Tuo satku olis kyllä aika sopivilla kilsoilla ja varusteilla. Ja värikin sopivan vanha. Kun se lötkö jostain syystä aina vaan kaivelee...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nettiauto yms -thread
Collapse
X
-
Vieras
-
Metalli-beige on parhaita värejä mitä löytyy. Siinä on sellaista autolle sopivaa arvokkuutta, joka puuttuu harmaasta, sinisestä tai oikeastaan kaikista muista väreistä.Alkuperäinen kirjoittaja Heksi Näytä viestihttp://www.nettiauto.com/audi/100/5270211
Siinä olisi harvinaisen hyvä quattro-satku. "Rentnerbeige" -värit ei vaan hirveästi houkuttele.
Tuo satku on sen verran houkutteleva, että olisin jo ostanut itselleni ellen olisi ehtinyt tuhlata veronpalautuksia vaimon autoon.
Comment
-
Viikonloppuna mahdollisesti ollaan menossa ostamaan jos hinta-ajatukset kohtaavat: http://www.nettiauto.com/audi/s4/5074325
Mitä mieltä kokeneemmat audiharrastajat ovat? Aika kova hinta, huoltoihin palanut rahaa ja ilmeisesti monet tyyppiviat jo korjattu? Ei tule minulle vaan sukulaiselleni ja mun talliinhan se tulee jos ruuvattavaa on...
Mitä tuosta olisi kohtuullinen hinta?
Täältä löytyy myös vastaava mutta farkku ja skippasin sen kun ei ollut huoltokirjaa tai muita dokumentteja tehdyistä huolloista. Mittarilukema oli jtn 190tkm luokkaa, hinta 8500€ käteisellä, talvirenkaita ei ollut.
Comment
-
Hinta näytti olleen heti kohdallaan kun näytti jo menneen. Pikaisesti kun katseli mobilea ja autoscout niin jopa yli kaksinkertaisia oli pyynnit kuvien ja tietojen perusteella samankaltaisista. Noihan on niin yksilöitä että ei voi kyllä yleistää.Alkuperäinen kirjoittaja Heksi
http://www.nettiauto.com/audi/100/5270211
Siinä olisi harvinaisen hyvä quattro-satku. "Rentnerbeige" -värit ei vaan hirveästi houkuttele.
Comment
-
-
Kenelläkään tarkempaa tietoa tästä? Ostamassa en ole, mutta tuo kori ja V6 30v moottori -yhdistelmä ei kuulosta yhtään hassummalta:
http://www.nettiauto.com/audi/80/5270081
Mistähän toi moottorin teho on tullut ja eikös tuo koppa ole uudempi kuin -87?
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/80/5046415
Tuo on kyllä pirun nätti, mutta on se hieman kallis ja tuo kone ei herätä luottamusta pelkkien kuulopuheiden takia. Minun mielestä 80-luvun lopun ja 90-alun Audit on jotenkin metallisenlaadukkaita ja huolettomampia verrattuna ainakin B5:n ja C5:n.
Comment
-
Vieras
http://www.nettiauto.com/audi/a6/5274355
Heh, mun entinen meni heti myyntiin. Ja hintaa tuli 1400e lisää. No halvalla sen myinkin, kun eroon piti päästä.
Comment
-
Mikä siinä on kun heti auton ostettuaan se pitää pistää myyntiin? Itse ainakin kartan noita autoja erittäin vahvasti, mitkä on juuri myyty ja tulevat takaisin myyntiin uudella omistajalla. Esim tämä: http://www.nettiauto.com/audi/a4/5208619
Tein tuon auton vanhan omistajan kanssa kauppoja, mutta vaihtoi tuon nykyisen myyjän bemariin audin. Nyt ei enää kyllä kiinnosta auto ollenkaan kun uusi omistaja pistää heti perään myyntiin.
Comment
-
Vieras
Meinaa ilmeisesti toi Sedatti tehä nousut, kohtuu edullisesti se auton saikin.
Kovasti yritti tingata, kun kaarissa on korjattu ruosteita ja ovien alareunoissa on perinteistä mätää nähtävissä. Maksaa kuulemma heti 500e korjata ne viat. No ei ole näköjään korjannut...
Comment
-
Vieras
http://www.nettiauto.com/audi/a3/5263151
Siinäpä olis passeli A3 hinnaltaan, on vaan menty jotain virittelemään, joten vähän aiheuttaa karsastusta.
Comment
-
Tuo on tosiaan alun perin lähtenyt tehtaalta vuonna 1987 1.8E quattrona. Myöhemmissä elämänvaiheissa siihen on vaihdettu mm. farmarimallin takaosa, keulan osat sekä moottori. Vaihdettujen osien määrä lienee papereissa 40 prosentin tietämissä.Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiKenelläkään tarkempaa tietoa tästä? Ostamassa en ole, mutta tuo kori ja V6 30v moottori -yhdistelmä ei kuulosta yhtään hassummalta:
http://www.nettiauto.com/audi/80/5270081
Mistähän toi moottorin teho on tullut ja eikös tuo koppa ole uudempi kuin -87?
Comment
-
Mä oon aina ihmetelly, et onks se ollu sokee joka on keksiny laittaa autoon sinisen kojelaudan ja ovipahvit yms... hyi h*lvetti.http://www.nettiauto.com/audi/a3/5263151
Siinäpä olis passeli A3 hinnaltaan, on vaan menty jotain virittelemään, joten vähän aiheuttaa karsastusta.
Comment
-
Tossa on käännetty ahdin toisinpäin kun normaalisti jolloin imuputki tulee hölmösti, ahtoputkeahan tossa ei näy vaan se lähtee alaspäin. Öljynpaluukin on ''vähän'' huonossa kulmassa.Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiJotenkin tulee tuosta A3:sta mieleen sellanen "Tehdään nyt sinne päin" viritys meininki. Ja jotain hassua tuossa turbon asennuksessa on jotenkin, pitäis nähdä vissiin koko moottoritilan kuva, että keksis mikä. Meneekö tuo ahtoputki tuollein vakioratkasussa?
Comment
-
Vähän sama juttu tämän Cabrion kanssa. Usein halvimmat on korinvaihtoprojektia ja kantaauto joku '87-'90 B3.Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiTuo on tosiaan alun perin lähtenyt tehtaalta vuonna 1987 1.8E quattrona. Myöhemmissä elämänvaiheissa siihen on vaihdettu mm. farmarimallin takaosa, keulan osat sekä moottori. Vaihdettujen osien määrä lienee papereissa 40 prosentin tietämissä.
http://www.nettiauto.com/audi/cabriolet/5049853
Edit. samat vanteet kun mulla Antera typ143.
Comment
-
Vieras
Joo ei toi sisustakaan mikään omistamisenhalua herättävä ole. Mutta toi ahdin/cooleri/ etupuskuri vei mielenkiinnon heti alkuunsa.Alkuperäinen kirjoittaja albanzo Näytä viestiMä oon aina ihmetelly, et onks se ollu sokee joka on keksiny laittaa autoon sinisen kojelaudan ja ovipahvit yms... hyi h*lvetti.
Comment
-
-
Omaan korvaan tuntuu aikamoisen isolta hommalta mitä tuohon tehty. Tietty jos se on hyvin tehty, niin ei kai siinä mitään sen ihmeempää. Tuo uudemman koneen vaihtokaan ei liene mikään ongelma, eikös kertaalleen vaihdetun moottorin prosentit kata tuon toisenkin vaihdon?Tuo on tosiaan alun perin lähtenyt tehtaalta vuonna 1987 1.8E quattrona. Myöhemmissä elämänvaiheissa siihen on vaihdettu mm. farmarimallin takaosa, keulan osat sekä moottori. Vaihdettujen osien määrä lienee papereissa 40 prosentin tietämissä.
Täytyy kyllä myöntää, että vähäsen "epäilyttävä" tapaus..
Comment
-
Aika mielenkiintoinen, VNT-ahdin bensakoneessa ja vielä Eaton sen lisäksi. Tuo resepti pitäisi ottaa talteen tuosta;Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiAstetta pidemmälle rakennettu Datsun: http://www.nettiauto.com/datsun/160/5254356
Aika pienet suuttimet ilman ahtamiskykyyn nähden?Koodi:Konehuoneeseen ängetty Bemarin tekniikka remmiahtimella ja pakoahtimella. - Moottorina BMW M42 16-venttiilinen kone 318IS:stä - Vaihdelaatikko myös 318IS (laatikko öljyt vaihdettu nyt syksyllä) - Syylari myös 318IS - Custom kardaani, jossa laatikon päässä 7-sarjalaisen BMW:n vakionopeusnivel ja perän päässä vakio 160J ristinivel ja laippa - Megasquirt 2 moottorinohjaus (Rakennettu alkuperäiseen Motronic boksiin ja käyttää M42 moottorin johtosarjaa ja vakioantureita, sekventiaaliruiskutus, Erillispuolasytytys) - Eaton M45 remmiahdin - Sähköinen Bypass venttiili (Toyoto Priuksen kaasuläppä, jota ohjataan MS2 ruiskunohjaimella) - Garret GTA2056VK servo-ohjattu muuttuvasiipinen pakoahdin (siipien säätö MS2 ruiskunohjaimella) - Moottorissa uudet 440cc/min Bosch EV4-suuttimet - M52 moottorin erillispuolat vakiosta poiketen kiinni venttiilikopassa - Iso välijäähdytin keulalla
Comment
-
Vieras
Kyllä noilla 440cc pääsee jo kolmannelle sadalle, ellei neljännelle. Eikä tuo koppa paljoa paina. Joten kulkua lienee aika sopivasti.
Comment

Comment