Kukas paineli eilen tikkurilan teboilin risteyksessä oranssilla TT roadsterilla? Messevän näköinen kikotin!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kuka tunnustaa käyneensä mierolassa, RS6 avantilla la 12.7 n. klo 14.30. Hieno näky köyhässä parolassa ;)
Comment
-
Kuka kurvaili itäväylän teboilin kohdalla mua vastaan uudella matta mustalla a6 farmarilla, oli ainakin clubini alune edessä ? Ja Zeronine se saattaa olla uusi tulokas clubille jos oli panoraama katolla ja tummilla vanteilla. Kyseinen tuote ostettu myöskin toissapäivänä kaverin nokan edestä :D
Comment
-
Kehä III eilen kolmen maissa? Vähän epäselvä kuva, mikä auto tossa on kuvassa. Näyttää myös aikalailla omaltaniAlkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiEn vinsu oo yhtää varma :)
Comment
-
Meikäläinen se oli, harmaa A5 SB. Kilpi tosin on ZZH, mutta N ja H lähellä toisiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti15.24 ja kilpi on ZZN
Golffaamasta tultiin.
Comment
-
Morjes vaan. Itse tosin olin Botniaringillä kaverin RS3:sella, oma oli siinä sen aikaa odottamassa. :D Ei tohtinut omalla lähteä kun on jarruprojekti vielä kesken.Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiThoubin B7 bongattu viereisestä ruudusta Forssan 55 burgerin parkissa :)
[ATTACH]31431[/ATTACH]
Comment
-
Tänään S4 klubikilvellä Kitusen Kievarin pihassa. Tuntuu, että heti kun poistuu Etelä-Suomesta niin alkaa nähdä klubilaisia.
Komea ilmestys kuitenkin! Ajelin vastaan profiilin kulkineella, joka on väriltään austerngrau.Alkuperäinen kirjoittaja Avalanche Näytä viestiAika ja paikka täsmäisi. Ajelin kohti Pietarsaarta. Auto tosin likainen estorilblau ja S.
Comment
-
Kato joku sentäs siinä kylässä bongas ja mökiltä just lähdössä oltiin silloin kotiin päin lähdössä. Viikko tuli pyörittyy siinä somero/tammela akselilla. :)Alkuperäinen kirjoittaja Kaltzu Näytä viestiSomerolla punainen B5 farkku LUG-xxx kilvenalusilla, S-marketin pihasta lähdin perään emännän mersulla. :)
Comment
-
Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiTänään tampereella musta A7 finnittömillä kilvillä ja maskista merkki maalattuna mustaksi + mustat vanteet. Komee ilmestys! Mahtaako olla foorumilaisen auto?
Varmaan tämä? On foorumilaisen ex
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=157790
Comment

Comment