Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vr6T B5 avant

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hammu
    vastasi
    Näitäkään ei tarttenu odottaa kun vajaa 2kk reklamaatiosta.

    Demontweeksillä ei oo kovin hätästä toimintaa.




    Leave a comment:


  • Noize
    vastasi
    Tässä on lappu molemmat etuvarret ulommissa, täytyy vielä katsoa löytyykö kotikoneelta pelkästään takavarsi siirrettynä.

    Leave a comment:


  • Mr.Crossfire
    vastasi
    Tähän tulee AK:n puslat kunhan ne Puolasta rantautuu, sitten nähdään miten soveltuvat tällaiseen käyttöön.

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Ei välttämättä. Saa sitä puslastakin otettua ainetta pois.

    Leave a comment:


  • kymi
    vastasi
    Etummaisissa alemmissa jos on Powerflexit niin toinen (turha) kuhmu pitää poistaa.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Ristissä noi läpyskät ja tosiaan menee molemmin päin.







    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Menee ne molempiin reikiin.

    Leave a comment:


  • Carbin
    vastasi
    Eikös siellä ollu jotkut topparilevyt hitsattu niihin reikien vieree ettei ne mee kun toisiin? Itelläni just sama pusla/varsi jumppa menossa niin pitääpä mennä kahtomaan.

    Leave a comment:


  • Mr.Crossfire
    vastasi
    Laita mieluummin niin että taaemmat tukivarret ulompiin ja etummaiset sisempiin. Tulee enempi casteria, myös vähän camberia. Periaatteessa jos molemmat laittaa ulompiin niin caster ei muutu. Täällä oli jossain projektitopikissa tehty silleen, mutta en muista oliko mittaustuloksia.

    Leave a comment:


  • MikaSS
    vastasi
    Ja vaatii muistaakseni vetarin laippaan spaceria jos siirtää ulompiin reikiin.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Käytiin tänään kasailemassa alustan palikoita etupäähän ja sekin tyssäs melko äkkiä siihen että piti olla pienemmällä kartiolla olevat etu alavarret mutta paketissa oli isommat. Täytyy nyt kuitenkin klikata ebaystä vielä uudet tukivarret.

    Tulipahan alustaa kasatessa taas muistettua että alatukivarsille on apurungossa 2 kiinnityspistettä. Muistaakseni alunperin varret on ollut sisempänä, jos ne laittais ulompiin niin sillä lie sais camberia jonkunverran lisää. Mitä sit vaikuttanee muihin alustan parametreihin? Eikös se casteriakin muuta ohuelti kun tolpan alapää tulee ulommas. Terho3D alustanmallinnus ihmistietokoneella on varmaan nämäkin ulkomuistissa.

    Leave a comment:


  • Repo/promo
    vastasi
    Pakosarja on yliarvostettu osa näissä vehkeissä.

    Ei jää 700hv sulla sarjasta kiinnni, varmaan jossakin 1200hv maastossa menee kollektorin laipan raja (ja sekin lähinnä siksi, että sitä isommissa turboissa on isommat turbiinin nielut), sit siitä 2cm pois ja T6 laippa, taas mennään 200hv pitemmälle.

    Eli ei varmasti jää pakosarjasta kiinni. Oli syttyjärjestys sit sinne tai tänne.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Tilan ehdoillahan toi on tehty. Aika paljon saneli runkoaisa, ajovalon sijainti ja iskaritorni.
    B5 runkoaisa on aika paljon lähempänä leveyden puolesta ja ylempänä jos vertaa b4/c4 ympäristöön.

    Jos ahdin olis suorassa niin ulkona kun saa, että putket tulee suoraan pakosarjasta niin downpipen lähtö olis suoraan iskaritorniin ja imu ajovalossa.
    Ahdin vinossa niin ulkona kun mahdollista että putket olis vähänkään suorat, niin taas imuaukkoon ei saa mitään ja kollektori on siinä kulmassa taas että hommasta syntyy joka tapauksessa osittain sirkus.
    Runkoaisan takia ahtimen joutuu tuoda melko ylös ja lähelle joka tuottaa hieman päänvaivaa.

    Todettiin että tehdään mielummin sarjan putket mutkien kera kuin se että downpipe olisi S mallinen. Tehään sit uusiks jos jää tehojen saanti tosta kiinni mutta kokeillaan nyt näin. Jos jäädään alle 700hp pakosarjan takia niin syötän sen pala kerrallaan tekijälle :D

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    No mitä mä oon asiasta lukenu niin ilmeisesti vaikutus on melko suurikin, mutkien määrällä ja mutkien ärrällä on vaikutusts ja mitä tehokkaampi moottori, sitä suurempi vaikutus koska virtaavat massat suurenee. Tuo kiertävä järkkä tekee "imua" viereiseen. Jos potkasee välillä vastapuolelta niin tulee eroja sylinterien välille ja virtaus huononee. Mutta joo, ahdashan tuo kyllä taitaa olla tehdä. Toki 0.1 bar ahtopaineen nosto korvaa varmasti tehot että mitään mullistavia eroja tuskin on :D

    Leave a comment:


  • Mr.Crossfire
    vastasi
    Äkkiseltään näyttäis siltä että ahtimen sijoittelu/kollektorin asento sanelee sen että tuosta ei ihan kolmella mutkalla selviä. Kaippa siinä olis pystyny vähä optimoimaan, mutta lopputuloksen kannalta varmaan aika vähäinen vaikutus. Ehkä Hannu tekee sit uuden jos alkaa harmittaa.

    Leave a comment:


  • MikaSS
    vastasi
    Montahan hevosta häviää mutkien takia?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Pakosarja on kyllä hieno ja taidokkaasti valmistettu mutta miksi pakosarjaan pitää laittaa tuollane 10kpl 90° mutkaa, vaikka siltikään putket ei ole saman mittaiset ja syttyjärjestys kollektorissa ei ole kiertävä? Olen itse paska tekemään sarjoja kun en jaksa paljon hifistellä mutta mulla on 2kpl ~70° kulmaa ja muutama 30-45° kulmaa sekä pyörivä järkkä.
    Pyörivä järjestys on parempi jos mahdollista tehdä ja mutkat syö tehoa.
    Muuten erittäin asiallista rakentelua kyllä kaikin puolin! :)

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Everlastilla joo hitsuutettu.

    Kevyt motivaatiokuoppa ollu nyt kun puuttuu taas osia sieltä ja täältä. Työpäivän aikana oli kotiovelle putkahtanu yks puuhalaatikko sentäs, etupäähän kaikki varret pultteineen. Vielä kun Terholta putkahtaa puslasarja niin vois harkita kasaavansa.



    Pieniä eroja esimerkiksi etummaisessa alavarressa meyle HD:ssä ja tarvike atecissa oli puslassa. Pallonivelessä varmaan kanssa on jotain eroa, en vaan jaksanu poistaa suojakumeja ja tutkia.
    Painokin näissä oli aika liki sama.

    Leave a comment:


  • Carbin
    vastasi
    Tig-pistoolista päätellen on everlastin tigillä hitsailtu. Hyvän olonenhan siitä tuliki.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi




    Leave a comment:


  • Carbin
    vastasi
    Kyllä jos tekis avioeron ja myis talon ja muuttais talliin niin pystyisin itse ehkä samaan ;)

    Leave a comment:


  • ittnah
    vastasi
    Kadehdittava määrä on kyllä noita talli tunteja kuukaudessa. Ite hyvä jos kolmeen kuukauteen kerkee noin paljon tallissa olemaan.

    Leave a comment:


  • ^^BeBe
    vastasi
    Ainahan voi korvata kaikki ulkopellit jollain kuitumatolla. Lasi,hiili,tai kevlar;)

    Leave a comment:


  • CED
    vastasi
    RS+ -leveähän tästä pitäisi melki vielä tehdä.. Mahtuu ne sliksit ja piikkirenkaat alle sitten.

    Leave a comment:


  • Thuppu
    vastasi
    Aivan liian vähä goatse meininkiä täällä! :D

    Leave a comment:


  • terroristiristo
    vastasi
    Hannu, do it. :D

    Leave a comment:


  • Mr.Crossfire
    vastasi
    Hannu, Ei.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Helmikuussa tämän katiskan kanssa tuli painittua 92 tuntia ja tuntuu siltä että oikein mitään ei tapahdu.
    Pitäis melkein ruveta rakentamaan jotain goatse lasikuitukittikorisarjaa että näkis kokoajan edistymisen.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Iltapuuhina pakosarja olis nyt mallinnettu ja täpätty kasaan. Toki puuttuu hukkiksen lähtö ja muut oheisroippeet.





    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    On joo vähän foliohattu triggered meininkiä.

    TTSpeedin Teron kanssa sovittu taas kaikenlaisia kommervenkkejä, V1 maxxecu lähti kiertoon ja tilalle tulee maxxecu race kunhan se keväällä putkahtaa ulos. Saa kivasti lisää kanavia antureille. Ja saa nakuanturitkin käyttöön.

    Hopsis lähetti mulle kaasuläpän ja Kenaxilta tuli taas alumiinijuttusia.

    Kävin MW-steeliltä hakemassa vielä pari alumiinimutkaa ja nakkasin Takmillin Tapsalle kaasuläpän ja alumiinilevyn että saa kaasuläpälle kiinnityslaipan.









    Www.ttspeed.fi
    Www.kenax.fi
    Www.mwsteel.eu
    Www.takmill.com

    Leave a comment:

Working...
X