Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kalsarin sininen C6 RS6 körötteli aamupäivällä vt6 Lpr kohdilla. Ei aivan joka päivä näe moista ja hyvin erottuu massasta :)
-
UOF -alkuisen DTM b7:kan perässä tuli ajeltua herttoniemessä ennen kahdeksaa.
Leave a comment:
-
Kukas se ajeli hopeisella B7-avantilla Oulussa ratakadun ja kainuuntien risteyksessä tänään puoli seitsemän?? Olin viereisellä kaistalla valoissa sinisellä sedanilla.
Leave a comment:
-
Kenen 4g (INP-xxx) oli Raahessa SSAB:lla parkissa TOL:lin pihalla.
Kilvenalusetkin löytyi.
Leave a comment:
-
Noniin, mietinki et kukaha olit. Etäisyys oli siis sopiva jos näytti kiiltävälta. :D Just tuli todettua että katosta puuttuu muutamasta kohtaa kämmenen kokoista läikkää lakkaa. Punaisen auton hyviä puolia [tm]
Leave a comment:
-
Taidettiin diffaksen kanssa morjestella äskettäin Karismalla? Kiiltävä punainen b7 erottui massasta :)
Leave a comment:
-
Kukas a3 8p morjesteli 10 aikaan aamulla tuusulanväylällä.
Ihan ei kerennyt oma käpälä nousta.
Leave a comment:
-
-
En ole vaihtanut, sama sininen edelleen. Ellei sitten ollut niin jääkasan peitossa että näytti valkoiselta! :D
Leave a comment:
-
Valkoisen A4 muistan ma aamuna Konetieltä, ootko vaihtanu pirssiä? Kirsikassa tulee käytyä usein lounaalla, hyvät ruuat ja myös pannari maistuu. :)
Leave a comment:
-
oopeen A6:sta tullut bongailtua tällä viikolla pariinkin otteeseen. Alkuviikosta hyökkäsin aamusella sun peesiin Konetiellä ja tänään näkyi olevan parkissa Kirsikan edessä. Hyvää pannaria tarjoilee Kirsikka torstaisin!
Leave a comment:
-
Lauantaina illalla Flamingon hallissa oli muistaakseni musta, B7, ASI kilvenalkukirjaimilla. Kerhon alunen oli takana.
Leave a comment:
-
Kokoontumisajot suunnittelematta siellä päin kun ajankohta ja paikka täsmää myös itselle. :)
Leave a comment:
-
Kukas oli Kolin Ryynäsen parkkiksella kaksiovisella A5:lla jossa kilvenaluset? Mulla oli B7 parkissa heti tien toisella puolella.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja oopee Näytä viestiKatinkullassa, kenenkä?
https://www.nettiauto.com/audi/a4/10659447
Leave a comment:
-
Sen tarran voimalla aika kivuttomasti pintakaasulla kipittää isolle tielle. :)
Leave a comment:
-
Se voi olla joo. En kyllä kelloa katellu. :D
Jos perässä oli Erikoismoottorin erikoistarra ni sitte se olin minä.
Leave a comment:
-
Panu bongattu Raatojuoksusta. Tosin listalta jälkikäteen. Ei sullakaan ihan nappiin mennyt rastin lähestymiset :)
Leave a comment:
-
Tänään Oulussa harmaa C7 RS6. Keltaset jarrusatulat ja BBS CHR? vanteet. Ihan kiva! :)
Leave a comment:
-
Joo me ehittiin täällä jo specsaamaan sua =P Hyvä että tulit heti siihen rinnalle, ois muuten voinnu jäädä jännittämään että kuka sielä vilkuttelee valoja =D
Leave a comment:
-
Moikka Sami! Unohdin tulla kirjottaa bongauksen :D scirreen on helppo piiloutua provosoimaan Audi kuskeja :D
Leave a comment:
-
Joo siinä kenkäosastolla kävelit vastaan. Hiton Juha, kunnon kerhokiusaaja!
Leave a comment:
Leave a comment: