Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT RS

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    "Sylinteriryhmä, jonka mitat ovat erittäin lyhyet, on otettu 2,5 litran R5-MPI-imumoottorista. VW on asentanut moottoria jo vuodesta 2004 lähtien Boraan ja Jettaan Pohjois-Amerikan markkinoilla."

    "Moottoriryhmässä käytettävä materiaali on ensimmäistä kertaa käytössä bensiinimoottorissa. Materiaali on hyvin vetoluja valurauta, jota Audi käyttää V6- ja V8-TDI-moottoreissa."

    (Lähde: Itseopiskeluohjelma 451, Audi TT RS)

    Eli samat mitat, mutta eri materiaali kuin VW:ssä?

    Comment


    • Tuolla sanotaan samaa

      http://www.evo.co.uk/carreviews/evoc...udi_tt_rs.html

      its engine block is based on one designed by Audi for the US-market Volkswagen Jetta, re-cast for the TT – literally – in a stronger vermicular-graphite iron

      Comment


      • Scheisse.... 10:13 -->
        http://www.streetfire.net/video/audi-crash_2063815.htm

        Comment


          Taisi joku tuupata ku lähti tolleen keskellä suoraa tms?

          Comment


            Ei perässä näkynyt äkkiä vilkaistuna mitään jälkiä. Ei kuski tai appari vetänyt käkkäriä "vahingossa" ?

            Comment


              Jotenkin näytti että olis ollut jäähdyttely kierroksen paikka siinä vaiheessa kun ne pari possua tuli eteen, näytti että renkaat alko olemaan aika valmiit kun luisteli mielestäni paljon enemmän lopussa kuin videon alussa. Etujarrut?

              Comment


                Tai sitten likaa radalla jonkun muun jäljiltä...

                Comment


                  Eikös se jarruista jotain höpöttänyt?

                  Comment


                  • Lainaan jo kertaalleen lainattua joten selityksen uskottavuudesta en tiedä:

                    "He tried passing a line of cars and over-accelerated into a corner and when he realized he had WAY over-reached and was ****ed, pulled the E-Brake which caused him to spin out. He justified it in the comments as saying "If I had not pulled the E-brake before going into the gravel trap my car would've kept going into the wall and been completely destroyed"

                    Comment


                    • Kyllä siinä näyttäisi baanaa olevan vielä, vauhtiakaan ei ollut mitenkään älyttömästi muihin verrattuna. Vähän vaikuttaisi että kuski hätäili, mutta paha sitä täältä katsottuna on spekuloida.

                      Comment


                      • Onkohan RS:ää tulossa Stronicina.

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viesti
                          Onkohan RS:ää tulossa Stronicina.
                          On ollut hinnastossa jo pidemmän aikaa.

                          Comment


                            TT RS Plus on ollut esillä Genevessä:


                            Geneven autonäyttelyssä Audi esittelee TT RS-mallistaan väkevämmän Plus-version.

                            Uusi Audi TT RS Plus tulee markkinoille sekä Coupéna että Roadsterina. Sydämenä toimii TT RS:n viisisylinterinen ahdettu 2,5-litrainen moottori, josta on otettu vielä 15 kW ja 15 Nm vakiota enemmän. Uudet luvut ovat komeat 265 kW ja 465 Nm. Muutosten myötä ääni korostaa vakiota enemmän viisisylinterisen moottorin sointia.

                            Asiakas voi valita haluaako kuusivaihteisen käsivalintaisen vai seitsemänvaihteisen kaksoiskytkinvaihteiston. Viime mainitun kanssa tulee vakiona lähtöjärjestelmä. Koska auto painaa 1 450 kiloa, on tehopainosuhde hyvä eli Coupéna viisi ja puoli kiloa yhtä kilowattia kohden.

                            Nopein versio (coupé S tronic) kiihtyy 0-100 km/h 4,1 sekunnissa ja hitainkin versio suoriutuu tehtävästä 4,4 sekunnissa. Kaikkien neljän version rajoitettu huippunopeus on 280 km/h ja yhdistetty kulutus jää alle yhdeksän litran sadalla.

                            Uuden mallin erottaa jäähdyttäjän säleiköstä, jolla on matta-alumiininen kehys sekä uusista 19-tuumaisista vanteista, joille on asennettu 255/35-kokoiset renkaat. Taustapeilien kotelot on tehty painon säästämiseksi hiilikuidusta. Samaa materiaalia on käytetty moottorin suojassa.
                            Lisää kuvia Genevestä, kliks.

                            Comment


                              Huh huh, tuo myös kuvissa oleva pikku q aiheuttaa kovia omistamisen haluja, kyllähän toi plussarisa ja uus allroadin menis, mutta ylivoimasesti maukkain toi pikkuinen.

                              Comment


                                Jenkit oli tehneet parivertailun: TT RS vs. Porsche Cayman S http://www.autoguide.com/car-compari...tm_source=t.co

                                Comment


                                • http://www.airliftperformance.com/ap...n-mkvi-golf-r/
                                  Näitä ei taida kukaan Suomessa myydä?

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Peke78
                                    Näitä ei taida kukaan Suomessa myydä?
                                    Tuosta näyttäis löytyvän, jopa ko. autoon.

                                    Comment


                                    • Carplus tuo HP Drivetechin H&R Lift-Systemiä maahan, sieltä voit kysellä sopivaa settiä.

                                      Comment


                                      • Kiitti Jukka! Mutta saakohan tuota settiä edes RiSaan...? No, pitää rueta selvittää. KW:ltäkin sai ainakin jossain vaihees sitä Hydraulista settiä, mutta enää ei näytä olevan RS:n kohdalla.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X