Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
    Eilen tikkurilantiellä, suurinpiirtein siinä postin terminaalin kohdilla, ruuhkassa körötteli sininen possu, kaaret, kupit ja vyöt oli. Olen melko varma, että se on ollut joskus ratapäivillä. Ja possun mallistahan mulla ei ole tuon taivaallista hajua, liekkö joku GT3 tai joku :)
    Tässä vielä kuva ko laitteesta. Piti tänään ainakin majaa Ac Airportin parkissa.

    Comment


      996 näyttäis olevan sukupolvi, mutta onko Carrera vai GT3 en osaa tuon kuvan perusteella sanoa, kun en kauhean tarkkaan noita tunne. Ahdetuissa kuitenkin ilmanottoaukot takalokareissa...

      Comment


        KotkaMillsin työmaaparkissa bongattu punainen B6 sodan. Lähdit juuri kun itse kävelin omalle autolle seinän toiselle puolelle. =)

        Comment


        • Tummanpunainen F430 Lahdessa niin eilen kun tänäänkin.

          Comment


            Source paineli isoakatua OP:n kohdalla joskus klo 14 maissa. Ite olin maastoutunu työautoon siinä hallituskadun kulmalla

            Comment


            • Clubialuset mustassa b7:ssa motonetin tienoilla tänään joskus viiden kieppeillä, ajoit tuupakkaa kohti.

              Ja Hitec tuli päivällä kehä I:llä vastaan.

              Comment


                Teipattu B7 avantti (en nyt muista teippifirman nimeä) kehä3 -> kehä 2 joskus neljän aikaan. Olin se mulku taksikuski mustalla mersulla :P

                Comment


                • Juha kövi firmenttii testaamassa :D

                  Comment


                  • Siit oli fitmentti viel senttien päässä! :D kiitos vaan rengaslainasta. :)
                    Sulla nätti kombo, ku eri vanteet eripuolin autoa.:D

                    Comment


                      vayne tais olla Prisman parkkihallissa 21 maissa? Bongasin kasin jo mennessä ja ja poistuessa päättelin päällä olevista valoista, että siinä taitaa ite omistaja olla kärryä palauttamassa. Moikkasin ohi kävellessä ja pikkasen hölmistyneenä tais tulla vastaus, kun naama ei ollut tuttu :)

                      Comment


                        Päivisin Motonetin takana tummansininen b5 s4 jengitunnuksin ja tänään kuurnankadun kiertoliittymässä noin klo 16 hopea a/s8 samoin tunnuksilla.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viesti
                          vayne tais olla Prisman parkkihallissa 21 maissa? Bongasin kasin jo mennessä ja ja poistuessa päättelin päällä olevista valoista, että siinä taitaa ite omistaja olla kärryä palauttamassa. Moikkasin ohi kävellessä ja pikkasen hölmistyneenä tais tulla vastaus, kun naama ei ollut tuttu :)
                          Juu kesti vähän aikaa raksuttaa, kun samalla junioria siinä käskytin :) Hiffasin vasta kilvistä ;)

                          Comment


                          • Aamusella kuuden tienoilla oli sinisellä B8 Ässänelosella hoppu saada kortti kuivumaan Tuusulanväylällä, liekö kerholaisia? Sen verta äkäseen pyyhkäs ohi kun Rusan rampista liityin. Iltapäivällä taas kehä 3:lla bongattu melkosen matala A2 naispuoleisella kuskilla Niipperin kohdalla.

                            Comment


                            • Niko morjensteli ohimennessään aamulla Kontulassa. Just oltiin duunikaverin kanssa siirtymässä toiseen kohteeseen.:D
                              On se sulla vaan hemmetin nätti nelonen.:o

                              Ja Mika taas lorvimassa Motonetin pihalla työaikana, soosoo.
                              Sain siin pihal viel bemarimiehiltä sanomiset ku oli auton renkaat vähän invapaikalla..:D

                              Comment


                                Juu huomasin sillee sivusilmällä sut ku taisit morjestaa jo siinävaiheessa kun olin niissä valoissa, korjasin tilanteen kaahaamalla viereen ja morjestamalla. Kiitosta vaan ois siin viel muutamii juttuja mitä sille vois tehä mutta itekki tykkään. :)

                                Comment


                                • Oulussa viikon sisään bongattu Ronsu-farkkuja C5-, C6- ja C7-mallisina. Klubialusia en ole ehtinyt havaita.

                                  Comment


                                  • Moro vaan Japi, ajelin vianorille taas vaihteeks

                                    Comment


                                    • Minä mitään lorvinut, Töitähän mä tein:D


                                      Mitä tohon invapaikka juttuun. Olihan siinä puoliautoa [emoji23]

                                      Comment


                                      • Vaan sun vuokra-auto voi olla metrin levynen! Älä liiottele! :D se Toyota oli siin kuitenki iholla.

                                        Comment


                                        • Joo, siihen iholla olevaan toyotaan oli 2 vuokraautometriä :'D

                                          Comment


                                          • Kuppis oli tammistossa. Kääntyi päätieltä pienenmälle kun seisoin C1sellä powerii menossa :D

                                            Comment


                                              Joo kotiin oltiin menossa. Affelta palailtiin ja kotona mutka ja valmistujaisiin siitä. Keravalla tuli bongattua se teipattu ja pörisevä S3, en muista nikkiä :) Kädet nousi molemmilla :)

                                              Comment


                                              • Just äsken pitkä jono jenkki autoja ja muita siilinjärvellä. Joku cruisailu päiväkö ?

                                                Comment


                                                • Musta TT KRN-XXX Alkuisella kilvella juuri äsken klo 18.30 Vekaransalmenlossilla Sulkavalla. Itse olen sunnuntai-iltaa viettämässä täällä lossin puikoissa ja yritin morotella, mutta ei kuski vissiin huomannu.

                                                  Comment


                                                    Joku oli komean quattro-pullon kanssa pelailemassa korttia Finlandialla. Täältä?

                                                    Comment


                                                    • Misteri lötkö iltaseiskan paikkeilla siilinjärvellä. Sen verran etäällä ettei nähny onko clubi tunnuksia.

                                                      Comment


                                                      • Imola b7 avantti oli etelään päin matkalla nelostiellä mäntsälän kohilla hetki sitten, kilvenalusia ei kerinnyt tähystelemään kun tuli muuten katseltua kaunista kokonaisuutta

                                                        Comment


                                                          Teemu: KRN-xxx TT on kaverin, varmaan menossa kotipaikalle tai Lappeenrantaan töihin. Laput silmillä ajo itteenikin vastaan kun koitin valoja vilkutella ennen sulkavan risteystä.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viesti
                                                            Imola b7 avantti oli etelään päin matkalla nelostiellä mäntsälän kohilla hetki sitten, kilvenalusia ei kerinnyt tähystelemään kun tuli muuten katseltua kaunista kokonaisuutta
                                                            Noihin aikoihin sieläpäin olin :) Jos oli kyseessä siis RS

                                                            Comment


                                                            • Kyllä se sen verran pullea oli että kyseessä oli rs :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X