Alkuperäinen kirjoittaja Crash_

Näytä viesti

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Tänään Salossa S4 B8 sedan jäähallilla ja avant torin ärrän edessä. Molemmat tummia, en varma väristä. Sedanissa 20" viisipuolaiset lippavanteet ja toisessa RS4 "new" vanteet. Lisäksi vielä avomallinen TTRS, erittäin lyhyttukkaisen aurinkolasipäisen kuskin kuljettamana. Tämäkin oli väriltään tummanpuhuva..
Olitteko siis foorumilaisa?
Comment
 - 

Ajelin tuossa pyöräkuormaajalla huoltoajoa (lue: hurua nauttien kylmästöinnistä), niin turtolan sittarin läheisyydessä tuvan pihassa parkissa varmari, klupikilvet ja olikohan GIR-???.
Vastaavasti myöskin läheisyydessä katoksesta pongattu uuskoppanen TT, mattamustana (p*nisin), olikohan BOG-???.
Comment
 - 

Okei. Noi voortit olenkin bongannut monesti. Mahtaakohan tuo musta S4 B8 sedan ollut sitten sama, kuin se nykyään Muurlassa majaileva yksilö..Tolla avo TTRS:n kuskilla oli aikasemmin musta S4 B8 sedan ja "kakkos"autona valkoinen Focus RS. Myös Focus on ilmeisesti vaihtunut mattamustaan RS500:een. Ei tietääkseni foorumilaisia...
Näiden lisäksi tulee silloin tällöin bongailtua valkoinen sedan B8 ässä, samanlaisilla vanteilla, kuin tuo Muurlan yksilö. Tutun peli, joka liikkuu ihan kivasti softailujen jälkeen. Ei myöskään tietääkseni vaikuta foorumilla.
Comment
 - 

Itsehän kyseisellä pelillä liikuin, kun asustelen aivan tuossa nurkilla. :) Autohan on vain B6 1.8tq, joka on vielä hiukan vaiheessa. Tulossa s-line ulkokuori, ässän osien kera.Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiKlubikilvet bongattu täälläkin, ACZ-***, Lahdessa uponsillan nurkilla. Kantajana Denim blau (tai vastaava) B6 sedan, vanteina jotkut lemmarien tyyppiset. Oisko ollu jopa ässä, ovien alalistoista päätellen?
Comment
 - 

Nää Muurlalaiset Audistit on vaihtanu autoja taas.Alkuperäinen kirjoittaja KuiKeloMahtaakohan tuo musta S4 B8 sedan ollut sitten sama, kuin se nykyään Muurlassa majaileva yksilö..
Näiden lisäksi tulee silloin tällöin bongailtua valkoinen sedan B8 ässä, samanlaisilla vanteilla, kuin tuo Muurlan yksilö.
Viime kesänä vielä oli valkoinen S4 sedan ja Q7 V12 TDI.
Nyt on musta S4 sedan ja toisen näin ihan vilaukselta mutta ehkä musta A7, sävy sävyyn kuitenkin :)
Comment
 - 

Lupaavaltahan tuo näytti, harmi etten nähnyt oikeastaan kuin takakulman. Itse olin siinä takaoikealla niissä Vanhanradankadun valoissa, tummemman harmaalla C5:lla, uponsillalle kääntymässä :)Alkuperäinen kirjoittaja Badtouch Näytä viestiItsehän kyseisellä pelillä liikuin, kun asustelen aivan tuossa nurkilla. :) Autohan on vain B6 1.8tq, joka on vielä hiukan vaiheessa. Tulossa s-line ulkokuori, ässän osien kera.
Comment
 - 

Oops, ja siellähän sitä tuli notkuttua. Oletko töissä jossain samoilla nurkilla, kun bongaa samoilta nurkilta? :)Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestidhaimon@wakpal
Audi A5 (musta, clubin kilvenalunen) bongattu useampaan otteeseen tuossa liki naapurissa, tyylikäs laitos!
Comment
 - 

Tää olin siis mä. Terve vaan Jesi!Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiAjelin tuossa pyöräkuormaajalla huoltoajoa (lue: hurua nauttien kylmästöinnistä), niin turtolan sittarin läheisyydessä tuvan pihassa parkissa varmari, klupikilvet ja olikohan GIR-???.
Comment
 - 

Taitaa olla mun.Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiAjelin tuossa pyöräkuormaajalla huoltoajoa (lue: hurua nauttien kylmästöinnistä), niin turtolan sittarin läheisyydessä tuvan pihassa parkissa varmari, klupikilvet ja olikohan GIR-???.
Vai oliko sittenkään..
Comment
 - 

Taidettu olla molemmat samoilla nurkilla... Siinäpä nyt Jesillä pulma :-)Alkuperäinen kirjoittaja tailax Näytä viestiTaitaa olla mun.
Vai oliko sittenkään..
Paitti etten ollut minkään omakotitalon pihassa...
Comment
 - 

Yeb, minähän se :)Alkuperäinen kirjoittaja JarnoN Näytä viestiAudee taisi olla Hätälän luona kääntymässä Maikkulaa kohti tuossa pari tuntia sitten.
Comment

Comment