Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja opelman Näytä viesti
    punainen rs8 kuopionmotorilla tunti sitten
    Mikä se semmonen on?

    Comment


    • Kukas hinkkas kehäkolmosella perässä kiinni hetken mustanpuhuvalla c5 a6:lla?
      Taisin olla minä. Ainaskin aika ja paikka täsmää.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
        Mikä se semmonen on?
        R8 piti olla.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja SaKe Näytä viesti
          Taisin olla minä. Ainaskin aika ja paikka täsmää.
          Nousit vaaralan rampista ylös niin bingo! Koitin morottaa mutta et tainnu huomata..

          Comment


          • Jep bingo....

            Comment


              Joensuun prisman parkissa musta A4 B8 clubkilpi takana.

              Comment


              • Ottuu:n ässä bongattu Kuopion linja-autoasemalta.

                Comment


                  Hakkilassa, suurinpiirtein hautausmaan kohdilla se sininen 4f sedan vastaa, jonka omistajan nikkiä en muista. Pitkiä vilkauttelin scaniasta ja koitin isoa moroa heiluttaa hytistä. Kello oli aamu.

                  Comment


                  • Perjantaina 1.5 noin klo17.30 aikoihin Mikkelissä tuli vastaan kilvenalusilla varustettu tumman violetti b5 avant. Hoksasin vasta kohdalla niin ei kerenny edes lapaa nostamaan.

                    Comment


                      Clubialusilla varustettu sininen rs6? tuli ennen neljää Herukassa vastaan

                      Comment


                        Hetkisitten sininen B6 nous hämeenlinnanväylältä myllykukolle päin. Tulin muutamia autoja takana siihen ramppiin niin kerinny nähä muutaku sen, että ehkä oli kilvenalunen takana. Tarkennuksena vielä et oli 18-19" ehkä 5 puolaset vanteet. Jospa joku ehkä osuu oikeaan :)

                        Comment


                        • Törmäsin klo16 jälkeen erääseen b7 kuskiin eräällä korjaamolla vantaalla. Höpistiin ohimennen muutama sana kun jengitunnukset paljasti. Itsehän en ole jäsen nykyään. Hyi hyi. Se olin siis minä. Kaverin nicki pääs jo unohtuu.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viesti
                            Törmäsin klo16 jälkeen erääseen b7 kuskiin eräällä korjaamolla vantaalla. Höpistiin ohimennen muutama sana kun jengitunnukset paljasti. Itsehän en ole jäsen nykyään. Hyi hyi. Se olin siis minä. Kaverin nicki pääs jo unohtuu.
                            Minäpä se olin. Unohtu kuittikin korjaamon pöydälle.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
                              Hetkisitten sininen B6 nous hämeenlinnanväylältä myllykukolle päin. Tulin muutamia autoja takana siihen ramppiin niin kerinny nähä muutaku sen, että ehkä oli kilvenalunen takana. Tarkennuksena vielä et oli 18-19" ehkä 5 puolaset vanteet. Jospa joku ehkä osuu oikeaan :)
                              Kaikki muu täsmää paitsi paikka. Kehä III Sininen B6 Sedan 5 puolaset Japan Racingin vanteet :D

                              Comment


                                Musta S2 Sedan OFS-xxx juuri Kuljun Kartanon parkkipaikalla. Hieno peli oli sitten aito tai replica :)

                                Comment


                                  Kenenkäs musta A5 ajeli tänään 17 aikoihin Kustaa Vaasan tietä Lahdenväylälle ja jäi heti Viikin liittymässä pois?

                                  Olin maastoutunut juustokuvun alle, Prisman vieressä oltiin vierekkäin valoissa.

                                  Comment


                                  • Hopea B6 farkku kivistössä hieman klo 18 jälkeen:)

                                    Comment


                                      Hieman ennen kasia tänä iltana tuli lahti-nastola levarilla RS5 b5 vastaan menossa lahteen päin. Kyl ne ärrässät vaan aina pistää silmään!

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja m1k2 Näytä viesti
                                        Hopea B6 farkku kivistössä hieman klo 18 jälkeen:)
                                        Minut olet varmaan bongannu. Ainakin näihin aikoihin olin liikkellä :) En kyllä muita audeja nähnyt vai olitko jossain piilossa?

                                        Comment


                                        • Hakkilassa, suurinpiirtein hautausmaan kohdilla se sininen 4f sedan vastaa, jonka omistajan nikkiä en muista. Pitkiä vilkauttelin scaniasta ja koitin isoa moroa heiluttaa hytistä. Kello oli aamu.
                                          Minähän se olin! Näin että vilkuttelit, vilkuttelin takasin, en tiiä huomasitko! Terve vaan, terve vaan! :)

                                          Comment


                                          • Olikos joku clubilainen tänään Elielinaukiolla jotain 16-16.30 jonku sortin audiclub-takki päällä kävelit vastaan. Tarkennuksena vielä, laitoit jotain just roskiin, tulin ite siskon kans sanomatalolta päin.. En viittiny sen kummemmin alkaa kyselemään.. :D

                                            Comment


                                            • Kenen vanhempi punanen farkku ?100? NFG- on Vantaan Honkkarin pihalla just nyt ?:)
                                              Viimeksi muokannut Hallikainen; 5.5.2015, 15:22.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja tw74 Näytä viesti
                                                Perjantaina 1.5 noin klo17.30 aikoihin Mikkelissä tuli vastaan kilvenalusilla varustettu tumman violetti b5 avant. Hoksasin vasta kohdalla niin ei kerenny edes lapaa nostamaan.
                                                Varmaankin minun kotteron olet bongannut. Laput silmillä vissiin itselläkin ollut kun en sinua bongannut...

                                                Comment


                                                  Länsiväylä 15.15 musta a3 tunnukset takana kromipallot.
                                                  Ajelit ohi siinä ennen kehä 1 ramppia.

                                                  Comment


                                                  • Kenen perässä ajoin lamminpään rampista tesoman nurkille? Auto B6 farkku ja RH vanteet alla. Rekkari tais olla jotai KBG

                                                    Comment


                                                    • Juu olin emännän märssulla liikenteessä:D

                                                      Comment


                                                        Tänään noin 18:20 ajoimme peräkkänä Isoon Omenaan, musta S3 8p takaalusella, itse Cabriolla. Kuka olit?

                                                        Comment


                                                        • Kullanvärinen A6 farkku tuomiokirkon kulmilla Oulussa eilen. Hieno!! RS:ltä näytti muuten mutta kylkipullistuksia ei ollut tai sitten näössä vikaa. Ovaalit putkenpäät ainakin oli :)

                                                          Comment


                                                          • Tuossa toissapäivänä näin myös uudehkon (ellei jopa uusi) rs6: farkun. Saakelin komee peli ja tuossa oli kyllä kylkipullistumia vaikka muille jakaa. :) ihan meinasi paikkakin unohtua, eli ylöjärven shellillä.

                                                            Comment


                                                              Pasilassa Helsingissä tänään näin hopeanvärisen B5 sedanin. Kilvenalunen oli takana.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X