Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja ^Rikke Näytä viesti
    Kenenkäs sininen b6 ässä äsken Pieksämäen abc:n pihalla? Rekkari ERZ-xxx ja kilvenalunen takana..
    Tänne osuu.

    Comment


      Musta B5 S4 Avant eilen Pieksämäellä Citymarketin kulmilla.

      Comment


        Tommi[FIN] cruisailee kirkkopuiston ympärillä.

        Comment


        • Eilen 5-tiellä Varkaus-Kuopio välillä vihreä S2 (ehkä) kullitetuilla Lemmareilla ?

          Ajelit ohi, tuolla nokivasaralla ajelin itse traileri ja Buster perässä myös Pohjoista kohti.

          Clubilaisia ?

          Comment


            Järvenpää, lepolanväylä/vakka sininen A4 B7 DTM oli parkissa työmaan edessä. Olin siinä tien toisella puolella hommissa viime viikon.

            Comment


            • Ajelikos Peep tossa 13-14 välillä Saariselän kylillä ässällä vastaan? Lapanen ei noussu (itelläkään) mutta eipä noita tällä perällä kauheasti oo näkyny. Nesteen/Siulan nurkilla ajeltiin..

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                Järvenpää, lepolanväylä/vakka sininen A4 B7 DTM oli parkissa työmaan edessä. Olin siinä tien toisella puolella hommissa viime viikon.
                Hep, mä oon siinä parkissa seuraavan vuoden.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja Bassman Näytä viesti
                  Tää olin kyllä minä..
                  Sama auto taisi olla Nokia-päivien tapahtumassa, Nokia Renkaiden testiradalla olleessa tapahtumassa?
                  Käytiin poikien kanssa autoa katselemassakin.

                  Comment


                  • A4, rekkarilla CHP-***, ajeli perässä tuossa alavan kirkon tienoilla, kahtelin jotta eessä ois jengi tunnukset, ainakin takana oli.

                    Comment


                      Minähän se siellä ajelin. Moro vaan \o.
                      Katoit ihan oikein - aluset molemmissa päissä.

                      Comment


                        Psst ajeli nesteen ohi ku odottelin nnnNigoa saapuvaksi, torstai oli päivä ja nesteellä olin :)

                        Comment


                        • Eilen vantaalla matarin tienoilla about klo. 22, B8 teipattu matta liilaksi. Oli tyylikäs, joku täältä?

                          Comment


                            Ouluntiellä, kuusamosta ouluun ajettaessa meni just tumman sininen b5 avantti audi ohi. Arkalan paikkeilla ja Kilvenaluset oli.

                            Comment


                              Ei ole klubilaisia RIS-4 mies. Mun luona kyllä vierailee aina tarpeen vaatiessa.
                              Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viesti
                              Samaa olen tuosta RIS-4 kyselly ja ei taida klubilaisia olla...

                              Comment


                                Kuka tuli eilen klo. 19:43 vastaan Kotka-Kouvola tiellä (Kotkaan päin)? Tuntomerkit: a6 (4f), sedan, väriltään musta ja aluset näytti ainakin edessä olevan. Ite olin profiilin kulkineella liikenteessä.

                                Comment


                                • Nyt ei vissiin ollu anjupi vaan joku muu joka tuli Leppävirralla vastaan nyt sunnuntaina joskus kahden aikoihin ja moikkasi. Ihan en kerennyt reagoida. Tuntomerkkinä tumma 4f avant aika kromisella maskilla muistaakseni.

                                  Jape bongattu mökiltä juhannuksena ja tänään lisäksi ikean parkissa oli matala b6 avant. Hopea tummanpunaisilla vanteilla ja näkyi olevan helmoissa ne fk levikkeet.

                                  Comment


                                    Ajoit LauriJT muakin vastaan tänään, vitostiellä aböt 16:10 Pitkälahden Apsin kohilla. Tai ainakin keltainen B6 S4 veti perässään jäähallin kokosta kuomukärryä. Nostin lapasta.

                                    Comment


                                      Lehtosaari bongattu tänään Lempäälässä, ja hyvät Kaffit ;)

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viesti
                                        Nyt ei vissiin ollu anjupi vaan joku muu joka tuli Leppävirralla vastaan nyt sunnuntaina joskus kahden aikoihin ja moikkasi. Ihan en kerennyt reagoida. Tuntomerkkinä tumma 4f avant aika kromisella maskilla muistaakseni.

                                        Vähän myöhemmin ajelin erittäin likaisella 4f:llä fillari katolla Leppävirran ohi kohti pohjoista. Eli joku muu todella tällä kertaa. Nyt on auto pesty, joten puhdasta voi jälleen bongailla. :)

                                        Paljon tuli audeja vastaan tänään vitostiellä Juva-Kuopio välillä. Yhtään tuttua en kyllä bongaillut.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viesti
                                          Ajoit LauriJT muakin vastaan tänään, vitostiellä aböt 16:10 Pitkälahden Apsin kohilla. Tai ainakin keltainen B6 S4 veti perässään jäähallin kokosta kuomukärryä. Nostin lapasta.
                                          Joo niin tein. Mulla vaan meni ihan ohi :) käytiin ikeasta sohva.

                                          Comment


                                            Ideaparkin pihassa tänään iltapäivällä joku tummansininen wanna-be C5 S6 bbs:sillä ja ihankuin Murrekin olis jossain siellä vilahtanut

                                            Comment


                                            • Olikos jonkun klubilaisen sininen berttakutonen jonka kanssa tultiin peräkkäin hervannan valtaväylää tossa kasin maissa?

                                              Comment


                                              • Juuri äsken mik4 bongattu motarin rampilla odottelemassa valojen vaihtumista Audillaan. ;)

                                                Comment


                                                  Mittää en oo nähäny :D

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viesti
                                                    Kuka tuli eilen klo. 19:43 vastaan Kotka-Kouvola tiellä (Kotkaan päin)? Tuntomerkit: a6 (4f), sedan, väriltään musta ja aluset näytti ainakin edessä olevan. Ite olin profiilin kulkineella liikenteessä.
                                                    En huomannut sinua mutta tuohon aikaan oltiin kyllä tuolla tiellä matkalla tuohon suuntaan mustalla 4F sedanilla jossa mustat listat.

                                                    Comment


                                                      Olikos meidän pohjois-helsingin mies (SS4) tänään klo 14 aikoihin Teollisuuskadulla ajelemassa?

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
                                                        Mittää en oo nähäny :D
                                                        Hyvin olin naamioitunut työautoon. :D

                                                        Comment


                                                        • Tänään yheksän nurkilla Ansatiellä parkissa punanen 80 Audi (KRF-XXX?), sivulasissa member-tarra, kukas?

                                                          Comment


                                                            Onko joku klubilainen joka Hyvinkäällä pyörii oranssilla TTS:llä?
                                                            Oltiin uudenmaankadulla aamulla liikennevaloissa vastakkain.

                                                            Comment


                                                              Kukas mustalla farkku a4:lla jukolanportiss 16.15

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X