Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Taisin olla Joroisissa lauantaina tulossa eteläänpäin.

    Comment


      Äsken Kaarinassa HongKongin kohdalla valoissa ajoit tummalla B8 Avantilla ohi, kun olin kääntyvien kaistalla. Klubialuset ehdin sulla nähdä. Sellaiset saatoit nähdä mullakin.

      Comment


      • Dinerssissä taaas foorumilaisia :'D

        Comment


        • Joo piti käydä kokeilemassa pikkunälkään. Toimiva burgeri kyl!! :D

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
            Punainen A3 Sporback tontissa ja neljällä putken päällä, Lahden motari ennen järvenpäätä, ehkä. Tunnus oli takana. Juha?
            Olin valkoisella pakastimella kärry ja vesilelu perässä.
            Minä olin tulossa töistä tuolloin. Muistankin kärryn, jossa vesiskootteri taisi olla.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viesti
              Dinerssissä taaas foorumilaisia :'D
              Hallikaisesta on tullut kunnon stalkkari :D.
              Viimeksi muokannut Killeri; 27.6.2016, 21:15. Perustelu: Typo.

              Comment


              • ;D Aina kun istun dinersissä niin joku foorumilainen sattuu paikalle ;D Juha ei vaan eka tajunnu et istuin siitä tokassapöydässä ovelta :D
                Sainpahan hämmentyneen ilmeen myös emännältä kun oli just alkamassa syömään ja joku randomi vaan avaa suunsa ;D

                Comment


                  Tänään 16:00 Kehä III länteen päin about Jumbon kohdalla, harmaa b6 farkku trailerilla, kuskin ikkuna auki. Kilvenaluset edessä ja takana.

                  Comment


                    HiTecin vai Soundin auto?

                    Comment


                      Meillä on upiat hopiat. :) En ainakaan minä.

                      Comment


                        Onko ikä tuonut mulle värisokeutta kun luulin hopea harmaaksi :) ?

                        Comment


                          Virtasalmelta pikkasen Pieksämäen suuntaan mopoilijalla lapa pystyssä. Joku täältä?

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja mj Näytä viesti
                            Tänään 16:00 Kehä III länteen päin about Jumbon kohdalla, harmaa b6 farkku trailerilla, kuskin ikkuna auki. Kilvenaluset edessä ja takana.
                            Joo terve vaa...
                            Attached Files

                            Comment


                              Onko tuo kuva otettu ennen vai jälkeen trailerille sitomisen?

                              Comment


                                Se näytti kyllä siinä traikun päällä melko hyvä vointiselta. Näin siis saman kehällä Jumbon jälkeen.

                                Comment


                                • Jälkeen on joo. Lähti "vähän" lapasesta.

                                  Comment


                                  • Kehä3 tummanharmaa B7 RS4. ajelen 70heppasella hiacella perässä... :D

                                    Comment


                                    • Kukas foorumilainen valkosella berttakasi-avantilla nihtisillan äs marketin parkissa n. klo 13-14 välillä? Ite olin työautolla kun bongasin aluset :)

                                      Comment


                                      • Tais Juha taas neppailla alkuillasta Rusalla, huomasin auton vasta kun lähin ite pihasta. :D

                                        Comment


                                        • Me Hallikaisen kanssa kelattiin et mikset sä tullu jutulle. Katottiin ku ajoit pihaan ja lähit sinne kontille. En tajunnu ku lähit ni ei ehtiny huikkaamaan. :D
                                          Luettiin koodit tosta autosta. Samaa saakelin evappia. Nyt se mikälie hiilipönttö uusiks ku n80 ehdin jo vaihtaa..:D

                                          Comment


                                          • Joo en mä darrapäissäni rekisteröiny yhtää mitää ympärilläolevasta maailmasta :D pysty ajattelemaan vaan kahvia. Ens kerral sit!

                                            Comment


                                            • Näin et tulit autolles ja sit hävisitkin. Menit ilmeisesti istumaan toiselle puolelle päätä selvittämään :D

                                              Comment


                                                Ilmeisesti ToHe Risalla jossain Joutsan ja Jyväskylän välissä. Hyvin kyllä maisemaa vasten huomasi, että tuossa vastaan tulevassa B5:ssa on hiukka paksummat posket ja kerkesi valoja ruveta välkyttelemään. :)

                                                Samalla reissulla Hannikaisenkadulla Jyväskylässä klo 16 aikaan A6:nen alusilla. Vähän ohuet tuntomerkit, mutta minkäs teet, kun on kultakalan muisti. :D

                                                Comment


                                                  HH92:n merssa seisoi puolen päivän jälestä Lohjalla Anttilan parkkihallissa?

                                                  Comment


                                                  • Kukas se oli tänään keravalla sillä mustalla aakasilla ? :)

                                                    Comment


                                                      No minä :)

                                                      Pitää ajella duunissa sillä, kun käsi paketissa ja automaatti kerran on.

                                                      Comment


                                                      • Ainiin no tietty! Oon sun nimimerkkiin törmännyt ennenkin (kun mieleen tietysti jäänyt ässänomistaja :D ja varsinkin kun asut lähellä..) justjust, no ens kahvitteluille sitten turisemaan lisää? :)

                                                        Comment


                                                          Siistikuntoinen tummansininen C4 A6 farkku flat five-vanteilla Staran Arabianrannan varikolla, täältäpäin?

                                                          Comment


                                                          • Mites tuolle trailerilta karanneelle Audille kävi, pahastikin momentissa?

                                                            Comment


                                                              Kenen punanen B8 sedani kilvenalusilla seisoo Riikinvoiman työmaa konttorin edessä? Ässän takahelma ja ulostulot mutta väittäisin että on V6TDi :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X