Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Golf Variant 4-motion VR6T

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Aina välillä sitä meinaa paukut ja pätäkkä olla loppu omien projektien kanssa, mutta näitä lukiessa omat ongelmat tuntuvat aika vähäpätöisiltä :D Tää on kyllä harrastamista isolla H:lla. Näitä on hauska seurata ja jälleen kerran nostan hattua ja pidän peukun ylhäällä :)

    Comment


      Jaa se ei sitten ollutkaan ihan niin helppo asennus kuin ajattelin. Mitä sellaisen modaus maksaa HTG:lla?

      Comment


      • Rapakon takana ajavat syvecsin ohjauksella. Ja DSG laatoikoille on jo omat modifikaatiot näköjään ainakin DSG500 lootalle. Ei se taida olla ilmanen sekään ohjain.

        Comment


          Tuo mecan muutostyö oli aikalailla 600€ ja gcu aikalailla 1000€. Tosiaan nykyään löytyy syvecsiltä firmware, jolla pysty vakio mekaa ohjata miten haluat, mutta sekin maksaa extra 700e n. 2500e ecun lisäksi. Itse olen syvecsiä tutkinut ja itsellä ei heti riitä into alkaa opetella sitä säätämään. Yleisesti riittäisi pitkällä ecumasterin black, joka antaa orkkis mecalle tiedot toimiakseen, mutta silloin ollaan tcu softan tekijän armoilla, joka ei taas omaan tekemiseen ole vaihtoehto. Toivon, että nyt alkavat saada tämän softa ja säätöohjelman iskuun vihdoin.

          Comment


          • Mut DSG500 antautuu myös raudan sulakkeesta siitä keskeltä niiteistä jostain kytkimen puolelta, siihenkin oli jenkeillä jo vahvikelevy billetti. Ihan lähtöjä ottamalla ja rääkillä antautunut näissä Iroz Motorsportin viritys RS3:sissa 800hv jälkeen. On kyllä hintava pelkän laatikon ohjaimeksi tuo Syvecs.

            Comment


              Mulla on Syvecs ja tosiaan siinä saa hiukan miettiä enemmän mitä tekee, kuin esim. maxxecussa tms.

              Comment


                Tätä käytiin hieman valmistelemassa ensi kesää varten. Talven aikana tarkoitus tarkastaa moottorin hyvinvointia ja hakea toimivampia ratkaisuja voiman välitykseen takapyörille.

                Alla pieni video aiheeseen liittyen :

                https://youtu.be/FY4S1zW5sHw

                Comment


                  Hyvät numerot. Näitä on aina mukava käyttää referensseinä kun asiakkaat empii dsg kestävyyttä. :)

                  Comment


                    Juu tosiaan voi. Nyt ovat vihdoin saaneet rikottua rattaat yhdestä askista iroz motorsportin rs3 kanssa. 1300whp ja paljon varttimaili vetoja takana.

                    Comment


                      Jep. Sosialistisesta mediasta kattelin että kävi karies. No ei huono, sanos uotisen jorma.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Mikko.P Näytä viesti
                        Juu tosiaan voi. Nyt ovat vihdoin saaneet rikottua rattaat yhdestä askista iroz motorsportin rs3 kanssa. 1300whp ja paljon varttimaili vetoja takana.
                        Järjettömän kestävä tuo laatikko kyllä on. Ottaen huomioon että nuo Irozin ajamat vedot on kuitenkin suurimmalta osalta vedetty pidolla ja liimalla mistä meillä voi vaan uneksia, jos ei oteta Kauhavaa huomioon kisojen jälkeen.
                        Tosin Vegasissa ne joutuu aina ajamaan huonompaa kaistaparia, Nitroradalle ei ole pääsyä.

                        Comment


                          Olen nyt lukenut Facebookin HP8 ryhmästä aika monta huonoa kokemusta HTG:sta. Miten se tässä on toiminut?

                          Tosi moni suosittelee Turbo Lamikia HTG:n tilalle.

                          Comment


                            Tuossa vielä video aiheesta.

                            https://youtu.be/XCDAhLgOIaw

                            Comment

                            Working...
                            X