Hep :)
Lasten kanssa matkalla joulukuusta hakemaan.
Katselin kans, että tyylikäs valkoinen A5
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Hyväkuntoisen lötkön Oulun Kaakkurissa bauhaussin puolella...hieman kyllä öljyä polttavan hajun saattelama.
Leave a comment:
-
Toveri Kärkkäinen nöyryytti minun C5:n juuri liikennevaloissa baijerilaisellaan. Täytyy myöntää etten aivan hereillä ollut valojen vaihtuessa
Leave a comment:
-
Kullan ruskea sedan B6, jossa B7 keula laukontorin kulmilla just nyt.
Leave a comment:
-
AUD-1 löytyy näköjään nykyisin samalta kujalta ja melkein naapurista. Terve vaan jos täällä vaikutat. :)
Tumma A8 näyttää olevan edelleen.
Leave a comment:
-
Kurikassa YGN-xxx B5 avant käytännössä vieressä parkissa kerhotunnuksin, terve vaan.
Leave a comment:
-
Äsken meni musta siisti A7 kilvenalustoilla mun ohi Salossa 110-tiellä Turkuun päin. Mulla se likainen musta A4 B8 Avant
Leave a comment:
-
Kuka on Kangasalan prismassa mustalla A6 sedanilla? Kilvenalunen takana.
Leave a comment:
-
Täältä löytyy takin omistaja. Oltiin kakkosautolla liikenteessä (Octavia RS) joka seisoi teidän Audista parin auton päässä.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viestiKuppista koitin morotella eilen 11 maissa Heikinlaakson ympyrästä hieman Ikealle päin viime tingassa.
Tuli ajosta hieman kulmikasta, kun joutui irroittamaan ainoan käden ratista loivassa kaarteessa toisen ollessa varattu :D
Leave a comment:
-
Kyllä, kyllä JT-catfixillä kävin perjantaina. Viimeisiä päiviä kun saa nautia avoilusta.
Leave a comment:
-
Kävikö Killeri perjantaina Jerellä kun liikuit 5 maissa itäväylän jatkeella katto alhaalla? Itse konsernin tuotteeseen naamioituna ,-)
Leave a comment:
-
Kuppista koitin morotella eilen 11 maissa Heikinlaakson ympyrästä hieman Ikealle päin viime tingassa.
Tuli ajosta hieman kulmikasta, kun joutui irroittamaan ainoan käden ratista loivassa kaarteessa toisen ollessa varattu :D
Leave a comment:
-
B7 Rs4 kme-xxx veteli äsken ohitte turun motarilla leppävaaran kohilla, nostelin lapasta mutta ei vissiin ollut klubilaisia :)
Leave a comment:
-
HiTec tänään länärillä Kauklahden tietyömaan kohdalla. Pari kertaa töötäsin myös Volvolla. Ja koitin kovasti vilkuttaa.
Leave a comment:
-
Joku klubilainen oli tänään A7:lla Lahden kärkkäisen pihassa. Yritin vilkutella ku istuit autossa.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viestiTaisi teuska olla B8:lla äsken lounaalla Ninalla Turkkiradalla. Ajelin ohitse toiseen päähän tietä lounaalle.
Harvoin tosin Audilla enää itse nykyään liikenteessä, mutta välillä sattuu näitä hyviäkin päiviä...
Leave a comment:
-
Onkos jonkun klubilaisen s5 bbs ch vanteilla nyt parina päivänä ollu parkissa pakkahuoneenkadun varrella?
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja JonasK Näytä viesti
Se taisin olla mie, yrmäyttelin ainakin yötöistä kotiin noihin aikoihin. Muistan nähneeni, että saattoi olla tuo päivä, kun ainakin jotkut klubin kilvet lipuivat Vihdintielle. En suoriltaan oikein tunnista klubilaisia, vaikka jäsenkirjoilla ollutkin jo jokusen aikaa, täytyisi käydä miiteissä yms. enemmän.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viesti
Tietty. Linnoituksella oli silloin harrasteautoilutapahtuma.
Leave a comment:
-
Taisi teuska olla B8:lla äsken lounaalla Ninalla Turkkiradalla. Ajelin ohitse toiseen päähän tietä lounaalle.
Leave a comment:
-
Musta c6 avant FJU-XXX jengitunnuksilla oli viereisellä kaistalla tuossa puoli kahdeksan aikaan ohitustieltä Kajaanintielle nousevassa rampissa.
Leave a comment:
Leave a comment: