Taisin olla Joroisissa lauantaina tulossa eteläänpäin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Äsken Kaarinassa HongKongin kohdalla valoissa ajoit tummalla B8 Avantilla ohi, kun olin kääntyvien kaistalla. Klubialuset ehdin sulla nähdä. Sellaiset saatoit nähdä mullakin.
Comment
-
-
Minä olin tulossa töistä tuolloin. Muistankin kärryn, jossa vesiskootteri taisi olla.Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiPunainen A3 Sporback tontissa ja neljällä putken päällä, Lahden motari ennen järvenpäätä, ehkä. Tunnus oli takana. Juha?
Olin valkoisella pakastimella kärry ja vesilelu perässä.
Comment
-
Hallikaisesta on tullut kunnon stalkkari :D.Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiDinerssissä taaas foorumilaisia :'D
Comment
-
;D Aina kun istun dinersissä niin joku foorumilainen sattuu paikalle ;D Juha ei vaan eka tajunnu et istuin siitä tokassapöydässä ovelta :D
Sainpahan hämmentyneen ilmeen myös emännältä kun oli just alkamassa syömään ja joku randomi vaan avaa suunsa ;D
Comment
-
Joo terve vaa...Alkuperäinen kirjoittaja mj Näytä viestiTänään 16:00 Kehä III länteen päin about Jumbon kohdalla, harmaa b6 farkku trailerilla, kuskin ikkuna auki. Kilvenaluset edessä ja takana.
Comment
-
Näin et tulit autolles ja sit hävisitkin. Menit ilmeisesti istumaan toiselle puolelle päätä selvittämään :D
Comment
-
Ilmeisesti ToHe Risalla jossain Joutsan ja Jyväskylän välissä. Hyvin kyllä maisemaa vasten huomasi, että tuossa vastaan tulevassa B5:ssa on hiukka paksummat posket ja kerkesi valoja ruveta välkyttelemään. :)
Samalla reissulla Hannikaisenkadulla Jyväskylässä klo 16 aikaan A6:nen alusilla. Vähän ohuet tuntomerkit, mutta minkäs teet, kun on kultakalan muisti. :D
Comment
-
Siistikuntoinen tummansininen C4 A6 farkku flat five-vanteilla Staran Arabianrannan varikolla, täältäpäin?
Comment

Comment