Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Clubilaisia ei,mutta foorumilaisia kyllä.. ;) HH92 hienosti sopi berttaseiskaan rotiformit!

    Comment


    • A8 D3 seinäjoella perjantaina matalana clubikilvillä. Hieno! Ajoin perässä...

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viesti
        Oliko Risto Reipas liikkeellä kutostiellä Utissa juuri nyt?
        Kuulostais pahasti osumalta. Kasin jälkeen lähettiin isolta kirkolta Itä-Suomen suuntaan ja Utin ohi tuli ajettua. Itsehän en muista ainakaan huomanneeni mitään.

        Comment


        • Katriinan tiellä koivupään kohdalla kiiltävä sininen b6 avant tummalla maskilla ja alusella ajoi vastaan ja nostin käden valkoisesta sprinteristä en tiedä huomasitko :) eilen cruisingeissa ainakin hopea b5 sedan kilvenalusella.

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
            Kuulostais pahasti osumalta. Kasin jälkeen lähettiin isolta kirkolta Itä-Suomen suuntaan ja Utin ohi tuli ajettua. Itsehän en muista ainakaan huomanneeni mitään.
            Ajelin itse Kouvolan suuntaan työreissulla. Ilmeisesti osui siis bongaus oikeaan!

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viesti
              Tunti sitten oli Matkuksen Nesteen parkkiksella hopea B6 Avant, jossa tuntomerkkeinä kilvenalunen takana ja S-line etuhelma, kuka olit?
              Minähän se

              Comment


                Musta A5 coupe JHS-*** kilvenalusella parkissa Amerin lähellä juuri nyt. Tuntomerkkeinä musta(tu)t S-line -merkit ja musta dope-merkki takaluukun Audi-rinkuloiden tilalla.

                Comment


                  RHeadille tiedoksi pienellä viiveellä, minähän se olin siellä Vallesmannintiellä kummipojan rippijuhlilla. Asustan kyllä saman kylän alueella itsekin.

                  Comment


                  • Tuomos ja kurpotiisseli bongattu viimeyönä joensuussa keskustan alueella. Olin maastoutunut poikittain celican takapenkille.

                    Comment


                    • Kukas sillä keltasella S4:lla oli eilen cruisingeissa? Kiimaliiterin väistyttyä tieltä lähit ottaan letkaa kiinni vähän tuntuvammalla vauhdilla..:D Klubialusia näky useemmassakin autossa.:)

                      Comment


                      • Antti, En kyllä yöllä ollut liikenteessä, mutta Illalla siinä 20-21 maissa pyörähdin kylillä.

                        Comment


                        • Varmasti ajoit amarillon kohdalla vastaan jokus 22 aikoihin :D

                          Comment


                            Oliko muita clubilaisia Tahkolla viikonloppuna? Paljon oli audeja pyörät katolla, mukaan lukien minun 4f.

                            Comment


                            • Tahkolla oltiin pyörät katolla harmaalla 4f avantilla. Audeja bongasin klubialusia en.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                                ...eilen cruisingeissa ainakin hopea b5 sedan kilvenalusella.
                                Oli Kyseessä sitten criminal cruising tai hyvinkää cruising niin uskaltaisin väittää, että minun auto on kyseessä. Hyvinkäällä ainakin HH92:in B7 bongattu ja muutamasta muusta klubin aluset.

                                Comment


                                • Flamingossa hetki sitten kilvenaluset valkoisessa b8 s-line avantis, olikohan vertini dynastit alla.

                                  Comment


                                  • Antigille hep! Leffassa käytiin emnnän kanssa ja siitä kotio ajelin :)

                                    Comment


                                    • Munkkivuoressa Ulvilantie 20 kohdalla musta A4 B6 sedan. Tuntomerkkeinä member-tarra kuskin puolen takaikkunassa, madallus sekä old rs4 vanteet (tai S-line). Rek.nro CYF-***

                                      Comment


                                      • eilen hyvinkää cruisingissa A3 sportback RHZ-XXX kuka?
                                        ja toinen bongaus A4 NHC-XXX?

                                        kattelin että hyvinhän toi cupra lippa istuu Audiin joten lähtee itselle kanssa tilaukseen nyt kun on varmistunut sopivuudesta. :)

                                        Comment


                                        • Minä kolmosella ja nimimerkki HH92 tolla nelosella. :D

                                          Comment


                                          • okei. ite olin mustalla A3 sportback.illa oli parkissa rautian pihassa B8 nelosen ja Corollan vieressä, serkkujen kanssa olin liikenteessä. :)

                                            Comment


                                              Anjupin ehkä bongasin sitten. Lähit aamulla 9-10 aikoihin tähti tahkon/k marketin pihasta? Oma auto oli siellä parkissa.

                                              Comment


                                              • Nähtiin kyllä sun auto. Komeesti on tummanpuhuva. Nyt vaan viel kohti maata.:) siitä corollasta kans puhuttiin, emännälle tuli halu saada omaansa alustaa ja vannetta, silläkun on samanlainen.:D

                                                Comment


                                                • okei. juu se on ollu tarkoitus saada tummaksi.
                                                  alusta homma on vähä niin ja näin. mieli tekis mut edellinen auto oli n.4cm maavaralla niin ei päässy enää kunnolla mihinkään, toi on nyt ainaki toistaseks tolla -30mm jousilla. ehkä joskus sit säädettävää alustaa.
                                                  juu se Corolla on serkun auto, ihan onnistunut vannevalinta, ittellä oli samanlaiset edellisessä autossa niin sillon hommas kans omaansa noi.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja pipollinenesa
                                                    Ideaparkin pihassa tänään iltapäivällä joku tummansininen wanna-be C5 S6 bbs:sillä ja ihankuin Murrekin olis jossain siellä vilahtanut
                                                    Wanna-be:a en tiedä, mutta mun A6 se todennäköisesti on ollut.

                                                    Comment


                                                    • Sotkamo/Vuokatissa mattamusta b7 sedani jollain kiiltävillä (yksosasilla?) hunajakenno vanteilla. Koitin peukkua näyttää mitä näin autoa liikenteenjakajan takaa :)

                                                      Comment


                                                      • Oli Kyseessä sitten criminal cruising tai hyvinkää cruising niin uskaltaisin väittää, että minun auto on kyseessä. Hyvinkäällä ainakin HH92:in B7 bongattu ja muutamasta muusta klubin aluset.
                                                        itteasiassa Juha| kanssa tuli mietiskeltyä kenenkäs se hopea b5 sedani olikaa kun ei nimerkki tullu mieleen :)

                                                        Comment


                                                        • Nikke: Todennäköisesti en ollut minä sillä auto oli eilistä n. klo 16 aikaan tehtyä kauppareissua lukuunottamatta mökin pihassa, joka sijaitsee Tahkon tähdeltä vajaan kilometrin päässä. Nyt kun muistelen bongasin kyllä sinun autosi parkissa Tahkon Tähden vierestä tuolla reissulla. Rotiformit? jäi mieleen.

                                                          Comment


                                                          • Ihu-xxx, tietääkseni RiSa4? Bongattu Särkiniemestä vanhan postin pihalta.

                                                            IJI-xxx, musta S/A4 B6 bongattu Kuopion keskustasta, muistaakseni minna canthin kadulta parkissa, clubitarra näky olevan vasemmassa takalasissa.

                                                            Comment


                                                              JT-Carfixin pihassa aamulla mahtava saundinen B8 S4. Eipä tainnut olla täkäläisiä,mutta hieno kun mikä!
                                                              Viimeksi muokannut Zeronine; 30.6.2014, 16:07.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X