Tiistaina Tampereella urkki Audi Sport -väreissä ja äsken VT 23:lla Kankaanpäästä vähän Pomarkkuun päin punainen RS6 Sedan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Musta S6 C5 avant roihuvuoressa, alkoikohan rekkari HPI-XXX. Ajelit siinä mun perässä. Kivoja noi töyssyt, vai mitä?
Comment
-
Kiitoksia, allekirjoittaneen kulkinehan siinä pihalla ajoittain seisoo. Kone- ja tuotantotekniikkaa tulee siellä opiskeltua. :)Saimaan AMK:n parkkipaikalla piti pesää tumma Urkki! oli muuten komea näky!
Comment
-
Viikissä tuli eilen vastaan Audi 80 cabrio, punainen väritykseltään ja klubitarra takasivulasissa.
Comment
-
Mun mielestä noita on saannut esim. Laakkoselta joskus.Alkuperäinen kirjoittaja Murre Näytä viestianjupi: Mistä olet tuon punaisen paholaisen ostanut?? Pakko saada meidän pimulle tuollainen ;)
Comment
-
Jep, Audi-liikkeestä tuollaisen voi ostaa. On muuten ensimmäinen uusi Audi jonka olen ikinä ostanut vaimon kummipojalle. Punaisen lisäksi löytyy harmaata ja lisävarusteena voi hankkia perävaunut. Pientä miinusta täytyy antaa onnettomasta kääntösäteestä. Voi tosin olla turvallisuustekijäkin: koska pyörät kääntyvät rajallisesti, ei kuljettaja tipu auton kyydistä kovin helposti.Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiMun mielestä noita on saannut esim. Laakkoselta joskus.
Comment
-
Näitä mini Quattro autoja löytyy kaikilta Audi jälleenmyyjiltä. Täältä Audin saitilta lisätietoja ja muitakin Audi aiheisia tavaroita.Alkuperäinen kirjoittaja Murre Näytä viestianjupi: Mistä olet tuon punaisen paholaisen ostanut?? Pakko saada meidän pimulle tuollainen ;)
http://www.audi.fi/varusteet
Comment

Comment