Lahdentie eilen illalla hopeinen Audi TT ja pinkit vanteet ... erottuu varmasti massasta ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Juhannus aatto-aamuna Porvoossa punanen coupe S2 klubitarralla varustettuna. Oli parkissa siinä keskustan/jokirannan lieppeillä. Katua en muista.
Eilen (sunnuntaina) tiellä 62 tuli sininen S3:n vastaan, sekä punainen S5 oli parkissa samaisen tien levähdyspaikalla. Kummatkin havainnot olivat Puumala-Anttola väliltä, joskus puolen päivän aikoihin.
Comment
-
Minähän se olin. :) Kattelinkin, että parkkipaikkanaapuri sieltä kurvailee vasten. Kalajoella kävästiin mutka pyörähtämässä juhannusajelulla.Alkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viestiKuka ajeli lauantaina 8-tiellä Raahen kohdilla vastaan tummalla b6 sedanilla siinä vähä ennen 20.00? Käpälä näytti nousevan, mutta itse en kerennyt reakoida. Olin sinertävän harmaalla avantilla liikenteessä.
Comment
-
Entisen foorumilaisen S2, jostain pohjosemmasta oli hakenu.Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiJuhannus aatto-aamuna Porvoossa punanen coupe S2 klubitarralla varustettuna. Oli parkissa siinä keskustan/jokirannan lieppeillä. Katua en muista.
Eilen (sunnuntaina) tiellä 62 tuli sininen S3:n vastaan, sekä punainen S5 oli parkissa samaisen tien levähdyspaikalla. Kummatkin havainnot olivat Puumala-Anttola väliltä, joskus puolen päivän aikoihin.
Comment
-
On muuten tolkuttoman hieno semmone punane RistoSakari!! :)Alkuperäinen kirjoittaja Bessi Näytä viestiHep, lappeenrannasta olin tulossa..
Comment
-
Samainen TT äsken Mäkelänkadulla keskustaan päin menossa. Tai epäilisin, että on sama, koska kovin monessa tuskin on noin räikeitä vanteita :)Alkuperäinen kirjoittaja Mark Näytä viestiLahdentie eilen illalla hopeinen Audi TT ja pinkit vanteet ... erottuu varmasti massasta ;)
Comment
-
Minähän se sieltä plantagenin suunnalta jonottelin. Paistoi aurinko sen verran rajusti naamariin, etten kerennyt reagoimaan kädennostoon.Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiKenen S4 B5 oli tänään hannuksenpellolla, jännä väri.About 19.15.
Samoihin aikoihin vihreä C4 avant tuli plantagenin suunnasta,moikkasin muttei nähnyt mua ilmeisesti.
Comment
-
Minä taisin olla, tosin kärry on harmaa. Kattelinki että komee prätkä jollain siinä. :)Alkuperäinen kirjoittaja Gekkonen Näytä viestiKukas Clubilainen oli parkkeerannut tänään puolen päivän aikoihin Oulussa Mäkeliininkadulla Rintamäen edessä hopean B6 farkun meikäläisen kakspyöräsen vierelle...?Kilvenalunen oli paikallaan...
Comment
-
Taisin nähdä tuon jukkan RistoSakarin pari viikkoa sitten vilauksella Turussa. Ravattulassa vastaan ajaessa nopeasti vilahti sivusilmässä, että ihan kuin olisi tullut vaalea b7 vastaan jossa oli limevihreät vanteet.
Comment
-
Kenen S2/80 Avant, clubi kilvenalusilla ja "Four rings to rule them all" tarra takalasissa,oli parkissa Siilinjärven Leppäkaarteessa? Bongattu uintireissun yhteydessä. Samainen auto tuli vastaan tänä aamuna Abc:n risteyksessä ja koitin morjestella, mutta ei tainut kuski huomata.
Comment

Comment