Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT RS

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Siinähän on kone laitettu väärinpäin. :(

    Comment


      #62
      Eikö se siis roiku tarpeeksi kaukana etuakselin etupuolella? :)

      Comment


        #63
        EI! =) Hieno laite se kumminkin on.

        Se ei näin nopealla vilkaisulla selvinnyt, että onko tuo Haldexilla, niinkuin muutkin poikittaiskoneiset VAGit vai Torsenilla?

        Comment


        • #64
          Haldex. Eli siis kone ihan liian lähellä etuakselia ja voimansiirtokin toisen maailmansodan jälkeiseltä ajalta.. varmaan ihan kauhea laite siis.. :D

          Comment


            #65
            Soundit on modernia vitosta. Ajettavuus taitaa lähennellä Porschea..

            Comment


              #66
              TT RS Iltalehden jutussa, kliks. Löytyy myös videoita.

              Se, jolle 90 000 euroa on sopiva raha tällaisen pelin ostamiseen, saa rahalleen täyden vastineen.

              Comment


                #67
                Äänimailma on tarkkaan harkittu samoin ajettavuus. Nyt TT on sen näköinenkin, että talouden salliessa tuon ottaisin.

                Comment


                • #68
                  VIttu nytte tippu :D selostajal varmaa löysät pöksyis kypärät ja kaikki :D

                  Comment


                    #69
                    Äänet kyllä kohdallaan!

                    Comment


                      #70
                      Manu Metso Ilta-Sanomistakin oli päätynyt TT RS:n ratin taakse: Kliks

                      Ensin hieman pari sanaa kilpailijasta. Porsche on onnistunut luomaan itselleen erittäin suotuisan imagon. Caymanin omistajaa katsotaan huuli pyöreänä: Vau, tuolla on makea urheiluauto. Cayman S:n lähtöhinta manuaalivaihteella jää selvästi alle 100.000 euron.

                      Porsche sekoitettiin tähän Audia koskevaan tarinaan siksi, että Porschen maine perustuu nimenomaan nopeisiin urheiluautoihin.

                      Harva Porsche kuitenkaan potkaisee Audin uutta tulevaa TT RS:ää persuuksille. Ei Boxster, eikä edes Cayman S kiihdy yhtä lujaa kuin TT RS.

                      Comment


                      • #71
                        stage 1 & stage 2

                        http://www.youtube.com/user/wwwkubat.../1/VE8hhuIBYOk

                        http://www.4wheelsnews.com/tag/audi-tt-rs-tuning/
                        Viimeksi muokannut Tommy200rs; 25.7.2009, 07:15.

                        Comment


                        • #72
                          Ostakaas nyt äkkiä joku tuollainen TT RS roadster, niin voin sitten keväällä vaihtaa tämän perheen kulkimet sellaiseen valmiiksi sisäänajettuun.

                          On kyllä komia peli.

                          Comment


                            #73
                            http://www.youtube.com/watch?v=Gkv7kugfUIY

                            Tuossa sanovat että tuo turbo vitonen, mikä löytyy ttrs:stä, tulee löytymään uudesta "ur-quattrosta"??

                            Comment


                            • #74
                              Mielenkiintoista.. Nyt sitten täytyy vaan odotella mitä Huhtikuu ja 30-vuotisjuhlat tuo tulleessaan.

                              Comment


                              • #75
                                Tuossa penkitys videossa pisti silmään, etuveto-penkitys? Miksi takapyörät ei pyöri?

                                Comment


                                • #76
                                  Olisko Haldex kytketty irti? Sittenhän se on etuveto, niin saa ainakin paremmat käppyrät kun voimalinja ei aiheuta heilahteluja..

                                  edit: selvennetty ajatusta
                                  Viimeksi muokannut Vänni; 6.8.2009, 14:58.

                                  Comment


                                    #77
                                    Haldex-ohjaus vetää luultavasti herneet, jos yritetään penkittää nelivetoisena.
                                    Noin kotimaassakin haldex-autot ajetaan rullilla.

