En kyllä allekirjoita sitä, että 3550 euron pyyntihinta on hirveä B6 cabriosta vaikka olkoonkin vikaherkällä ASN-koneella. Tuommoisilla lautapenkeillä on tullut 150 tkm ajettua ja ei ne niin karmeat ole kun sähköisissä versioissa etuosan korkeutta voi säätää.
Jos ko. ajokki kiinnostaa niin ehdottomasti katsomaan ja jos siitä kaupat tekee niin aurinkoinen kesä ja fiilistely on edessä. Ei kaikkien vehkeiden tarvitse aina olla top notch ja jokainen sen ymmärtää tuolla hintalapulla.
Näkyy olevan kilvenaluset. Kyselin tästä, ja huoltokirjassa pitkä tauko merkinnöistä. Suuttimet kerrottiin vaihdetun. Olisiko kenelläkään tietoa historiasta?
Tarkennuksena varusteluun, että ko. autossa EI ole matrix-ledejä vaikka myynti-ilmoituksessa niin väitetään :) Tämä vain siis varmistuksena, ettei tule yllätyksenä (ja harmituksena) jälkeenpäin.
Jos on jakopään kettingit ja vaihteiston mekkis hoidettu kuntoon niin kyllä uskoisin olevan varsin luotettava paketti, forumilla kyllä runsaasti juttua noiden sinkkuturbomallisten(kin) ominaisuuksista ja murheista.
Sekin on kyllä totta. Ei tuo R Tronic silti huono laatikko ole. Vähän turhaan parjattu. Paljon on kytkimen kulumisen kanssa ongelmia, joka taas johtuu useimmiten siitä, että ajellaan automaattiasennossa ja normaali moodilla. Luistattaa kytkintä silloin aika rajusti. Myös hitaassa ajossa ei meinaa vaihtaa ykköselle helposti, ja vaatii vielä enemmän luistattamista ”ryömintäajossa”. Paras tapa lienee käyttää manuaali moodilla + sport asennossa.
Katsoin tuota kanssa, mutta kun en oikein tykkää väännellä keppiä. Vaimolle myös automaatti must ja hän sillä varmaan enemmän ajelisikin. Vaikka tuo ”automaatti” tuokin mukanaan omanlaisiaan murheita.
Tässä miettinyt 3 vuoden harharetken jälkeen siirtymistä takasin audiin.
Olisiko joku kerhotoveri tämän välittömässä läheisyydessä ja kävisi potkimassa renkaita ja ottaisi kuvia epäkohdista? Voin maksaa vaivanpalkkaa, itse ei jaksa ajaa 200km toteamaan että ei jatkoon.
Leave a comment: