Ei kai tuo kuvaus sopinut tuohon?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Itse olen bongannut Espoon Sellon parkkihallissa myös jonkun uudehkon Ferrarin. Veikkaisin 360 tai 430. Oli kyllä niin leveä ja matala, että ihmettelen miksi joku lähtee sellaisella autolla tuommoiseen paikkaan. Siinä voi olla jo melko varma, että saa ovea kylkeen ja mukavana bonuksena on sellaiset 5-10cm korkeat hidastetöyssyt, joista saa edestakaisella reissulla kiipeillä ainakin puolen kymmentä kertaa ylitse...Ferrari 360 oli viereisellä parkkipaikalla, kun kaupassa kävin. Kivan matala =)
Comment
-
Noniin.. siitä se lähtee.Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiMissähän mä pyörin kun ei näy koskaan ketään Lahdessa. :D
--
t.hell spotattu neljän maissa Hirsimetsäntiellä.
Launeelle päin pörpötteli Dodge Viper, taitaa olla sen uuden luxus-autovuokraamon tavaroita. Fastmotors vai mikä se oli..
Comment
-
Samaisen Astonin olen ajanut laivasta ulos, Oulun satamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Pehri Näytä viestiTuo oulussa oleva Aston Martin on AM-9 kilvillä ja voi bongata päivisin poliisi-/oikeuslaitoksen pihasta.
Comment
-
Mahdoitko ajaa myös 14.7 rantautuneen RistoSakari kuutosen :) ite työskentelen niillä Transatlanticin RoRo:illa joilla noita uitetaan. Kerrattain tässä viime talvena kemissä oli alin ruuma täynnä porsseja, olivat menossa lappiin talvitesteihin. Jos oot nähny joskus siinä rampin alla hopeisen hiluxin jäätävän kokosilla vanteilla niin se on meitin työruoska..
Samaisen Astonin olen ajanut laivasta ulos, Oulun satamassa.Viimeksi muokannut KristianM; 3.9.2008, 21:43.
Comment
-
Ei yhtäkkiä tule iso vanteista hiluxia mieleen. Mutta paljon on Audeja tullut saksan maalta ouluun laivalla. Possut tuli muistaakseni Antareksella ouluun ja siitä saksaan. Hieno näky.Alkuperäinen kirjoittaja KristianM Näytä viestiMahdoitko ajaa myös 14.7 rantautuneen RistoSakari kuutosen :) ite työskentelen niillä Transatlanticin RoRo:illa joilla noita uitetaan. Kerrattain tässä viime talvena kemissä oli alin ruuma täynnä porsseja, olivat menossa lappiin talvitesteihin. Jos oot nähny joskus siinä rampin alla hopeisen hiluxin jäätävän kokosilla vanteilla niin se on meitin työruoska..
Comment
-
Tuo auto majailee päivisin Futura 1:n parkkiksella, ei kyllä hajua. Että minkä firman työntekijöillä on tommoset liksat :)Vaasassa pörräilee uudehko Maserati. Ärjy8 oli suunnilleen rekkari.
Iha kiva pörinä ja hieno 2 paikkanen auton ropale. Kuskina jo hieman harmaantunut vanhempi herrasmies.
Comment

Comment