Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B6/B7 ostamassa.
Collapse
X
-
Uritetut ebc levyt toimi ihan jees. Plussana todella hyvä ruostesuojaus. Ne ei ruostuneet parissa vuodessa yhtään. Keltaiset palat oli peruskäytössä myös, puri hyvin eikä kitisseet. Pölysivät vaan aivan pirusti.
-
EBC:llä on myös uusi malli BSD (josta en ole yhtään varma onko S4:een).
http://ebcbrakes.com/product/bsd-disc/
Leave a comment:
-
Minulla jarruosien valinta myös meneillään, samoin kuin Ristolla. Tällä hetkellä tapetilla EBC:n USR-levyt Yellowstuff-paloilla, tai sitten Zimmermannia jossain muodossa.
Oli mulla ihan asiaakin kyllä... Eli osaisitteko listata oikean/suositeltavan aineen ja tarvittavan määrän seuraaville, mitkä ajattelin vaihtaa jarrujen ohella:
-Jarruneste (DOT4, lähinnä määrä siis kiinnostaa)
-Vaihdelaatikon öljy (6v manuaali)
-Peräöljy (tässä se 3rd gen Torsen)
-Ohjaustehostimen öljy
Leave a comment:
-
Onkos jarrulevy suosituksia ässään? Nykyset tuntuis radalla täristävän, mutta ei normi ajossa. Tässä nyt pähkäilen vaihtaako vaiko ei. Nykyset taitaa olla EBC:n Grooved. Mielellään ainakin uritetut sais nuo mahdolliset uudet olla.
Leave a comment:
-
Jep, taisi olla vielä sinun kollegasi joka kävi minut hinaamassa :) Tuntuu järjestään kaikista menevän kun pääsevät tiettyyn ikään/kilometreihin.
Leave a comment:
-
Juu, eihän tuo paljoa lohduta, vaikka tietää että ei ole yksin tuon kanssa. Itsellä tosiaan meni pari kk takaperin ja hinta oli juurikin tuo ~600e.
Leave a comment:
-
ässästä ohjaustehostimen paluuputki puhki ja öljyt pihalla, eilen hinurilla pajalle ja kustannusarvio 600€. Onneksi Liikkumisturva voimassa ja saa sijaisauton viikonlopuksi. Eipä ollutkaan kuin etelä-Suomen reissu lauantaina... Eikös Ghoustilla ollut sama ongelma aikaisemmin?
edit: on ollut näköjään monella muullakin samaa ongelmaa, mutta jotenkaan se tieto että yksinään ei kärsi, ei kuitenkaan paljoa lohduta...
Leave a comment:
-
Kyllä sen huomaan jos on remontti tehty ja se on onnistunut! Kylmänä tai lämpösenä kun lyö käyntiin ei saa kuulua mitään rasahdusta tai räsähdystä ja tyhjäkäynti pitää olla tasaisen nättiä ;)
Kyllä tässä Treen clubi tapaamisessa, Espanjasta Suomeen saapuneen B7 ässän, käynnistystä ja käyntiä tuli ihasteltua :D oli se vaan nannaa korville, kun ei oikeasti kuulunut missään vaiheessa mitään ylimääräistä konehuoneesta.
Tuolta Viron maalta kyllä löytää noita ketjurempattuja koneitakin alle 4 k €, joten eiköhän tuo hinta ole aika balansissa.
Laivaan vaan ja ihmetteleen paikan päälle, sillähän se selviää ;)
Leave a comment:
-
1 litra. Ime jarrunestesäiliö vaikka desin lääkeruiskulla niin tyhjäksi kun saat ensin ennen kun kaadat uutta, niin ei mene ihan julmetusti hukkaan uutta nestettä turhaan.
Leave a comment:
-
Paljonkos jarrunesteen vaihtoon olisi hyvä varata nestettä, jotta ei lopu kesken?
Leave a comment:
-
Guest repliedEi varmaankaan kuseta, mutta tekijä ei ole uusinut kaikkea, mitä sieltä kannattaa uusia. Siinä mielessä on mennyt metsään.
Leave a comment:
-
Kyllä tuo varmaan katsoa kannattaa. Etenkin jos on lähellä. Ja jos nyt tekevät loputkin tosta jakopäästä, niin siinähän on autoa pitkäksi aikaa.
Leave a comment:
-
No, mikäli auto oikeasti kiinnostaa niin ei muuta kun lippuja tilaamaan. Ei maksa juurikaan enempää kun vaivan käydä tutustumassa kohteeseen.
Tässä "vituiksmän" säätämisessä tuoksahtaa taas kerran siltä että jo lähtökohtaisesti vironpoika yrittää kusettaa, näinhän ei todellakaan aina ole.
Leave a comment:
-
Laturin ja startin hooldus on kyllä varaosa-listalla, eli olisiko vanhat jotenkin huollettu. Kaikki työt on erikseen kuitin yläosassa. Oma zoom&enhance ei riitä tarkasti näkemään montako ohjuria (ketitald) on vaihdettu. Äkkiseltään kuitissa on ehkä neljä kappaletta, eli ei tosiaan kaikki. Niitä on muistaakseni kahdeksan, jos uusii säätimiin pelkät liu'ut. Taitaa lähes kaikki näistä jakopäistä pettää ohjurista, niin ne olisi pitänyt ehdottomasti uusia kaikki.
Tuo Bank 2 cam gear kuulostaa taas nokan säätimeltä, eli se olisi nyt vaihdossa. Kannattaisi uusia ehkä samoilla tulilla sinne Bank 1:seenkin. :) GEN rihma juhtruli kuulostaa laturin hihnarullalta(?).
Leave a comment:
-
mm.. Oliko toi Hoff4 sarkasmia? :)
Toi GEN rihma juhtruli on varmaankin tuo ohjuri, eli lapun mukaan vaihdettu.
Pitää vielä haastatella miestä asiasta.
KiitoksetViimeksi muokannut saapasjalka; 15.8.2015, 10:13.
Leave a comment:
-
Tööd eli työ 1175 € lukee selvästi laskussa. Laskussahan on eritelty jokaikinen osa mitä on vaihdettu.
Punaisen ässän unohtaisin tuon rinnalla välittömästi. Ei muuta kun lauttalippua tilaamaan :)
Leave a comment:
-
Erittäin paljon kiitosta vastauksesta!!
Minä olin sinisilmilläni jo toinen jalka laivassa. Pitää vielä kysellä tuosta lisää ja olen hyvin tietoinen punasesta S:stä :) Mutta ton kanssa ois jäänyt vähän remppa rahaa.
Leave a comment:
-
Siistikuntoisen näköinen, venakopat on taidettu vaihtaa tai ainakin maalattu. Korkin alle kurkkaamalla näkee onko muovia, jos on niin on vaihdettu ja huohotus on parempi. Paisari on näköjään myös vaihdettu vuodon takia luultavasti. Ei vissiin ihan täydellinen ole tuo ketjuremppa ollut. Tuosta 4200€ listasta puuttuu mm. nokkien säätimet, mikä vähän ihmetyttää.
Jos se on taas bank 2 missfirejen takia pajalla, niin on tainnut aikaisemmassa ketjurempassa jäädä uusimmatta kaikki ohjurit. Hiukan näyttäisi tuon ison kuitin puolesta siltä ettei mitään ohjureita olisi vaihdettu. Ihmetyttikin hieman tuo summa, se on epäilyttävän pieni jos sisältää työn. Paljon oleellista on jäänyt uusimatta ja nyt kostautuu. Piti oikein uudestaan katsoa tarkmmin tuota lappua. Siellä taitaa odottaa uusi ketjuremppa.
Näyttää kyllä siistiltä, mutta epäilisin silti kaikkea. Pieni riski pommista on aina etenkin kun jakopäässä on selkeästi ollut jo tehtävää. Lisäksi tuossa on luvassa jäähynestevuotoa nurkkakennoissa ja moottorituet a~200€ iän puolesta jos ei ole jo vaihdettu.
Varusteiden puolesta aika karvalakki lukuunottamatta penkkejä ja bosea. Tuohon pyyntiin kun lasket noin 3ke veroa plus muut kulut päälle niin ollaan jo suomen hinnoissa. Kuopiossakin olisi varsin kohtuuhintainen b7 klubilaisella kaupan. Toki pitää huomioida hinnan puolesta että tuohon on ketjuremppaa tehty, mutta siinä nyt haisee vahvasti vituiksmeni, joten vähän skeptinen olen tuon auton suhteen.
Leave a comment:
-
Moro!
Siirtääkää tuonne nettiauto osioon jos tuntuu ettei tämä ole oikea paikka, mutta ajattelin että saan täsmä vastauksia tässä threadissa.
Miltäs teistä tällänen vaikuttaisi?
http://fin.auto24.ee/used/2037127
Katkelmia keskusteluista ko. myyjän kanssa:
"I have almost all the service checks from 2004 to 2015.
Car is imported to Estonia from Germany in 2004 by official Estonian Audi dealer.
No problems with car only few scratches and bumps like all used cars"
Tuo 4200€ huolto:
"there were all the chains and tensioners, alternator, starter, sparkplugs, belts, valve cover seals, basicly all the engine seals, front axle etc."
"My Audi is in service right now, because engine light went on and it showed bank2 cam gear is worned out and it caused misfire"
1.I dont have winter tyres.
2.Brakes are good incl. handbrake, control arms are allso good atleast i havent heard any clunks or rattles.
3.If you arrive there will be no fault codes :)
4.No leaks whatsoever, mechanic sayd that he have never seen so dry audi v8 engine.
5.I have had it a year, its time to move on to other toys :)
Kuulostaisiko tämä teistä S-specialistit ihan ok:lta, olisiko jotain mitä kannattaisi vielä tsekkailla?
Virosta olen kyllä tehnyt ennekin kauppaa että luotto on ihan hyvä meininkiin.
Kiitokset!
PS. Tikulla silmään sitä joka tän nyt sitten hakee ennen mua :P
Leave a comment:
-
Missä kunnossa on virranjakajien kannet? Oletko mitannut sytkäkaapelit? Käykö varmasti kaikilla pytyillä?
Leave a comment:
-
Kyseiseen kamppeeseen on vastikään vaihdettu lambda sekä tulpat, joten täytyy vain ajatella että kyseessä on vanhan auton ominaisuus.
Leave a comment:
-
Omasta loppui pienoiset nypytykset kiihdytyksissä tulppien vaihdolla. Ja oli kyllä tulpat jo vaihtokunnossakin kun niitä käytettyjä katteli.
Leave a comment:
-
Täällä vanhemman kasin ongelmaan ratkaisu ehdotuksia:
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&highlight=Abh
Leave a comment:
-
Mistä kannattaisi alkaa metsästämään vikaa kun vanha 32valve 4.2 nypyttää tasaisesti kiihdyttäessä? Kyseessä siis tuo vanha c4 korin ässän kasi.
Eli ei ryi kunnolla vaan tuntee selvästi että nypytys on sellaista hentoa ja tasaista on off nykimistä. Reilummasti kun antaa happea ni ei huomaa mitään epäröintiä..
Vai onko tämäkin ''vika'' vanhan ominaisuus?
Leave a comment:
-
Tulee kyllä tuossa mökille johtavalla tiellä välillä polkastua kun on mukava ylämäki :) Mutta hyvä ettei naapuri kylistä tarvi lähteä etsimään 98.
Leave a comment:
-
Tykkääkös tuo V8 kyttyrää 95E:stä? Ei muuten mutta rupee olee kohta tankki tyhjillään ja koko helvatan Åren kylästä ei saa 98 :D
Leave a comment:

Leave a comment: