Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B6/B7 ostamassa.
Collapse
X
-
No kun siitä on sen verta jo aikaa kun bitukkaan vaihteli, että ei pysty varmaks sanomaan tällä muistilla.
-
Tulppien vaihdolla hävisi misifret kokonaan pikaisella testailulla. Melkeen väittäisin, että tähän oli helpompi vaihtaa tulpat kuin bitukkaan :)Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiEipä tuolla pahemmin misfirejä näkynyt. 5 minuuttia tuossa kattelin eri kierroksilla niin 8 pystystä anto pahimmillaan 10 misfireä ennen kuin meni takas nollille. Parissa muussa näkyi vielä harvemmin 1 misfire.
Leave a comment:
-
Juu ei onnistu säätö ei. Joskus tuntuu että se vähän hiljelee kun kääntää ratista volaa pienemmälle kun ekaa kertaa kuuluu ding ääni. Mut äärettömän rasittava siitä huolimatta.Alkuperäinen kirjoittaja Shaingi Näytä viestiOkei, täytyy kertoa kokemuksista kun selviää autolle. On niin rasittava se "ding" ääni ettei edes viitsi puhelinta liittää bluetoothilla enää kiinni ollenkaan.
Leave a comment:
-
Kardaanin tukilaakeri lienee sama B6 S4 automaatissa ja manuaalissa? Mistä suosittelisitte hankkimaan kys. osan?
Leave a comment:
-
Ei toimi bt paritusäänen volumen säätö myöskään "nuolinavilla" (Rns-low/BNS 5.0) varustetussa B7:ssa. Ärsyttävyydestä samaa mieltä edellisten kanssa.
Leave a comment:
-
Okei, täytyy kertoa kokemuksista kun selviää autolle. On niin rasittava se "ding" ääni ettei edes viitsi puhelinta liittää bluetoothilla enää kiinni ollenkaan.
Leave a comment:
-
Omien tutkimusten perusteella ei vaikuta volumesäätö siihen paritus- tai disconnectausääneen. Puheääni toki säätyy volumesta puhuessa normaalisti. Mulla B7:ssa ihan vaan perus Concert 2.
RNS-E:ssä näyttäisi tuo Laurin temppu toimivan (?) http://www.audizine.com/forum/showth...o-lower-volumeViimeksi muokannut juuhok; 30.6.2015, 08:26.
Leave a comment:
-
Se volansäätö toimii ainakin navin äänessä ja uudemmissa puhelinsysteemeissä niin että sitä pitää säätää sen äänen kuuluessa. Tiedä sitten säätääkö se parituspiippausta.
Leave a comment:
-
Ei taida saada muutettua sitä piippausta mistään. Kieltämättä aika raivostuttavan kuuloinen ääni. :)
Leave a comment:
-
Juu nyt selvisi tuo peilien asento mutta edelleen ihmetyttää tuo peilin kääntyminen kun avaa ovet avaimesta.
Sitten käyttöön liittyvä kysymys, kun puhelimen liittää bluetoothilla autoon, mistä sitä parituksesta ilmoittavaa ääntä saa säädettyä? Se on ihan saatanan kovalla tällä hetkelä, ja ainakaan auton äänensäätöpotikoiden pyörittely ei auta. Eikä oikein puhelimenkaan, tai sitten olen väärään aikaan painellut. Eikä auton asetuksistakaan taida saada muutettua. Luuri iPhone 5S
Leave a comment:
-
Itsellä ainakin on tallentanut pelien asennon samalla kuin penkin säädöt. Tuohon en osaa sanoa mitään, että avauksen yhteydessä säätää peilejä. Tokihan on myös mahdollista ns. koodata eri avaimiin penkkien muistipaikat. Eli kun toisella aukasee niin ajaa vaikka 2-muistipaikan säädöt ja taas toisella avaimella vaikka 1 paikan säädöt. Sitä en muista kuinka nuo aivaimet "koodataan", muistan vain että se on mahollista.
Leave a comment:
-
Kait sen pitäs tallentaa peilin asento samalla kun penkin säädöt tallentaa.
Leave a comment:
-
Kuinka ässässä saa säädettyä sivupeilien asennot noihin penkkien muistipaikkoihin?
Sitten on ilmennyt sellainen ongelma että kun avaa kaukosäätimestä ovet, kuskin sivupeili kääntyy ääriasentoon oik. Ylänurkkaan. Onko tämä joku sähkövika, aiemminkin sitä tehnyt mutta joskus se loppui. Viimeksikin tuli sen jälkeen kun vaimo kävi ajelemassa, joten liekö tällä yhteys asiaan.
Eli onko joku mahdollisuu että se myös ovien lukituksen avaukseen jää muistiin peilien asennot?
Leave a comment:
-
Voikos tuo letku mennä jos ajaa painaumaan tiessä 80km/h? Yleensä olen hiljentänyt kun on paikka tiedossa, mutta juhannuksen jälkeen oli hiukan aivot narikassa. Meinaan vaan, että voisko tuosta saada korvauksia jostain. Menis vaan jotenkin sopivasti kun nelostien alussa tuohon ajoin ja Korson liittymästä kun ajoin alas, rupesin ihmettelemään huutavaa pumppua.
Leave a comment:
-
-
Onkos kellään ollut Tomasonin TN1 vanteita ässässä? Tässä pähkäilen, että pistänkö myyntiin vai käynkö kokeilemassa ässän alle jossain välissä, kun nyt näyttäis että tuo kutonen menee lunariin. Olis ns. ylimääräsenä nuo Tomasonit.
Leave a comment:
-
Juho, NikaSil dumpattiin jo 90-luvulla audin koneista. Olikohan näissäkin jo laserhoonattu AluSil pinta pytyissä jne. Lisäksi NikaSil oli ongelma Jenkeissä, ei niinkään euroopassa.
Männänrenkaat ne ongelma näissäkin on, kun yritetään saada sisäisiä kitkoja laskettua -> palotapahtumat tukkii öljyrenkaan jumiin -> öljyä palotilassa palotapahtuman loppupuolella -> katalysaattorit kiittää reilukerhoa jne ;)
Leave a comment:
-
Öljynkulutuksen syy on tyypillisesti matalakitkaisiksi optimoiduissa männänrenkaissa, kuten 1.8/2.0TFSI mootttoreissakin. Öljyrengas ei raavi tarpeeksi tehokkaasti öljyä pois sylinteriholkin seinämiltä ja se palaa pois. Yleinen vaiva jota esiintyy muillakin valmistajilla.
Leave a comment:

Leave a comment: