A/S8 bongattu tänään puol viisi parkissa hirvaskankaan abc:llä. Clubi tarra näytti ainakin olevan.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Joo viereen autoni ajoin,oli määräaikaishuollossa pörhöllä..TMK-83
Minähän siellä olin. Piti käydä katsomassa erästä autoa kun velimies pyysi. Taisi olla sun auto siinä vieressä? On kyllä tosi tyylikäs tuo black edition. Omasta kulkineesta piti teipata listat mustiksi ku oli ne hienot kromilistat.
Ei tuo munkaan auto alkuperäinen black edition ole,maski vaihdettu ja listat teipattu..
Comment
 - 

Ah, no sehän kertoo sitten siitä että homma on onnistunut hyvin kun sitä ei alkuperäisestä erota. :DJoo viereen autoni ajoin,oli määräaikaishuollossa pörhöllä..
Ei tuo munkaan auto alkuperäinen black edition ole,maski vaihdettu ja listat teipattu..
Itelläki oottaa vielä asennusta musta RS4 maski, mutten oo vielä innostunu irrotteleen puskuria.
Comment
 - 

Olin kyllä itsekin tohon aikaan teollisuuskadun kulmilla keskustaan menossa, mutta minulla on autossa jo normi kilvet. Ihan samalaisia hopeisia allroadeja oon itsekin nähnyt hesassa pari.Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiOlikohan jupe allroadilla liikenteessä eilen Teollisuuskadulla, menossa Itäväylälle päin siinä viiden hujakoilla? Siirtokilvissä oli.
Comment
 - 

Joo niin tein :) Meinas olla vähä kiire töihi ko ois pitäny jo olla paikanpäällä sillon :DAlkuperäinen kirjoittaja Jafe Näytä viesti[LEFT]any1, pyyhkäsit "heittämällä" ohi aamulla jäälin kohilla.... Olin kylläkin Fergulla liikenteessä ;)
[/LEFT]
Comment
 - 

Oletan että tarkoittanet minua, ja kyllä, taisin noihin aikoihin juuri lähteä Itiksen Prismasta kotia kohti. Kattelin kyllä et yksi musta nelonen siellä valoissa seisoi, mutta tarkemmin ei kerennyt katsomaan.Alkuperäinen kirjoittaja Wilperi Näytä viestiKääntyko PistoEe tänään klo. 17.30 Itäväylältä Vuosaaren suuntaan? Itse oottelin valoissa vuoroa Itäväylällä pohjoseen päin menossa.
Comment
 - 

Jep, jep. Nyt siirryttiin kaksi kaistaa vasemmalle ja keskikoroketta korjaamaan, aivan unelma paikka olla töissä.... NOT.quattro20v, jaa teiän takia tuossa on saanu kökkiä millon missäki kohtaa, prkl ;)
Comment
 - 

Juu minähän se. Jäin katsoon että nyt tulee sen näköstä audia pitkin Hallituskatua et on pakko olla foorumilaisia, hieman epäröiden sain kuitenkin käden liikkeelle kun rupes sielläkin käsi nouseen ;)Alkuperäinen kirjoittaja ekitys Näytä viestiTais olla Calle tuossa Hallituskadulla hyppäämässä kotteroon n.5 korvilla, tuli siinä morjesteltua ohi mennen.
Samasella kadulla neljältä ohi pyrähti musta B6 farkku sline mustilla vantuleilla joissa punaset teippaukset. löytyykö omistaja täältä??
Comment

Comment