Tuollainen Golfi olis kyllä itsellekin kelvannut
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 Nogaro Sedan
Collapse
X
-
Back from the dead!
Golffilla ajelu 3v oli tuottoisaa puuhaa, nyt on S4 viety taas hoitoon!
Sillä aikaa kun ässä saa uutta osaa sisuksiinsa, sain päähäni ostaa hieman uudemman ja järkevämmän menopelin
kyseessä on siis 2008 vuoden S8 5.2 V10 -moottorilla (onko tämä se kuuluisa lambon moottori?;)
Auton sisusta virheettömässä kunnossa, harvinaisella Exclusive -paketilla (mm. punamustat nahkatuolit, tikkaukset, töllöttimet, jääkaappi) ja on hiilikuitua ja B&O ? yms
Eipä ole toista vastaavaa löytynyt edes googlen kuvahaulla. tästäkin joku raapustus tulee jahka jaksaa luoda uuden topikin
- 3 tykkäystä
Comment
-
Eli RULSIS taisi tulla teikäläiselle? D3 S8:sta kyllä mielellään näkisi ja lukisi enemmän.
Ja ei se mikään suoranainen lambo-moottori ole, pohjautuu B7 RS4:n ja R8 V8:n koneisiin. Lambo sitten taisi jatkojalostaa Audin 5.2 V10iä omiin tarkoituksiinsa 5.0 veekympin muodossa. Minun mielestä voisi siis sanoa että Gallardon V10 on audi-moottori.
E. C6 S6 BXA
http://www.australiancar.reviews/Audi-S6_BXA_Engine.php
D3 S8 BSM
http://www.australiancar.reviews/Audi-S8_BSM_Engine.php
Comment
-
Hyväkuntoiset penkit tuli ostettua. Kuskin penkki sähköllä, apukuskin ei.
Mielenkiinnosta mahdollista tulevaa varten laitoin alcantara -kankaasta https://bowenfoam.com/index.php?main...roducts_id=961
kyselyä, että onko sitä vielä saatavana. http://www.gulffabrics.com/alccolor.htm - täältä sain näytekappaleen viitisen vuotta sitten, oli hyvä. Mutta silloin projekti jäi kesken. Nyt viime lokakuussa kyselin, että vieläkö löytyisi, ei kuulunut vastausta. Laitoin nyt uuden kyselyn. Kertokaa toki jos olette löytäneet muualta. Saiskos tähän menopeliin jonkun kivan ratinkin jostain?
Comment
-
Millasta rattia oot miettiny? Itse tilasin Reggie Wheelsiltä Puolasta pari vuotta sitten S4:n ratin ja tuote on kyllä hyvä. Sillä on jotain valmiita esillä mutta jos haluaa omien makujen mukaan niin viestiä vaan myyjälle. Hintakaan ei ole paha kun ei tarvii edes vaihtorunkoa lähettää.
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=UymY_Bcdff4
Tuollainen olisi aika täydellinen. Tai https://euroimpulse.com/collections/...37638944260273
sinisillä yksityiskohdilla
Comment
-
Nyt on auto saanut taas huoltoa vähän joka suunnasta :)
Konehuoneesta jäähdytysnestettä vuotava letku uusittu,
Autoon laitettiin pajalla
-BC Racing BR -alustasarja
-Nokian hakkapeliitta 10 nastarenkaat
-pyyhkijöiden vivusto
-raitisilmasuodatin
-muutamat tukivarret
Kavereiden kanssa tallilla sitten irroitettiin autosta penkit, imuroitiin & pestiin sisusta, suoritettiin otsonointi. Tilalle tuli nuo yllämainitut penkit, ilman verhoilun repeämisiä niinkuin omissa vanhoissani.
Kyllä ilme muuttui taas kertaheitolla siistimmäksi. Tuoksukin on puhdistusaineiden kanssa nyt oikein hyvä. Ei tule homeenkatkua nenään
Raitisilmasuodattimen ja auton kuivailujen ansiosta myöskään huurua ei synny sisään, se oli tässä hetki sitten paha ongelma. Raitisilmasuodatinhan olikin vähintään todella pahasti tukossa :D
Niinkuin kummeliukko sanois; hyvät lasit ompi, näkkyy lävitte. Eikä sisustassakaan ole oksennusta ;)
'uusista' penkeistä jostain syystä airbag -johto oli katkaistu, ne johdot joutui kuorimaan ja kolvaamaan uudet liittimet. Onneksi varoitusvalo saatiin testerillä nollattua.
Auton sisustahan ei ole minun omistuksen aikana tätä ennen ollutkaan näin hyvässä kunnossa :D Auto tuli minulle 2015 ja silloin jo oli kuskinpenkki piereskelty rikki
Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan. Kyllä tätä nyt kelpaa taas katsella :) Ennen seuraavia päivityksiä.
Auton alla pakoputkistoa muutettiin taas hieman vapaammin virtaavammaksi onnistuneen katsastuksen myötä :)
Myös auton ulkokuori sai osakseen perusteellisen pesun, päälle oli tippunut säilytyksen aikana paskaa ja pihkaa ja ties mitä (älkää ruoskiko)
Ulkokuorikin kestää nyt katselun jo hieman lähempää ;) Ennenkuin toki auto jossain vaiheessa riisutaan maalistaan ja maalataan uudestaan, sen verran ruostetta ja kiveniskemää & naarmua on toki pääsyt kertymään.
Auto tuntuu olevan todella jämäkän tuntuinen ajettava, en ollenkaan tiedä missä asetuksissa alusta on, niihin säätöihin ei kuitenkaa ole koskettu tehtaan jälkeen. Oikein hyvä, mitä nyt hieman pompottaa kehä- ja moottoritienopeuksissa
tien epätasaisuuksista, muttei kuitenkaan häiritsevästi eikä tule merisairaaksi (siitäkin on kokemusta...) Hakkapeliitta 10 -nastarenkaat on myös helvetin hyvät. Välillä oikein unohtaa ajavansa talvella kun pitoa tuntuu riittävän, eikä nastamelua kuulu.
(No ei varmasti kuulukaan V6 - sinfonian alta ) Vai onko tämä nyt tehon puutetta. heh. no, kyllähän se tuolla välillä sutii, ja nastat naapurin tuulilasiin
Kyllä tätä autoa on paljon jännittävämpi ajaa kuin S8. Enemmän ajajan auto ja ohjausvaste on paljon parempi, ei ole niin luksuksen letkeä. Myös kaikenlainen auton piristäminen, virittäminen, tuunaaminen ja personointi on mahdollista,
kun taas kasi (tietysti) säilytetään mahdollisimman orkkiskuntoisena kuten kuuluukin. Tämän auton parissa mielellään tekeekin- ja osaakin edes tehdä jotain.
Autoonhan tuli nyt hiljattain päivitysosaa mm:
2.8 kannet ja nokat, venttiilit uusittiin
RS4- imusarja
-bensakisko
-RS4 kaasuläppä
-metallinen Y-haara
-metalliset bipipe -ahtoputket
säätöjä varailemaan... ->
mitähän muuta...
- 1 like
Comment
Comment