Musta aanelkku b6(?) avantti tänään Lielahden sittarin parkkihallissa. Tummennetut takalasit ja tummat vanteet yms. Oli komea näky! Takalasissa oli kylläkin ffp:n tarra, mutta mahtaisiko omistaja vaikuttaa myös täällä?

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Vieras
Kenetkäs minä ohitin Länsiväylällä Lauttasaaren kohdalla, musta B7 farkku? Klubikilventausta perässä ja käsi nousi kyllä.
Comment
 - 

Minähän se siellä työasioissa taas pari viikkoa käyn.Alkuperäinen kirjoittaja LilJon Näytä viestiNorago blue b5 RS4 kotkan poliisilaitoksen vieressä parkissa. Klubikilvenaluset näytti kans löytyvän. Kukas mahtaa olla?
Comment
 - 

Forumin Jäsenosiossa on ohjeet tilaamiseen ja kuvan näet esim. mun auton myynti-ilmoituksesta, www.nettiauto.com/3197171.
Comment
 - 

On tosta kilventaustahommasta Esson baarin puolellakin oma ketjunsa:
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=81421
Comment
 - 

Alkuperäinen kirjoittaja ripperi Näytä viestiOulun Haapalehdossa bongattu jo muutamaanki otteeseen musta RS2...
Itse pöristelen tummansinisellä näillä nurkilla, liekkö samaa tarkoitat?
Comment
 - 

Tuli käytyy iltapalalla siellä, jos oli semmonen vetokoukullunen versio..:DAlkuperäinen kirjoittaja voveli Näytä viestiMusta B5 S4 clubin kilvenalusella viime yönä Tammiston teboililla. Kuka tunnustaa?
Comment
 - 

Iltasella oli Joensuussa Houkutuksen edessä valkonen b6 farkku mustilla vanteilla ja klubin tarrakin tais olla takasivuikkunassa.
Comment
 - 

Mun auto se sielä majailee.. Taisin sinunki auton sielä yks päivä huomata, mikäli se oli se vähän rakenneltu tumman sininen b5??Parina viime iltana pistänyt silmään hopeinen a4b5 sedan tikkurilantie 41b parkkihallissa. Näytti kilvenalunen ja pikkutarra ikkunassa olevan. Työkalu seisoo samassa hallissa.
Comment
 - 

En huomannu vetokoukkua kun sisältä kattelin auton lähtevän pihasta. :DAlkuperäinen kirjoittaja Sam-1 Näytä viestiTuli käytyy iltapalalla siellä, jos oli semmonen vetokoukullunen versio..:D
Comment

Comment