Miulla olisi säädettävällä jänniterajalla oleva releohjain toiselle bensapumpulle. Voi ottaa vaikka maffin jännitteen siihen sisään ja rajan ylittyessä laittaa pumpun päälle ja pitää sitä aina päällä n. 5 s, vaikka raja alittuisikin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Dragon Skin B5 RiSa
Collapse
X
-
Tällä ei ole tarvinut tehdä oikeastaan muuta kuin pestä, tankata ja ajella. Öjynpaineanturi alkoi herjaamaan paineita kuumana, niin vaihdoin sen. Se oli vuotanut öljyä läpi, eli eiköhän se ollut sökönä. Onneksi minulla on toinen anturi kytkettynä josta näen paineet, niin ei tarvinut jäädä tien penkalle ihmettelemään.
Olen nostanut anturit imusarjan alle, sieltä ne on paljon helpompi vaihtaa. Kyllä lämmitti mieltä kun olin kaukaa viisas :) Teen Hulkiin saman homman.2 PhotosViimeksi muokannut okkim; 12.5.2025, 07:37.
- Likes 2
Comment
-
Kävin katsastamassa Risan, ja siellä alkoi ahdistamaan alustan likaisuus. No ei muuta kuin pesulle :) Vähän olisi saanut olla jämerämpää liuotinta koska puslien vaseliini oli sotkenut jotain paikkoja aika paljon, mutta aika hyvä siitä tuli. Ja tiedänpähän ensi kerralla ottaa paremmat aineet mukaan.2 Photos
- Likes 1
Comment
Comment