Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 S4 WB sedan "all-in" (Hulk)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mukavahan tätä laukkaa on seurata että antaa mennä vaan niin kauan kun vauhtia riittää.
    Sitä saa taas ihmetellä että mihin kaikkeen sitä nyky teknologia taipuukaan, kun vaan joku ymmärtää hyödyntää.

Comment

• Onneksi tämä laukka alkaa olemaan loppusuoralla, hirveä hinku olis saada auto vapuksi valmiiksi mutta saapa nähdä. Mitään osia ei taida enää puuttua, ajattelin vielä pinnoittaa nuo pakosarjat Cerakotella. En viitsi laittaa niihin lämpöeristeitä, koska se heikentää rosterin kestoa.

Yksi iso syy pakosarjojen 3D tulostamisen oli juurikin tuo murtuminen, veikkaan että ne minun itse hitsaamat ei kestä lähellekään yhtä hyvin kuin nuo tulostetut.

Comment

Paljon mahdollista. Oon mäkin kaivellut kääreiden alta putkia, jotka on murtuneet sauman vierestä. Varmasti osa syynä ollut tämmönen harrastelijan kädenjälki, mut kyllä se vaan voi muutenkin osua kohdalle, varsinkin jos siellä on kovasti erimittaisia primääreitä. Ihan jo omassa motskarissa näkee, miten hitosti ne rst pakosarjat elää. emmä oo uskaltanut kiinnittää niitä ku vaimentimesta ja tietysti sitte kannen laipoista. Kaikki muu siinä välillä saa elää ja ne tosiaankin tekee sitä. Kaverin m3:ssa putkenpäät ottaa kii puskuriin kylmänä, ja lämpimällä koneella ovat just oikealla paikalla.

Comment

Working...
        X