Neljän ruuhkassa Tuusulanväylän liikennevalo-osuudella C5 farkku, jossa takasivulaseissa Nyrretarrat tekstillä "Neveragain!". Jotain traumoja? ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Eikö se 10h oo ihan perus päiväpuhde? ;) yrittäjien ehdoilla kuitenkin mennään. Ja ura 1 pakilan kohdilla hopea b6 farkku ja blondi ratissa kilvenalunen takana sekä musta maski.Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiHarmaa B6 sedan alusella kääntyi Käskynhaltijantieltä Mestarintielle tuossa noin 16:15. Lisäksi Bremeli tekee pitkää (tai minä lyhyttä) päivää, kun ässä tulee bongattua aamua iltaa. :)
Comment
-
Comment
-
Kuka kääntyi atm (jos joku ei tiedä niin Alatikkurilan mäkkäri) suuntaan vähän ennen seittemää nyt illalla A6:sella, kilvenalunen ainakin takana. :)
Comment
-
Terve! Ei hassumpi ollut ässäkään. Mukava törmätä uusiin klubilaisiin tälläkin kulmalla.Alkuperäinen kirjoittaja 1lppu Näytä viestiMeikäläinen se tosiaan oli. Sanoin kaverille vielä jotta niin komea allroad että pakko ajaa viereen :) Terve vaan!
Comment
-
Hyvin paljon mahdollista että olet minut nähnyt. Parina päivänä ollut Cabriolla töissä.Alkuperäinen kirjoittaja Ghousti Näytä viestiLipponen tais tulla Cabriolla vastaan Uutelantiellä. Ajoin punasella Seat Leonilla vastaan.
Minäpä bongasin clubilaisen töllöttimessä.
Comment
-
Musta C5, jonka kyljessä "Home of Audi"-teksti. Ajeli eilen perässä Jyväskylän motarilla. Nousi perässä Keljonkankaan rampilla ja jatkoi liikennevaloista Kinkomaan/Säykin suuntaan, kun itse käännyin oikealle. Olin katsovinani, että klubialuset löytyi, mutta näkö pannahinen sen verran huonontunut (taas), etten tekstiä erottanut lukea.
Comment
-
Kuka asuu Hakunilassa S-marketin läheisyydessä?
Näkyy olevan 80:sen näkönen musta avo tossa kilvenalusilla parkissa :)
Sitten Hakunilassa myös havaittu B6 kohtuu hyvällä fitmentillä!
Comment
-
Saatan tunnustaa syntini... ;) Mut olikos ne niin tiukkoja kuitenkaan loppupeleissä? :DAlkuperäinen kirjoittaja tarzi90 Näytä viestiKuka teki tänään neljän jälkeen jyväskylä-puuppola välillä tiukkoja ohituksia valkoisella 4f koppasella kutosella? ;)
Comment

Comment