Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Hmm kehä III - Vaarala - Tattarisuolla olen tänään liikkunut.... mutta en kehä I :)
    Onkos jollakulla muullakin samanmoinen...... (auto vaihtoon siis :) Liian yleinen väritys ilmeisesti =D

    edit.

    Tuli väärä lainaus :)

    Comment


      Minä tulin työreissulta Raumalta eilen illalla Nogarolla. Oli kyllä hyvän värinen S ;).

      Comment


      • Mutasen Arttu bongattu Niinivaaran Nesteen tienoilla eilen illalla n. klo. 19.30. Itse olin liikkeellä fillarilla.

        Comment


        • Eilen bongattu rovaniemellä nelostiellä musta RS4 ja tuontiauton kilvet näkyi vielä ikkunassa :) hiacella pommitin vierellä muttei uskaltanu lähtiä viivalle prkl..

          Comment


          • Toni K... Oikeassa olet. Kyllä on hieno auto Tepolla. Ja tosiaan myös henki pihisee mukavasti. (autossa)

            Comment


              Joensuussa bongattu tänään "turbokiisseli", Mutasen Artun C5 parkissa sekä pari Nogaro-sinistä C4-Avantia. Itse liikenteessä hyvin likaisella pikkukakkosella.

              Comment


                Tänään noin klo 16:30 Ylöjärvellä, postin takana tien toisella puolella olevalla parkkipaikalla nähty C5-koppainen 2.7 Bi-Turbo S-line avantti. Eipä sattunut silmään kerhotarraa...?

                Comment


                • Tänään aamulla noin 6:30 Oulussa, Laanilan Nesteen lähistöllä (kuusamontietä pohjoseen) musta TT jossa grafiitinharmaat vanteet. Komea ilmestys!

                  Comment


                  • Tossa puolisen tuntia sitte bongasin hemmetin siistin punasen Gt Coupen Porvoossa (Race Of Porvoo radalla). Onkohan foorumilaisia?

                    Comment


                    • Tänään noin kello 19.15 fiskarsista kohti tammisaarentietä viininpunainen c4 s4 farkku tarrakilvissä =) Tovi ajeltiin peräkkäin mutta sitten käännyit kohti tammisaarta... Itse lähdin salon suuntaan...

                      Comment


                        obsi tais ajella tänään siinä 18.00 aikaan Aleksanterinkatua heinäpäähän päin..? Ajelin vastaan hopeisella b5:lla.

                        Comment


                        • lahden reissulla tuli nähtyä muutama audi mitkä kiinnitti katseen

                          ensin hennalan suunnalla viitos audi rekkarilla sss-5 ja launeella rs6 eestin kilvillä

                          ja myöhemmin keskustassa svinhufvudinkadulla musta s4 avant

                          Comment


                          • tuo sss-5 tuli itseänikin vastaan pari viikkoa sitten helsingissä käydessä.

                            Comment


                            • Mun vuoro vetässä tää tänä vuonna; " Vetelin suunnalla paljon hienoja rinkulikeulia!" :D

                              Comment


                              • Joensuussa liikkui hopeinen TT rekkarilla TT-18 viime torstaina, 14.8.08

                                Comment


                                  Mun muistin mukaan toi TT-18 on Kuopion ex-intersport kauppiaan rouvan ajokki.

                                  Comment


                                    Ensimmäiset Suomeen tulleet TT:t olivat kilvillä TT-XX.

                                    Comment


                                    • Lahessakin pyörii tutun entinen TT-99. Perjantai-iltana tuli taas kerran vastaan Sihvosen Jarin RS4 ja varsinkin keulan cooleri pisti silmään. Olis kiva tietää hieman speksejä..

                                      Comment


                                      • Kehä kolmosella bongattu keltainen "pikkukakkonen". Äkkiseltään luulis ettei keltanen sovi siihen autoon sitten millään mutta oli itse asiassa ihan pirtee ilmestys keltasena.

                                        Comment


                                        • Marqus: Ha! Sinäkö se olit. Kattoinki että olipa jokseenkin tutun näköinen naama.

                                          Comment


                                          • Levihotellin pihassa s8, eko-10 kilvellä, viininpunainen Q7 Lev-1 kilvellä
                                            sekä Rovaniemen eteläpuolella musta b5 a4 nokkajäähyllä sekä mustilla vanteilla.

                                            Lisäksi välillä Levi - Jkl lukuisia muita nättejä audeja.

                                            Comment


                                            • Kukas se ajeli tänään puoli viiden kintaalla metallinpunaisella/viinipunaisella A5 3.0TDI q:lla mun perässä about Urjalasta saakka ysitietä Treelta Turun suuntaan?
                                              Tiet erosi vähän ennen kakkostien risteystä Humppilassa kun eteen tuli Passatille ylivoimainen neljän auton letka, A5:lle se ei näyttänyt olevan kovin ylivoimainen kerralla ahnehdittavaksi.

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
                                                Lahessakin pyörii tutun entinen TT-99.
                                                Kulkee hollola-järvelä väliä ahkerasti ja on samassa duunipaikassa ko. sälli.

                                                Comment


                                                  Rovaniemen eteläpuolella musta b5 a4 nokkajäähyllä sekä mustilla vanteilla.
                                                  Ettei olis ollut tämä yksilö? Joken A4 Rollosta. Rekisterikilven linkistä lisää.

                                                  Comment


                                                  • Tänään päivällä bongasin joensuun keskustassa 80 audin jossa oli klubin tarra takasivulasissa ja sen jälkeen joku ajoi sinisellä A4:lla, b5 koppasella sedanilla vastaan ja moikkaskin, liekkö ollu klubilaisia?

                                                    Comment


                                                      Halkivahan asuntoalue hyrylä, musta urssi kutonen pihassa parkissa. Toivottavasti pääsit pihalta pois kattien kanssa kun lyötiin reunakivet siihen pihaliittymään.

                                                      Laitoin kyllä tupla täytön mursketta. ;)

                                                      Comment


                                                        RISA -kilvet bongattu Kemin alapuolella n. 17:20 (eilen 20.8), itse köröttelin vilkkuvalojen ympäröimän paketin perässä juuri ennen ohituskaistan alkua hopeiselle -03 H:lla, ei vaan ehtinyt morjestamaan kun keskittyminen oli jo ohituksessa :).

                                                        Ja hieman OT: Sain vielä seuraavalta SEO:lta poliisi saattueen hetkeksi perään ja n. tunnin päästä vastaan tuli 3x MP, 1 siviili ja maija kiltisti jonossa.

                                                        Comment


                                                          Jäähallilta Vaasassa eilen lähtissä bongasin musta farkku A6 3.0tdi quattron lisävaloilla ja graffitin värisillä vanteilla.
                                                          Aika makeen näkönen vehje, ittekkin voisin moisella ajella..

                                                          Comment


                                                          • Tampereella usein nähty musta B6TQ Rial Daytona Racet alla. Muita tuntomerkkejä: lepää tontissa, tummaa lasia, xenonia. Eilen tulit vastaan Hatanpäällä Tammer-auton kohdilla ja olit kaupunkia kohti menossa. Todella hieno kärry sulla ! Ei juurikaan paremmin vois osua tyyli kohdilleen.

                                                            Comment


                                                              Siistikuntoinen ruskea kantticoupe kajaanintiellä Kolilta Joensuuhun päin Ahvenisen risteyksen tienoilla tuli vastaan. Tunnustaako kukaan?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X