Näitäkään ei tarttenu odottaa kun vajaa 2kk reklamaatiosta.
Demontweeksillä ei oo kovin hätästä toimintaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vr6T B5 avant
Collapse
X
-
Tähän tulee AK:n puslat kunhan ne Puolasta rantautuu, sitten nähdään miten soveltuvat tällaiseen käyttöön.
Leave a comment:
-
Etummaisissa alemmissa jos on Powerflexit niin toinen (turha) kuhmu pitää poistaa.
Leave a comment:
-
Eikös siellä ollu jotkut topparilevyt hitsattu niihin reikien vieree ettei ne mee kun toisiin? Itelläni just sama pusla/varsi jumppa menossa niin pitääpä mennä kahtomaan.
Leave a comment:
-
Laita mieluummin niin että taaemmat tukivarret ulompiin ja etummaiset sisempiin. Tulee enempi casteria, myös vähän camberia. Periaatteessa jos molemmat laittaa ulompiin niin caster ei muutu. Täällä oli jossain projektitopikissa tehty silleen, mutta en muista oliko mittaustuloksia.
Leave a comment:
-
Ja vaatii muistaakseni vetarin laippaan spaceria jos siirtää ulompiin reikiin.
Leave a comment:
-
Käytiin tänään kasailemassa alustan palikoita etupäähän ja sekin tyssäs melko äkkiä siihen että piti olla pienemmällä kartiolla olevat etu alavarret mutta paketissa oli isommat. Täytyy nyt kuitenkin klikata ebaystä vielä uudet tukivarret.
Tulipahan alustaa kasatessa taas muistettua että alatukivarsille on apurungossa 2 kiinnityspistettä. Muistaakseni alunperin varret on ollut sisempänä, jos ne laittais ulompiin niin sillä lie sais camberia jonkunverran lisää. Mitä sit vaikuttanee muihin alustan parametreihin? Eikös se casteriakin muuta ohuelti kun tolpan alapää tulee ulommas. Terho3D alustanmallinnus ihmistietokoneella on varmaan nämäkin ulkomuistissa.
Leave a comment:
-
Pakosarja on yliarvostettu osa näissä vehkeissä.
Ei jää 700hv sulla sarjasta kiinnni, varmaan jossakin 1200hv maastossa menee kollektorin laipan raja (ja sekin lähinnä siksi, että sitä isommissa turboissa on isommat turbiinin nielut), sit siitä 2cm pois ja T6 laippa, taas mennään 200hv pitemmälle.
Eli ei varmasti jää pakosarjasta kiinni. Oli syttyjärjestys sit sinne tai tänne.
Leave a comment:
-
Tilan ehdoillahan toi on tehty. Aika paljon saneli runkoaisa, ajovalon sijainti ja iskaritorni.
B5 runkoaisa on aika paljon lähempänä leveyden puolesta ja ylempänä jos vertaa b4/c4 ympäristöön.
Jos ahdin olis suorassa niin ulkona kun saa, että putket tulee suoraan pakosarjasta niin downpipen lähtö olis suoraan iskaritorniin ja imu ajovalossa.
Ahdin vinossa niin ulkona kun mahdollista että putket olis vähänkään suorat, niin taas imuaukkoon ei saa mitään ja kollektori on siinä kulmassa taas että hommasta syntyy joka tapauksessa osittain sirkus.
Runkoaisan takia ahtimen joutuu tuoda melko ylös ja lähelle joka tuottaa hieman päänvaivaa.
Todettiin että tehdään mielummin sarjan putket mutkien kera kuin se että downpipe olisi S mallinen. Tehään sit uusiks jos jää tehojen saanti tosta kiinni mutta kokeillaan nyt näin. Jos jäädään alle 700hp pakosarjan takia niin syötän sen pala kerrallaan tekijälle :D
Leave a comment:
-
Guest repliedNo mitä mä oon asiasta lukenu niin ilmeisesti vaikutus on melko suurikin, mutkien määrällä ja mutkien ärrällä on vaikutusts ja mitä tehokkaampi moottori, sitä suurempi vaikutus koska virtaavat massat suurenee. Tuo kiertävä järkkä tekee "imua" viereiseen. Jos potkasee välillä vastapuolelta niin tulee eroja sylinterien välille ja virtaus huononee. Mutta joo, ahdashan tuo kyllä taitaa olla tehdä. Toki 0.1 bar ahtopaineen nosto korvaa varmasti tehot että mitään mullistavia eroja tuskin on :D
Leave a comment:
-
Äkkiseltään näyttäis siltä että ahtimen sijoittelu/kollektorin asento sanelee sen että tuosta ei ihan kolmella mutkalla selviä. Kaippa siinä olis pystyny vähä optimoimaan, mutta lopputuloksen kannalta varmaan aika vähäinen vaikutus. Ehkä Hannu tekee sit uuden jos alkaa harmittaa.
Leave a comment:
-
Guest repliedPakosarja on kyllä hieno ja taidokkaasti valmistettu mutta miksi pakosarjaan pitää laittaa tuollane 10kpl 90° mutkaa, vaikka siltikään putket ei ole saman mittaiset ja syttyjärjestys kollektorissa ei ole kiertävä? Olen itse paska tekemään sarjoja kun en jaksa paljon hifistellä mutta mulla on 2kpl ~70° kulmaa ja muutama 30-45° kulmaa sekä pyörivä järkkä.
Pyörivä järjestys on parempi jos mahdollista tehdä ja mutkat syö tehoa.
Muuten erittäin asiallista rakentelua kyllä kaikin puolin! :)
Leave a comment:
-
Everlastilla joo hitsuutettu.
Kevyt motivaatiokuoppa ollu nyt kun puuttuu taas osia sieltä ja täältä. Työpäivän aikana oli kotiovelle putkahtanu yks puuhalaatikko sentäs, etupäähän kaikki varret pultteineen. Vielä kun Terholta putkahtaa puslasarja niin vois harkita kasaavansa.
Pieniä eroja esimerkiksi etummaisessa alavarressa meyle HD:ssä ja tarvike atecissa oli puslassa. Pallonivelessä varmaan kanssa on jotain eroa, en vaan jaksanu poistaa suojakumeja ja tutkia.
Painokin näissä oli aika liki sama.
Leave a comment:
-
Tig-pistoolista päätellen on everlastin tigillä hitsailtu. Hyvän olonenhan siitä tuliki.
Leave a comment:
-
Kyllä jos tekis avioeron ja myis talon ja muuttais talliin niin pystyisin itse ehkä samaan ;)
Leave a comment:
-
Kadehdittava määrä on kyllä noita talli tunteja kuukaudessa. Ite hyvä jos kolmeen kuukauteen kerkee noin paljon tallissa olemaan.
Leave a comment:
-
Ainahan voi korvata kaikki ulkopellit jollain kuitumatolla. Lasi,hiili,tai kevlar;)
Leave a comment:
-
RS+ -leveähän tästä pitäisi melki vielä tehdä.. Mahtuu ne sliksit ja piikkirenkaat alle sitten.
Leave a comment:
-
Helmikuussa tämän katiskan kanssa tuli painittua 92 tuntia ja tuntuu siltä että oikein mitään ei tapahdu.
Pitäis melkein ruveta rakentamaan jotain goatse lasikuitukittikorisarjaa että näkis kokoajan edistymisen.
Leave a comment:
-
Iltapuuhina pakosarja olis nyt mallinnettu ja täpätty kasaan. Toki puuttuu hukkiksen lähtö ja muut oheisroippeet.
Leave a comment:
-
On joo vähän foliohattu triggered meininkiä.
TTSpeedin Teron kanssa sovittu taas kaikenlaisia kommervenkkejä, V1 maxxecu lähti kiertoon ja tilalle tulee maxxecu race kunhan se keväällä putkahtaa ulos. Saa kivasti lisää kanavia antureille. Ja saa nakuanturitkin käyttöön.
Hopsis lähetti mulle kaasuläpän ja Kenaxilta tuli taas alumiinijuttusia.
Kävin MW-steeliltä hakemassa vielä pari alumiinimutkaa ja nakkasin Takmillin Tapsalle kaasuläpän ja alumiinilevyn että saa kaasuläpälle kiinnityslaipan.
Www.ttspeed.fi
Www.kenax.fi
Www.mwsteel.eu
Www.takmill.com
Leave a comment:
Leave a comment: