Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT RS

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    ABT innostunut :

    http://www.automerkit.fi/uutiset-tre...imaa.html?SC=1

    Comment


    • #92
      Tuollaista tuli katseltua perjantai-iltana. Samanmoinen valkoinen rättikatto TT RS ABT:n uudella sarjalla. Ehkä tuollaisen lelun voi hankkia sitten viidenkympinkriisin iskiessä kun tuotteet alkaa olla yli kymmenen vuotiaita.. Äänet oli kyllä kohdallaan ;)

      Comment


      • #94
        Sport-nappi päälle ja ulkoiluttamaan Audia:
        http://www.youtube.com/watch?v=A2qkEqXj4Dc
        Onko tuo pitkät päällä ajaminen tavallista autobaanoilla keskellä päivää noissa kovemmissa vauhdeissa?

        Comment


          #95
          Aivan loistavat soundit. Vitonen on kyllä asiaa.

          Comment


            #96
            Näytti yhdessä pätkässä paikaltaan lähtevän ja mailin kohdalla mittarissa ~255km/h.
            Hyvin jos vakio.
            Menee perus K04 S4 B5:sen kanssa suht samoja.

            http://www.youtube.com/watch?v=DEkBt...eature=related

            Comment


            • #97
              tämä ei ole kovin "regelt"
              http://www.youtube.com/watch?v=KCopT...eature=related

              Kovaa näyttävät Saksassa ajavan oli pimeää, valoisaa tai enemmänkin liikennettä...

              Comment


                #98
                Aika pyssy liikkumaan noilla 450 hepan tehoilla.

                Comment


                  #99
                  Tuli sitten tämäkin testattua tänään Oulun Audi Centerissä. Oli manuaaliaskilla vielä. Ei kovin isoja viboja kyllä antanut. Näkyvyys mk1 TaoTaoon on kyllä huomattavasti parempi :D Autosta jäi kyllä muuten laiskahko kuva. Toki ajoin ennen tätä RS5sen niin voi jonkin verran vaikuttaa tuohon tehottomuuden tunteeseen.

                  Kuvat biilistä liitteenä.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Niin, eihän tuo ihan über räyhä ole vakiona, mutta jos vertaat vaikka S3 tai S4 niin kyllä se aika nopea on, tarkka ohjaukseltaan ja kaipaa ehdottomasti S-Tronicia. Auto itsessään varsin mikroautomaisen liukuva.
                    Te jotka olette ajaneet sekä TT RS:ää (kolealla kelillä) ja mikroautoa tiedätte mistä puhun.
                    RS5 on kyllä huono vertailupohja, se on Aivan Eri Auto. ;)

                    Comment


                    • Se siinä olikin juuri vikana, että rs leiman takia siinä pitäisi sitä räyhäkkyyttä olla muutenkin kuin läpän aukeaminen putkessa. Mikä siinä on että kaikissa pitää olla sellaista tunteetonta kuminauhavetoista kiihtymistä. Kyllähän se siis kiihtyi, ärjyi ja meni ihan pöljänä, penkit ja ohjaus oli mahtavat jne. Odotin vaan jotenkin räyhempää käytöstä jo vakionakin. Ja tosiaan s-tronic olisi ollut kova juttu.

                      Comment


                        Itsekkään en jäänyt muuta kaipaamaan tuohon TT RS:n kuin S-Tronic vaihteistoa (ja ehkä itselleni niitä normipenkkejä sillä ei tuo persus mahdu noihin kuppeihin). Muuten kyllä todella mainio peli kaikin puolin. Ja se vitosen ääni...

                        Comment


                          Nii en siis verrannut RS5sta tähän. Tarkoitin lähinnä, että huonosti sattui kun kerkesin RS5sta ajaa juuri ennen tuota niin mikään muu koeajoauto ei enää tunnu miltään sen jälkeen.

                          Niinkuin Lauri kertoi niin tuolta autolta odotti paljon enemmän. Ajoin myös uuden S3sen eilen S-tronicilla ja se tuntui saman tehoiselle kuin tämä. Ainoa ero tässä S3seen oli tuo Sport-nappi mikä avasi myös putkien läpät ja sitten kabiini pörisi.

                          Yksi kova miinus tähän autoon on rengasmelu joka aivan jäätävä. Ihan ku ois jollain Seatilla tai Skodalla ajanut. Voi olla että johtui huonoista nakeista, mutta melu oli aivan posketon tuon hintaiseen autoon. Tuon rengasmelun + sporttiasennon humina yhdistettynä vetää aika kovat mölinät sisälle :D

                          Comment


                          • Siinä muuten oli jonkinlainen launch control olemassa, ei vaan hoksattu sitä. Semmonen kierroksia ja kytkin ylös tyyppinen. Näin ainakin minulle jälkikäteen kerrottiin.

                            Comment


                              Juu ei kyllä hajuakaan miten launch control manuaalilaitteistossa toimi.

                              Comment


                                Yksi kova miinus tähän autoon on rengasmelu joka aivan jäätävä. Ihan ku ois jollain Seatilla tai Skodalla ajanut. Voi olla että johtui huonoista nakeista, mutta melu oli aivan posketon tuon hintaiseen autoon. Tuon rengasmelun + sporttiasennon humina yhdistettynä vetää aika kovat mölinät sisälle :D
                                Et oo sitten tainnu ennemmin TT:llä ajaa? Ja ei nää mitää GT-luokan pukupäällä duuniin ja baanalle värkkejä edes oo. TT viihtyy kapeahkolla syheröisellä asfaltti EK:lla, mieluusti kauniilla maisemilla höystettynä. Ja varsin mukavia radalla, jos pitää hauskaa ja ei yritä sitä rataenkkaa rikkoa, nämä oli jo MK1 TT:n ominaisuuksia, tässä risassa ne on vielä tuotu enemmän esille.

                                Comment


                                  Toki olen ajanut mk1stäkin. Siksi uskalsin verrata. Mutta tämä nyt on ihan eri vuosiluvulta jo kun 10 vuotta vanha TT. Rengasmelu on vain liian kova noin uuteen autoon minun mielestä. Monessa muussa uudessa Audissa on hyvin saatu tuo rengasmelu hoidettua pois. Otin sen riskin että joku TTn omistaja siitä kumminkin avautuu kun lempiautoa kritisoidaan, mutta tuo tosiaan oli mun oma henk. koht. mielipide ja tuli koeajolla itselleni vastaan tuossa kyseisessä autossa.

                                  Comment


                                    Noi äänieristeet tuo vaan äkkiä lisää painoa, ja lisäpaino ei oikein sovi RS-henkiseen autoon

                                    Comment


                                    • TT:n uusi turbo


                                      Technical specifications:
                                      Custom ?Extended Tip? compressor wheel
                                      State-of-the-art compressor wheel geometry
                                      [COLOR=Red]Compressor wheel inlet (wheel): 54.6 mm
                                      Compressor wheel outlet (wheel): 70.5 mm[/COLOR]
                                      5-axis CNC modified compressor housing and inner surface for optimum flow in intake and exhaust areas
                                      XX° grinded runner (wheel) to help increase the flow capacity and reduce exhaust back pressure
                                      Optimized clearances
                                      Modified actuator
                                      Reinforced axial bearing
                                      Balancing of single parts and the basic unit
                                      Capable of producing 500+ RS-hp (depending on engine condition)

                                      Comment


                                      • Kummastakohan päästä tuo VLN -kilpuri vetää. VLN:ssä kun ei tietääkseni ole nelikot sallittuja. Hieno laite varmasti ja toivottavasti kilpailukykyinen.

                                        Comment


                                          jukkan kiinnostu heti, et tuosta uus lelu?

                                          Comment


                                            Eikös toi ollut VLN SP4T-luokkaan, eli ei mikään GT3-luokan laite, vaan melkein vakio. Nelikko lienee sallittu. Siellähän taitaa ajella joku S4 B5:lläkin, niin muistelen ainakin 2009 keväältä, kun katseltiin kisaa.

                                            Comment


                                            • Top Gearin asiantuntevat toimittajat puhuu juuri tuosta SP4T luokasta. Tosin samassa jutussa väitetään melko vahvasti myös että tämä olisi DTM luokan laite :) DTM:n kanssahan tuolla ei ole mitään tekemistä.

                                              http://www.topgear.com/uk/car-news/a...s-dtm-unveiled

                                              Comment


                                                Mutta onpas tuossa kilpa-autossa maukkaan näkönen profiili edestä päin

                                                Comment


                                                  profiili edestä päin
                                                  ??? profiili on suomeksi sivukuva

                                                  Comment


                                                    ja myös poikkileikkauskuva...

                                                    Comment


                                                      Ei tua kilpuri ihan floppi ole, ja tässä tulee varmistus tosta luokastakin, että eiköhän tuo ihan 4wd ole :) :
                                                      http://www.quattroholic.com/2010/10/...ace-debut.html

                                                      Comment


                                                      • Nyt on kahta eri tietoa tästä moottorista.

                                                        Toisen mukaan lohko on sama kuin vapari rabbitissa, toisen mukaan kokonaan eri.

                                                        Kuka tonkii perhealbumia ja koettaa todistaa jommankumman vääräksi?

                                                        Comment


                                                          Albumista ei selviä kun TTRS:n pataa saa vain kokonaisena perusmoorrotina, ei siis pelkkää alakertaa.

                                                          Comment

                                                          Working...
                                                          X