                                    Comment


                                    • #78
                                      moottori:

                                      http://www.bilsport.se/news.php?id=69141#


                                      kuka nyt laittaisi intercoolerin auton sivulle ? ...
                                      Viimeksi muokannut Tommy200rs; 2.9.2009, 09:08.

                                      Comment


                                        #79
                                        Huiman mittainen ilmatiehyt tuossa kyllä on. Olisi luullut, että saisi lyhemmäksikin, mutta kai siellä sitten on tila kortilla..

                                        Mitähän tuolla 'integroidulla' turboahtimella tarkoitetaan? Integroitu lohkoon, kanteen, pakosarjaan..?

                                        Comment


                                          #80
                                          Tai coolerihan on auton keulaan päin, jos tota konetta katsoo. Ja pakosarjassa tuo on kiinteänä varmaan joo kuten monessa muussakin vehkeessä.

                                          Comment


                                          • #81
                                            Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
                                            Tai coolerihan on auton keulaan päin, jos tota konetta katsoo. Ja pakosarjassa tuo on kiinteänä varmaan joo kuten monessa muussakin vehkeessä.
                                            Taisi Tommyn pointti olla se, että jos tuon koneen laittaa oikeinpäin konehuoneeseen, niin cooleri jää sivulle ;)

                                            Comment


                                              #82
                                              No niin no niin :)

                                              Täst voi fiilistella soundia tjeu

                                              Comment


                                                #83
                                                Tässä hyvä pätkä :)
                                                http://www.iltalehti.fi/nettitv/?7125913

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Tässä hyvä pätkä :)
                                                  Haastattelijalla kypärä päässä, mutta Mikkolalla ei...

                                                  Ja Hannulta kommentti, että Quattrolla olis menny kierros nopeammin :)

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Hannu sanoo, että auto paino n:1200kg ja tehoa oli 550hv. Jarrua vastaan piti mutkat ajaa :)

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      ABT tunea:

                                                      http://www.automerkit.fi/uutiset-tre...imaa.html?SC=1

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Mielenkiintoisen näköinen tuo imusarja, mahtaako olla ns. kaksoiskammiotyyppinen? Eipä tuota ahtoputkistoa oikein fiksusti lyhemmäksikään saa, tuossa on kuitenkin cooleri sijoiteltu ns. optimipaikkaan eli keulalle. Olisihan sinne voinut survoa postimerkin kokoisen johonkin etupyörän etupuolelle ja kääntää imarin toisinpäin tjs, mutta kuka nyt sellaista haluaa. :)

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          eikös tuollainen dual-plenum imusatsi ollut jo ässässäkin?

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Tuuninkia alkaa piisata:

                                                            Yllä mainittu ABT:n paketti
                                                            Stufe 1 309 kW / (420 PS), 570 Nm
                                                            http://www.abt-sportsline.de/produkt...reichen-fuenf/
                                                            http://www.abt-sportsline.de/tuning/...eigerung-3711/

                                                            Avus tuning
                                                            http://www.avus-performance.com/?p=1402

                                                            Huhua MTM :n RS:stä

                                                            Stufe 1 400
                                                            Stufe 2 430
                                                            Stufe 3 500+

                                                            http://www.mtm-online.de/en/products...gID=TTRS8J250Q

                                                            RS:n turboista
                                                            http://www.4wheelsnews.com/2010-audi...turbochargers/

                                                            RS:n nokkaspeksit ja muutama TT RS tekniikkakuva:
                                                            http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=82607
                                                            Viimeksi muokannut Tommy200rs; 2.1.2010, 18:54.

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              TT RS Iltasanomien koeajossa: http://www.iltasanomat.fi/autot/2222624

                                                              Samainen autoyksilö oli Audi Clubin osastolla Classic Motorshow'ssa Lahdessa toukokuussa ja on bongattavissa lauantaina Ahvenistolla kesän päätapahtumassa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X