Meidän kylän Juustoportin Kempowerasemat on katoksen alla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Sähköautot ja tekniikka, merkistä riippumaton jutustelu.
Collapse
X
-
Niin, onhan ne bensapumppujenkin tankkauskentät katettu, voisi kai olla joku katos siinä sähkärin laturien ja ruutujen päällä ettei tarvi sateessa ährätä sähkökaapelien kanssa. Ehkä se on seuraava kilpailuvaltti siinä vaiheessa kun laturit on jossain vaiheessa parin vuoden sisällä yleistynyt sen verran että pelkkä latausmahdollisuus ei enää ole mikään syy suosia jotain tiettyä kauppaa tai liikenneasemaa.
Comment
-
Kävin hakemassa kahvin Lahden mäkkäristä ja jalkauduin autosta katsomaan millainen tuo Kempowerin tehokaappi oikein on. Kuten alla olevassa videossa Kempowerin setä esittelee kaappia, niin tosiaan siinä on vain suodatin ovessa ja tehomoduuleissa tuulettimet. Luulisi että kun tuo on päältäpäin asiakkaalle brändätty, niin ei ole suunniteltu laitettavaksi piiloon minnekkään ilmastoituun koppiin, katoksen voisi laittaakkin. Amerikkaan, keski/etelä-eurooppaan jne luulisi tarvitsevan ilmastointikoneen tuollaiseen pömpeliin jos meinaa pitää lämmöt kurissa. Tietysti kun noi ilmastointikoneet maksaa tonneja niin ei niitä turhaan ole suomimalleihin laitettu.
Upotetun videon on tarkoitus hypätä kohtaan 9:16. Tässä siihen suora linkki: Kempower pikalatausjärjestelmä Osa 2/2: Pitkä esittely - YouTube
Aiemmin ketjussa oli juttua Tesla-latureista ja siitä montaa autoa ne lataa ja millä teholla. Niillä vaan taitaa olla piilossa nuo tehokaapit että arvokilvestä näkis kokonaistehon, tais olla Tesla-Björnin jossain videossa ihan taivasalla ja esillä nuo tehokaapit niin pystyi lukemaan arvokilvet.
Kempowerilla siis 300kW tuo ulostuleva teho.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiNiin, onhan ne bensapumppujenkin tankkauskentät katettu, voisi kai olla joku katos siinä sähkärin laturien ja ruutujen päällä ettei tarvi sateessa ährätä sähkökaapelien kanssa.
Comment
-
Kun nuo latauspisteet heitetään jälkikäteen jonnekin asfaltin reunaan, niin aika lailla säiden armoilla ne siinä toimii. Parkkihalleissa tuskin tulee ongelmaa jäähdytyksen tai lumen kanssa. Kun uusia asemia suunnitellaan, niin varmaankin osataan sijoittaa latauspisteet fiksummin. Nyt niitä kuitenkin paiskotaan miten sattuu. Talvella sitten kontataan lumipenkkojen keskellä ja toivotaan, että letku riittää.
Comment
-
"Teslasta poistettiin nopeudenrajoitin. Testikuljettaja ylsi lopulta nopeuteen 216 mph, joka vastaa suunnilleen nopeutta 348 km/h."
https://www.is.fi/autot/art-2000008926156.html
Comment
-
Parempi video, josta näkee mm. mailin ajan ja loppunopeuden. Alkupään kiihdytys aika heikko, kun ilmeisesti siis nopeusnäytön näkymisen vuoksi ei ollut se nopein launch-tila käytössä.video, condivisione, telefono con videocamera, videotelefono, gratuito, caricare
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti5.3. Olin laittanut tänne että hommasimme golfin. Nollasin tripin ostaessa. Eilen mittariin töistä kotiin saapuessa pyörähti 5070km. Eli noin 30tkm/vuosi tahdissa mennään ainakin näin työssä käynti kuukausina.
Comment
Comment