Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT RS

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Ilmeisen virallisia kuvia TT RS:stä:



    Lisäkuvat

    Comment


      #32
      Tuossa on, harvinaista kylläkin, hyvin istuva spoileri takaluukun päällä.

      Comment


      • #33
        Onkohan tuo lippa nopeuden nopeuden mukaan säätyvä vai aina tuossa asennossa..?

        Siltikin omaan makuun "ylimääräisen" näköinen.Evo mitsut ja wrx subarut edelleen sellaisia joissa nuo lipareet ei häiritse.
        Mutta ei sillä ettäkö se tuossa turhaan olisi..

        Comment


          #34
          http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4275817

          Comment


            #35
            Ja eikun lottoa vetämään, vois olla yksi unelma peleistä mulle. Drool.....

            Comment


              #36
              Lotolla ostais jo "isomman R:n" , mutta jos ny jostain pienempää pottia sais, niin tommosta alle... Ehkä sitten 10 vuoden päästä :)

              edit: Koskahan täälä aletaan odottamaan ja kuolaamaan kolaroituja risaTT:tä tekniikanluovuttajiksi...

              Comment


                #37
                Isommissa ei ole vitos turboa. :)

                Comment


                • #38
                  Top Gearissa oli maininta, että tuo TTRS:n kone olisi puolikas RS6:n V10:stä, elikkä Lambo-sukua.

                  Comment


                  • #39
                    Heh.. Top Gear on viihdeohjelma jopa siinä määrin, etten laskisi sen faktoille kovin kovaa arvoa.

                    Comment


                      #40
                      Ei liene moottori kokonaan uusi taikka myöskään mistään eksoottisesta lohkaistu (esim kansi lainattu).
                      Jenkeissä on ollut myynnissä useamman vuoden Golfia/Jettaa 2.5L FSI(?)-vitoskoneella. Moottorikoodi esim BGP/BGQ, 125kw lienee ainakin ollut tarjolla.

                      Viimeksi muokannut porkkis; 6.3.2009, 08:50. Perustelu: tarkennusta

                      Comment


                      • #41
                        ^ Lienee britit sitten ihan pihalla, suora lainaus Autocarin jutusta:

                        "The range-topping TT is fitted with a new 2.5-litre powerplant that uses the architecture of the firm’s V10 motor. A single turbocharger helps to create around 340bhp and 330lb ft of torque, and the engine uses direct injection to improve fuel efficiency."

                        Sama Auto Expressiltä:

                        "...powered by a 350hp turbo based on a smaller displacement version of the Lamborghini Gallardo’s V10, hence the tag -TT-Lambo"

                        Comment


                          #42
                          Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viesti
                          Ei liene moottori kokonaan uusi taikka myöskään mistään eksoottisesta lohkaistu (esim kansi lainattu).
                          Jenkeissä on ollut myynnissä useamman vuoden Golfia/Jettaa 2.5L FSI(?)-vitoskoneella. Moottorikoodi esim BGP/BGQ, 125kw lienee ainakin ollut tarjolla.
                          Onkohan tuo kone ihan oikea suora vitonen vai VR-pohjainen versio kuten esim. 3.2 koneet samalla platformilla? TT RS:n pellin alla on käsittääkseni ihan oikea suora vitonen.

                          Comment


                            #43
                            On se suora.

                            Comment


                              #44
                              TTRS on aika kiinnostava ehdokas seuraavaksi Audiksi. Harmi vaan, että tuo ei taida olla Torsenilla, mutta jopa hardcore torsenquattroilija on sopeutuvainen eläin.

                              Mitähän moinen mahtaisi kustantaa Suomessa? Auto vaikuttaisi olevan aika selkeä kilpailija esim. Porschen Boxster/Cayman ässille, jotka kustantaa 85-95k ja noihin verrattuna voisi olettaa TTRS:n hinnan asettuvan +-10k haarukkaan suhteessa Possuihin.

                              Comment


                                #45
                                Kuvia:

                                http://www.autoblog.com/photos/genev...tt-rs/1399308/

                                Comment


                                • #46
                                  ns. täydehkö konehuone siellä :) Kelpaishan tuo.

                                  Comment


                                  • #47
                                    http://www.audi.de/de/brand/de/neuwa..._rs_coupe.html

                                    Tehtaan äänellinen mainos...

                                    CO2 214-221g

                                    Comment


                                      #48
                                      Mukava pata. Jakopääkin on ketjulla kokonaisuudessaan.

                                      Comment


                                        #49
                                        Sanoisin että suhteessa tehoon erittäin asialliset co2-päästöt!

                                        Vertailun vuoksi:

                                        S6 4.2 V8 Tiptronic (C5), 340hv = 348 g/km
                                        S6 5.0 V10 Tiptronic (C6), 435 hv = 319 g/km
                                        S4 4.2 V8 manuaali (B6), 344 hv = 324 g/km
                                        TT 3.2 quattro S-tronic (vanha), 250 hv = 238 g/km
                                        TT 3.2 quattro S-tronic (uusi), 250 hv = 224 g/km

                                        Comment


                                        • #50
                                          Kyllähän tuo TT RS oli makean näköinen laite kun töissä sitä pällistelin.
                                          Mukavasti se näytti jääradalla menevänki.

                                          Muista uusista A ja RS malleista puhumattakaan :)

                                          Comment


                                          • #51
                                            Hinnoista Saksassa:

                                            TT RS Coupe ja Roadster Autoscout24

                                            TT RS Coupe listahinta-arvio Saksassa

                                            http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/...preisliste.pdf

                                            Ja tuohon tuontiauton vero päälle.
                                            Viimeksi muokannut Tommy200rs; 18.4.2009, 13:33.

                                            Comment


                                              #52
                                              Tulihan ne hinnat näkyville vihdoinkin, vielä kun sais verrokkihinnat Suomesta, ni vois ruveta uusioärvitosta harkitteen vanhojen päivien ajanviete autoksi.

                                              Comment


                                                #53
                                                No on se kiva tietää, että mihin päivittää ~10 vuoden kuluttua :)

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Kohta niitä saa tuunattunakin ja todennäköisesti enemmän tehoa kuin tässä "vanhassa ylivuotisessa vajaapyttyisessä kinnerissä" :

                                                  Audi TTS S-Tronic MTM 380 PS
                                                  linkki

                                                  edit: MTM TT RS -projekti
                                                  http://www.mtm-france.com/reportages...S-RS/index.php
                                                  Viimeksi muokannut Tommy200rs; 2.5.2009, 07:40.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    EVO-imusarja:
                                                    http://www.autoblog.nl/gallery/0_Beu...ve_2009_08.JPG
                                                    http://rs246.de/forenpics/rs_A476_TT_RS.jpg

                                                    "With forged internals and a CGI block (stronger than cast iron). The Use of Compacted Graphite Iron (CGI) results in a block 20% stronger yet still lighter than the standard iron unit. " CGI tekniikalla tehdään WRC-koneiden lohkoja....

                                                    " With a relatively low stock boost of only 1.2 bar or 17.6 psi "

                                                    Aika hyvät potentiaalit.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Mutta eihän tuo näyttelyauto ole ajokelpoinen edes, kun moottorikin on heitetty konehuoneen puolelle ihan miten sattuu...

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Katsokaapas mikä on veroton hinta Suomessa ja verratkaa hintoja, mitä mainittu aikaisemmissa posteissa tai mobilessa: linkki

                                                        47.706 EUR (MwSt. ausweisbar, 19%)


                                                        toisaalta Saksassa: http://www.autospies.com/news/Audi-T...Germany-44387/
                                                        veroineen.

                                                        ja Suomessa
                                                        http://www.audicenter.fi/vv-auto/aud..._RS_nro_57.pdf
                                                        http://www.audi.fi/vv-auto/audi3.nsf...lis_nro_61.pdf

                                                        coupe: 62760 veroa 26495 hinta 89165 (214g)
                                                        roadster 63870 veroa 28026 hinta 91896 (221g)
                                                        Viimeksi muokannut Tommy200rs; 7.1.2010, 06:22. Perustelu: alv mwst ihmettelyä

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          TT RS tietopaketti ja kasa kuvia.

                                                          Vuosien spekulaatioiden ja salakuvaajien työllistämisen jälkeen, Audi esitteli lopulta TT RS:n keväällä Geneven autonäyttelyssä. Esillä olivat sekä kaksiovinen coupe, että roadster. Nyt meillä on tarkempia tietoja kummastakin.

                                                          TT RS -mallistoa on siunattu Audin uudella 2,5-litraisella, 5-pyttyisellä turbolla, jossa on FSI suoraruiskutus. Moottori tuottaa 340 hv (250kW) ja 450 Nm:n huippuväännöt 1,600rpm-5,300rpm välillä. Vääntö siirtyy renkaisiin Audin quattro nelivedon kautta.

                                                          Teholukemillaan TT RS on Audin mukaan luokkansa nopein. Coupe ampaisee nollasta sataan 4,6 sekunnissa ja Roadster 4,7 sekunnissa. Huippunopeus on kummassakin rajoitettu 250 km/h, mutta sen saa pyynnöstä lisättyä 280 km/h. Kovakattoinen coupe painaa 1 450 kiloa ja Roadster 60 kiloa enemmän avokaton mekaniikan vuoksi.

                                                          Keskikulutus on 9,2 litraa satasella coupelle ja 9,5 litraa Roadsterille.

                                                          Vakio vannekoko on 18-tuumaa 245/40 renkailla, mutta asiakkaat voivat saada myös 19" tai 20" vanteet uuden TT RS:nsä alle. Sporttijousitus laskee autoa sentillä ja vaihtoehtoinen mukautuva jousitus tarjoaa Comfort ja Sport -tilat. Takana on diffuuseri ja spoileri. Spoilerista voi saada lisävarusteena myös sisään vetäytyvän mallin.

                                                          Sisustus on nahkaa ja alcantaraa. Sportti-istuimissa on lämmitys. Urheilullisen ratti on lättäpohjainen.

                                                          Kumpikin malli lanseerataan kesällä Euroopassa.

                                                          Lähde ja kuvat: Worldcarfans.com

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Polttelisi pistää ko. kapistus tilaukseen. Onko kenelläkään kokemusta http://www.neuwagenschnaeppchen.de/i...Site=start.php tyylisistä paikoista?

                                                            Hintaa varusteineen jäisi 45536 eeroa ja tietysti rahtaus Qatariin.

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              AutoBild Zolderissa TT RS:llä, aika neutraalisti istuu mutkissa. Hienot soundit on, jos yhtään vitosverta on veressä, ja kelläpä Audi-hörhöllä ei olisi.

                                                              Driver's republicin ensi kommentit, positiivista kommenttia, vaikkei nyt ihan R8-suitsutusta saakaan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X