Näin on. Nimimerkki C5:sta Länsinaapurista katsomassa, saa kotimaisen hinnalla kaksi veroineen sieltä. Kun yrittää tinkiä kotimaisen myyjän hinnasta vähän järkevämpään tasoon, niin tulee vittuilua että hae jostain muualta jos kerran halvemmalla pitää saada. No niin teenkin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nettiauto yms -thread
Collapse
X
-
Näin se vissiin on, siihen tulokseen olen itsekin tullut. Joten taidan jatkaa pussihousulinjalla vielä jonkin aikaa, ei tuota viitsi ilmankaan antaa, ehjää autoa.
Comment
-
jep minun on...Alkuperäinen kirjoittaja Sami6 Näytä viesti
tässähän on myös minun exäni
http://www.nettiauto.com/audi/s4/5221811
maksoin siitä joskus 20t aikoinaan...
Comment
-
Halvalla lähtis manuaali S6: http://www.nettiauto.com/audi/s6/4381280 Pitäsköhän hakija tommottiis..
Comment
-
Itekin kattelin tuota halvahkoa C5 manuaali ässää. Ilmoituksessa oli kyllä lueteltu jonkin verran remppoja mitä oli tehty. Jakohihna alkaa olla puolivälissä kilometrejään jos meinaan 90tkm välillä vaihtaa. Jotain vikaa siinä luulisi olevan kun noin halpa on mutta toisaalta jos tahdotaan nopeasti eroon niin kannattaa hinnoitella oikein.
Comment
-
Niin no hinta ei ole paha jos asuisin lähempänä niin hakisin pois ja veisin romuttamolle ja tuplaisin rahat =) auton raadosta saa noin 500€ riippuen romuttamosta ;)
Alkuperäinen kirjoittaja markush Näytä viestihttp://www.nettiauto.com/audi/80/5240640
Jotenkin vahva tunne, että tuossa kuitenkin on "alumiinirungon" sijaan ihan vaan sinkitty kori.
Comment
-
-
Hintavahko puimuri. Kameraan/kuvaamiseen ei ole panostettu samalla rahalla.
http://www.nettiauto.com/bmw/335/5123622
Comment
-
Vieras
Mikä romuttamo maksaa rahaa autosta kun viet purkuun?Alkuperäinen kirjoittaja E.G.E Näytä viestiNiin no hinta ei ole paha jos asuisin lähempänä niin hakisin pois ja veisin romuttamolle ja tuplaisin rahat =) auton raadosta saa noin 500€ riippuen romuttamosta ;)
Mulla olis parikin jotka voisin viedä, jos satasia saa.
Comment
-
Hieman elättelen toiveita että saisi tuon Passatin myytyä. Q-vetoinen tarttis hommata tilalle.
Nettiautosta on nyt pari ilmoitusta vertailussa. Toisessa on mUnaa ja toinen olis järkevämpi.
Mitä on raati mieltä. Kaiken taustalla täytyis muistaa että auto tulisi kumminkin käyttikseks. Melkein kysymys on että onko tuosta ensimmäisestä sellaiseksi.
http://www.nettiauto.com/audi/100/5245678
http://www.nettiauto.com/audi/a6/5241804
Comment
-
Tähän voisin nyt kohta 2 vuotta -88 vuotisen facelift tq-satkun omistaneena sanoa että käyttöautoksi en välttämättä ihan jokaiselle suosittele. Bensankulutus tosiaan ainakin vakiorengastuksella (nätissä) seka-ajossa siinä about 10-12 litran nurkilla riippuen keleistä. Ajomääräthän tuon bensakulutuksen merkityksen viimekädessä ratkaisee. Perus kulutusosien (yli 20 vuotta vanha turboauto) lisäksi kannattaa varautua noihin lötkön tyyppivikoihin eli mittaristo-ongelmiin, hydrauliikan vuotoihin ja ehkä jopa K-jetin vihoitellessa kylmä- tai kuumakäynnistysongelmiin. Korjaamallahan noista toki selviää, mutta hyvä tiedostaa (todennäköiset) vikapaikat jo etukäteen.Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiHieman elättelen toiveita että saisi tuon Passatin myytyä. Q-vetoinen tarttis hommata tilalle.
Nettiautosta on nyt pari ilmoitusta vertailussa. Toisessa on mUnaa ja toinen olis järkevämpi.
Mitä on raati mieltä. Kaiken taustalla täytyis muistaa että auto tulisi kumminkin käyttikseks. Melkein kysymys on että onko tuosta ensimmäisestä sellaiseksi.
http://www.nettiauto.com/audi/100/5245678
http://www.nettiauto.com/audi/a6/5241804
Eli jos puhtaasti luotettavaa käyttöautoa mentaliteetilla "lisätään bensaa ja vaihdetaan välillä öljyt" haet niin osta joku japski, mutta jos myös harrastamista saa olla niin lötkö on mielestäni ihan hyvä vaihtoehto. Hienoja laitteita ovat ja itse ainakin olen omaani ollut tyytyväinen. Suosittelen myös lötköfoorumiin tutustumista.Viimeksi muokannut markush; 4.12.2012, 18:10.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/80/5211047#frmMdlLgn
Onko tommosesta mihinkään? Pitäs löytää joku taloudellisempi käyttöauto ton nykysen b3:sen tilalle.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/s4/5258830
'04 230tkm ajettu ja pyynti 28900e, kuka muka maksaa tuosta noin paljon? Hiukan halvemmalla saa vähemmän ajetun B7:n.
Comment
-
Yksi lötkö minulla olikin tuossa parisen vuotta sitten. Etuveto vapari 2.3E koneella tosin. Tuo yksilö oli täys pommi, mutta siltikin hieman polttelis tuollainen laite. Tuossa lötkössä kiinnostais just se että sen voisi parin vuoden jälkeen jättää täysin harraste autoksi. Tuo A6 olisi varmaan tän talven ja kesällä alkais taas tehdä mieli jotain muuta.Alkuperäinen kirjoittaja markush Näytä viestiTähän voisin nyt kohta 2 vuotta -88 vuotisen facelift tq-satkun omistaneena sanoa että käyttöautoksi en välttämättä ihan jokaiselle suosittele. Bensankulutus tosiaan ainakin vakiorengastuksella (nätissä) seka-ajossa siinä about 10-12 litran nurkilla riippuen keleistä. Ajomääräthän tuon bensakulutuksen merkityksen viimekädessä ratkaisee. Perus kulutusosien (yli 20 vuotta vanha turboauto) lisäksi kannattaa varautua noihin lötkön tyyppivikoihin eli mittaristo-ongelmiin, hydrauliikan vuotoihin ja ehkä jopa K-jetin vihoitellessa kylmä- tai kuumakäynnistysongelmiin. Korjaamallahan noista toki selviää, mutta hyvä tiedostaa (todennäköiset) vikapaikat jo etukäteen...
Mikään kovin kummoinen mekaanikko en ole mutta perusasiat hoituu kyllä. Ongelma on enemmänkin se että jos jotain autosta laukeaa niin korjaus tarttee tehdä rivarin parkkiksella tai sitten koettaa saada auto n. 150km päähän appiukon hallille.
No täytyy katsoa kumpi voittaa järki vai emäntä.
Comment
-
Jos en väärin muista niin tuossa jakopään remontin yhteydessä vaihdettiin melko pino osia. Laurihan se osaa valaista enemmän ku se sillon selvitti minullekkin tuosta.Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestihttp://www.nettiauto.com/audi/s4/5258830
'04 230tkm ajettu ja pyynti 28900e, kuka muka maksaa tuosta noin paljon? Hiukan halvemmalla saa vähemmän ajetun B7:n.
Comment
-
-
Tuossa on harvemmin nähty kasarikorisarja. Kenen lie valmistama, mutta aika siisti :) Sisustaan on jostain syystä vaihdettu osia, vaalea alaosa kojelautaan, kuten myös ovipahvit ja tavaratilan verhoilu on vaalea. Väitän ettei ollut tehtaalta tuollainen. Liekö vanhaa stailausta sekin. ...nää oli orkkismiehen ensimietteet autosta.
Toi on ollut aikoinaan aika leuhka vehje - on turboa, nelivetoa, ilmastointia ja sähköhimmeliä..
Comment
-
Ja paljon enemmän potentiaalisia vikapaikkoja.. Automaagi-ilmastointi varsinkin vanhemmiten. Se kojelaudan päällä oleva (niitä on toinen katossa, kojelaudassa oleva on lähinnä sen "apuna") sisälämpöanturi varmaan kaikista tässä vaiheessa rikki ellei vaihdettu, ne läppiä liikuttavat servomoottorit vetävät ennenpitkään oikosulkuun, omastani katkesi sisäilmakierron läppää liikuttava jousi joten sisäilmakierto oli 24/7 päällä kunnes jousen vaihtoi.. Ja sähköikkunoiden napit tykkäävät myös vanhemmiten jumitella, mutta ne on korjattavissa tai sitten ostaa audi100-shopista tai custom autocraftilta uudet edulliseen 10e kappalehintaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiTuo on siis varmaankin 10V koneella?
Kyllähän tuo on nykyäänkin melko leuhka vehje - on turboa, nelivetoa, automaatti-ilmastointia ja sähköhimmeliä.
Enemmän siis hilakitkuttimia (ja paljon hyödyllisempiä) kuin isäni 03 corollassa.
Edit: Ja on kaikesta päätellen 10v koneella, ainakin uutena ollut ja koneenvaihdosta varmaan olisi maininta ilmoituksessa. Luultavasti MC2 iän perusteella. Jostain jäänyt sellainen kuva että 1B konetta ollut vain audi 200. Tuosta voin olla väärässäkin. Ja ennenkuin joku ehtii toisin ajatella haluaisin lisätä ettei tämän viestin pointti ole luoda lötköstä kuvaa vikaherkkänä ja epäluotettavana autona, vaan tuoda esiin ettei runsas varustelu ole vanhassa autossa välttämättä yksinomaan positiivinen puoli.
Lisätään nyt tähän viestiin vielä (tekniikaltaan) mielenkiintoinen ysikymppi.Viimeksi muokannut markush; 5.12.2012, 00:40.
Comment

Comment