Ja jälleen löytyi lisää tehkemistä kun ruostepaikat sain jotenkin kuntoon (auto haisee kun rankkitynnyri sisältä muuten muuten).
Elikkäs imuvuotoja,toinen vuoto on tuosta pöntönpäältä lähtevässä isossa kumisluiderissa,mikä lie oikea nimitys,suakohan noita mistään uusia/minkälaiseen hintaa?
Toinen vuotolöyty huohotus putkien haarakumista,oli muuten putketkin kivasti öljymössöä (aivan kun voita) täynnä.Saakohan tätä kyseistä osaa? Toivottavasti joku osaa hahmottaa mistä osista kyse kun ei nyt kuvaakaan ole tarjota.
Kolmas asia mikä paljastui oli että joku oli säätänyt tyhjäkäynnin totaalisen metsään,lisäilmaluistin oli (tai on kait vieläkin) jumissa ja sen perusteella tyhjäkäyntiä olilaskettu ruuvailemalla,eli ilman lisäilmaluistinta oli tyhjäkäynti jotain 400-600 rpm.
Mutta nyt sekin säädetty vähän edes sinnepäin (abput 800rpm ilman luistia) ja luistia kokeilin putsailla ja saattoi se nyt vähän lähteäkkin toimimaan kun luistin kanssa tyhjäkäynti 1000 rpm, saattoi olla vähän kylmäkone vielä.
Elikkäs imuvuotoja,toinen vuoto on tuosta pöntönpäältä lähtevässä isossa kumisluiderissa,mikä lie oikea nimitys,suakohan noita mistään uusia/minkälaiseen hintaa?
Toinen vuotolöyty huohotus putkien haarakumista,oli muuten putketkin kivasti öljymössöä (aivan kun voita) täynnä.Saakohan tätä kyseistä osaa? Toivottavasti joku osaa hahmottaa mistä osista kyse kun ei nyt kuvaakaan ole tarjota.
Kolmas asia mikä paljastui oli että joku oli säätänyt tyhjäkäynnin totaalisen metsään,lisäilmaluistin oli (tai on kait vieläkin) jumissa ja sen perusteella tyhjäkäyntiä olilaskettu ruuvailemalla,eli ilman lisäilmaluistinta oli tyhjäkäynti jotain 400-600 rpm.
Mutta nyt sekin säädetty vähän edes sinnepäin (abput 800rpm ilman luistia) ja luistia kokeilin putsailla ja saattoi se nyt vähän lähteäkkin toimimaan kun luistin kanssa tyhjäkäynti 1000 rpm, saattoi olla vähän kylmäkone vielä.
Comment