Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vr6T B5 avant

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Noize
    vastasi
    Oliko kuinka paljon painoeroa apurungoissa?

    Leave a comment:


  • AnLe
    vastasi
    no perkele, tolleenhan sitä saa atl tehtyy kotioloissa.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Mulla tuli sellane idea etten haluu mitään ylimääräsii liitoksia ja bensapumppuja pitkin poikin sun muuta kerjuusäiliöitä.

    Ois varmaan fiksuin ollu ostaa suoraa ATL valmis tankki mut ei. Ruuvattiin täyttöaukko irti, tehtiin tussilla tiivisteen kanssa leikkuumerkit ja kuviosahalla pikku yrmäytys. Porattiin pultireiät ja todettiin että irtomuttereita ei saa hullukaan erikseen asenneltua tonne niin jysäytettiin vetomutterit paikalleen.

    Nyt vaan tarvii askarrella pumpuille kiinnitysjudanssit ja sähköt tohon.

    Epyteciltäkin kolahti korsettilevy ja 12.9 pultit kellariin.





    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Postipate otti ja kippas apurungon Terholaan. Käytiin se sieltä keräilemässä talteen ja leipastiin paikalleen, samoilla vauhdeilla meni moottorikin takaisin konehuoneeseen.

    Vanha modattu apurunko loppusijoitettiin uuteen kotiin.





    Viimeksi muokannut Hammu; 10.8.2018, 13:23.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Hommat taas vähän laahaa, kun terho teki perinteiset ja soitti heinäkuun alussa että olis kilpurihommia.

    No, sinänsä pientä upgradea pääsee sen varjolla tekemään, eli tilasin ak motorsportin putkiapurungon eteen. 335mm takalaikat lähti parempaan kotiin ja tilalle tulee 300mm b7 s4 laikat.
    Kävin tänään joutessaan nostamassa moottorin jo pois konehuoneesta että pääsee mitoittamaan vauhtista kytkinpakettia varten.

    Alkaa kyllä pikkuhiljaa hiipua toivo tänä vuonna ajamisesta mutta saa nyt nähdä.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Laikat sopii keskiön kanssa yhteen vallan mainiosti, joten seuraava operaatio lienee jarrusatulan kannakkeiden valmistus ja keskiöiden eloksointi.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Shifterin myyntihinta lienee jossain 300euron kantturoilla.

    Terhon pajalta tärähtää. Sorvin ääressä oli tehty juhannustaikoja ja keskiöt oli valmistuneet joten tänään ohjelmassa jarrujen nypläämistä.

    Samaten sarlin race teamilla työharjoittelussa oleva tuttu kaveri pyöräytti ensin sikablockista kappaleen terhon piirtämästä imarin laipasta. Sopivuus todettiin ja sama homma sitten alumiinista, seuraavaksi sitten pitäis alkaa yhdistelemään palapelin osia.







    Leave a comment:


  • Thuppu
    vastasi
    Kiva paja :)

    Saako tiedustella mitä shifteri kustansi?

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Edellisvisiitillä Terholaan tilasin pikku muutokset imarin laippaan joka on nyt sarlin race teamilla odottamassa työjonossa. Samalla pääsin fiilistelemään puoliksi ajeltua jarrukeskiötä.






    Sitten tuossa kesäkuun alussa polkaistiin pikku roadtrippi mekaanikoimassa latvian bauskassa autocrossin EM osakilpailussa. Samalla vauhdilla käytiin vähän vilkuilemassa eräällä liettualaisella s1 replicoita valmistavalla verstaalla että mikä siellä oli tällä kertaa meininki. Löyty sopivasti shifteri sieltä asenneltavaksi.



    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Puuhailin huohotuspöntön ja sijoittelin öljyasioita konehuoneeseen. Takmillin Tapsa sorvas mulle vähä holkkeja vanteisiin niin pääsee niitäkin sovittelee. Tilasin tarvikeloksut eteen niin voi vähän arvioida kuin paljon niille joutuu näyttää jaskaa. Popniittilevikkeet varmaan on sopiva tyylisuunta tähän.

    Vanteiden speksit on 10.5*18 et15








    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Kamalasti on taas hitsailtu juttuja, muttei mitään näyttämisen arvoista oikein vielä.

    Ilmansuodattimen saa ainakin oletettavasti sellaseen paikkaan että maskista se saa tarpeeksi ilmaa.

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Pitkästä aikaa jaksoi ja ehti vähän puuhastella.

    Laitoin noi tialin hukkaportit tolleen hiukan vinkkeliin peräkkäin. Lähdöt on kollektorien jälkeen mutkista, eli kaasun virtaus on suoraan hukkiksia kohden molemmista sarjoista.

    Leave a comment:


  • mulk
    vastasi
    Adapterilaippa on Phaetonin VR6 manuaalinelikko tehdastekoine kappale, jolloin yhdistettin audin 01E VR6 mootorin.
    Touaregin manuaaliaski on eri sukua.

    Kylla muuten pikkase lämmittä nähdä tällaista rakentelua.

    Leave a comment:


  • CED
    vastasi
    Onhan sitä hyvä olla pari venaa varalla hanskalokerossa..

    Leave a comment:


  • qbo
    vastasi
    Oijoi, täällähän tulee komeaa jälkeä !
    Mielenkiintonen kombinaatio 5cyl 12v :)

    Leave a comment:


  • T.Hell
    vastasi
    Eikös tuo passatin vr5 ole 12-tappinen, eli kävisi...?

    Leave a comment:


  • VWarre-00
    vastasi
    Eipä kyllä ole verraten tuohon 034motorsportin laippaan. Tää ei taida istua 12-tappisen kanssa kuitenkaan?

    Leave a comment:


  • kalsket
    vastasi
    Eikä edes erityisen kallis:
    http://speed-autoteile.fi/?p=hintahaku&q=022103551A

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    022103551A missälie kaikissa ollu. Vr5 passatti, vr6 phaeton ja touareg ainaki.

    Leave a comment:


  • porkkis
    vastasi
    Touareg VR6

    Leave a comment:


  • VWarre-00
    vastasi
    Mitä tarkoitat "originaali adapterilaipalla" ? Se VR5 välissä oleva vai 034Motorsport valulaippa?

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Terho piirsi tämmösen imarilaipan ja pulsedmedian aleksi 3d printtas mallikappaleen ennenkun alumiinista aletaan kaivamaan esille varsinaista kappaletta.




    Moottorin kannakekorvat tehtiin cromolevystä ja putkesta. Kannaketyynyt on AnLen käsialaa.





    Pattihan käy 01E perään originaali adapterilaipalla.

    Leave a comment:


  • samza
    vastasi
    selkeästi steppi seuraavalle tasolle. nelinumeroisia lukemia hakusessa?

    Leave a comment:


  • VWarre-00
    vastasi
    Nyt seurataan intensiivisesti! Kerrohan kuin tarkasti sovitteluvaiheet :)

    Leave a comment:


  • diffas
    vastasi
    Oikea valinta :)

    Leave a comment:


  • Hammu
    vastasi
    Aprillipäivänä ei tosiaan kannata aivan kaikkea uskoa.

    Mutta on tää kuitenki turpiinalla ryyditetty 3.2l 24v.

    Leave a comment:


  • Quattro_4
    vastasi
    April...? :)

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Eiköhän tämäkin kone vielä ahdeta 1.4. barin (APR-IL -asteikko) paineilla ja varmaan tulee myös kuravesisuihkutus.

    Leave a comment:


  • T.Hell
    vastasi
    Erittäin mielenkiintoinen suunnanvaihto moottorin osalta. Turbotettunahan tuo moottori yleensä näihin on maailmalla vaihdettu, mutta meneehän se ilmankin. Äänet on tuossakin moottorissa ihan parhautta...

    Leave a comment:


  • pv
    vastasi
    Paljonko tehoa tarkoitus saada tästä hienosta moottorista?

    Leave a comment:

Working...
X