Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Larssoni
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
    C7 Avant, XOS-xxx Elielissä parkissa.
    Minä olin, hei vaan. :)

Leave a comment:

• vayne
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
    Kesävauhtia ajavan Yetin aamulla sivupeilistä. Väistin kohteliaasti ja varmistin viestillä kuskin osuvuuden. Osu ja uppos ;) Moro vielä täältäkin kautta Vayne.
    Korppi kuittaa vaikka oli laput silmillä :)

Ääntä nopeampi Yeti siis bongattu, kuski sokea =)

Leave a comment:

• HiTec
    vastasi
    Jusabergin bongasin tästä omalta pihalta tänään. Ihan vaan kaikille tiedoksi. Heippa vaan.

Leave a comment:

• Kuppis
    vastasi
    Kesävauhtia ajavan Yetin aamulla sivupeilistä. Väistin kohteliaasti ja varmistin viestillä kuskin osuvuuden. Osu ja uppos ;) Moro vielä täältäkin kautta Vayne.

Leave a comment:

• ramp
    vastasi
    Puoli kasin aikoihin, punaisen A3 8p perässä E18 Nummelaan asti hyvää matkavauhtia.

Leave a comment:

• Zeronine
    vastasi
    Vantaan Motonetillä B7 Avant XOI-xxx, kerhotunnuksin.

Leave a comment:

• kyylä
    vastasi
    Kehä III aamulla ennen kahdeksaa musta RS3 tikkurilan kieppeillä.

Leave a comment:

• vayne
    vastasi
    Mä olen nähnyt saman :)

Leave a comment:

• Kuppis
    vastasi
    Näinköhän harhoja eilen Järvenpäässä. Valkoinen Q7 ja olin näkevinäni aluset edessä.

Leave a comment:

• vV8m5
    vastasi
    Harmaa b7 avant s-line BRI-... klubikilvenalusella vts abc:lla. Tervepä terve ken lienetkään!?

Leave a comment:

• aajii
    vastasi
    Tummansininen S8 D2 Jumbolla. Tarra oli ainakin sivulasissa.
    Niin ja viikolla joku ajeli B5 Avantilla jossa kilvet takana kehä3.sta.

Leave a comment:

• RHead
    vastasi
    Kylmäojalla. Talossa numero 7. A6 and a4 kilvillä. Tarkemmin en anna infoa :D

Leave a comment:

• any1
    vastasi
    Suattas olla työkaverin auto. Kuuleman mukaan oli hommannut mustan RS6 plussan mutta en oo varma oliko uittanu jostain sen. En oo ite nähnyt kyseistä autoa vielä

Leave a comment:

• -TMK-
    vastasi
    Mustaakin mustempi siirtokilvillä oleva C5 RS6 (Plus?) bongattu eilen kääntymässä Aleksanterinkadulla Puistokadulle. Kukaan täältä??

Leave a comment:

• TomVi
    vastasi
    Kuka ajelee Kangasalla hopeisella B5 farkku ässällä? Parina aamuna ollaan ajeltu peräkanaa lentolaan.

Leave a comment:

• Pitkänen
    vastasi
    Kas, minähän se :)
    Viimeksi muokannut Killeri; 26.2.2020, 08:24. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

Leave a comment:

• Natte
    vastasi
    Komea S5 parkissa useana päivänä Sopenkorvessa K&M:n edessä. Samalla salilla käyn

Leave a comment:

• Petriiv
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja pelle000 Näytä viesti
    Kuvankaunis valkoonen är-8 sopivalla rekkarilla tuli vastaan kehä 1:sellä, vähän kauhistuttava näky suolan seassa..
    Ei malta pitää tallissa :(

Leave a comment:

• Teppana
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Kasper Näytä viesti
    Minä ajelin pikku kakkosella töistä kotia päin. Arvenlinkin B5 olevan jollain harrrastajalla. Harvemmin näkee enää hyväkuntosta kiiltävää B5:sta liikenteessä.
    Terve vaan! Kiiltävästä en tiedä kun kelit on mitä on... Ei hirveästi auton pesu tällä hetkellä nappaa! ?

Leave a comment:

• qbo
    vastasi
    Hopeinen kantti coupe hakkilan nesteellä äsken ❤️

Leave a comment:

• Kasper
    vastasi
    Minä ajelin pikku kakkosella töistä kotia päin. Arvenlinkin B5 olevan jollain harrrastajalla. Harvemmin näkee enää hyväkuntosta kiiltävää B5:sta liikenteessä.

Leave a comment:

• Teppana
    vastasi
    Kukas ajeli pikku kakkosella alikeravantietä tänään kello 16? Itse käännyin myllynummesta sinun perään vihreällä B5 avantilla.

Leave a comment:

• Juha|
    vastasi
    Petri on ajellu äRrällä koko tän tuiskuisen ja kylmän talven! Melkonen selviytyjä. Sitä autoa kyllä pestään harva se päivä, niin pysyy siistinä.:) Varmaan taas vklp Tiksin nesteellä jo perinteeks muodostuneet pesutalkoot.

Leave a comment:

• pelle000
    vastasi
    Kuvankaunis valkoonen är-8 sopivalla rekkarilla tuli vastaan kehä 1:sellä, vähän kauhistuttava näky suolan seassa..

Leave a comment:

• TomVi
    vastasi
    Noni! Mukavaa nähdä noita liikenteessä talvi aikaankin :)
    Viimeksi muokannut Killeri; 9.2.2020, 11:13. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

Leave a comment:

• lare_95
    vastasi
    Täältä löytynee se kyseinen urssi.

Leave a comment:

• TomVi
    vastasi
    Kenes kanssa moroteltiin Pirkkalan motonetin pihassa tänään? Sulla musta urssi, ittellä 8p sportback.

Leave a comment:

• Kuppis
    vastasi
    Ei kovin montaa kymmentä minuuttia sitten Järvenpäässä, Nesteen valoissa valkoinen A3 Sedan kerhoalusella. Nostin kättä ohi ajaessa tooooooodella paskasesta A4 b8.5:sta.

Leave a comment:

• Effect
    vastasi
    Äskettäin valkonen A4 SNU- alkusella rekkarilla jätit Hallituskadulla jonkun tien varteen. Olin toisella puolen tietä parkissa. Et tainnut huomata vaikka heiluttelin.

Leave a comment:

• porkkis
    vastasi
    Kalsarin sininen C6 RS6 körötteli aamupäivällä vt6 Lpr kohdilla. Ei aivan joka päivä näe moista ja hyvin erottuu massasta :)

Leave a comment:

Working...
X