amiskalla jossa ajattelin serkulla "halvalla" laitattaa ei riittänyt taito/vehkeissätöhö. Sisuskumit laittovat niin saivat vanteille. Nyt on sitten vähän saksanmalliin levitetyt kumit, tuntuu ainenkin jämäkät olevan kun ei ihan niin helposti sorrualle (ehkä) :D ... Eli vähän kalliit halvat renkaat tuli, mutta no noilla mennään kunnes leviäävät.
Kyllä siellä kuitenkin jarruissa mielestäni vipuset kummallakin puolella sen kääntyy mitä vaan pystyy ja ainenkin vasenpuoli palauttaa joten ilmeisesti oikeakin koska ei kuitenkaan ala jarruttamaan kun vasta 6 naksulla...
Nyt on nastanakitkin alla, vähän vaan vituiks meni sekin kuten yleensäkkin nämä minun suunnitelmat. Enhän minä hoksannut katsoa että vakio vanteetkin on peräti 7" leveät, eli eipähän ne minun "halvalla" ostamat kumirinkulat joissa jotain raudanpalasia meinanneet käydä, ovat nimittäin 185/65 profiililla, ja amiskalla jossa ajattelin serkulla "halvalla" laitattaa ei riittänyt taito/vehkeissätöhö. Sisuskumit laittovat niin saivat vanteille. Nyt on sitten vähän saksanmalliin levitetyt kumit, tuntuu ainenkin jämäkät olevan kun ei ihan niin helposti sorrualle (ehkä) :D ... Eli vähän kalliit halvat renkaat tuli, mutta no noilla mennään kunnes leviäävät.
Comment