Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    C5/A6-avantti mustana ja kromipeilinkuorilla.
    Tiistaina 7.30-8.00 lähellä Särkänniemeä, Hervantaa kohti.
    Klo: 16 jälkeen samoilla nurkilla Ylöjärvelle päin.

    sinä?

    Comment


      Helmiäisvalkoinen (tosi kaunis väri!) urssi TYKS:n parkkiksella ~11 aikoihin tänään. Rekisteri ZLG-*** (jos nyt oikein muistan..). Olitko se sinä?
      En tunnusta. Vasta lokakuussa ajankohtaista. :-p

      Väri sopii mulle ja muistini mukaan rekkarin alku Tölkölle. Onkos siellä ollu joku hybridi?

      Comment


        Bongattu poro välillä Turku - Nuorgam, olitko se juuri sinä?

        Comment


          Kelta-musta urssi bongattu taas eilen. Käyttöauton pihassa - vai missä se oli - kun ohi ajoin.

          Comment


          • panu tulitko mua äsken vastaan ?

            Comment


              Enpä oo tänään liikenteessä ollut... :)

              Comment


              • Eräs tietty punainen "wannabe" RS4 B7 oli Ylivieskan Kärkkäisen parkkiksella vähän aikaa sitten.

                Comment


                • Tulikohan jussi77 vastaan tässä viikolla tuota alakyläntietä pitkin ennen kuivasjärven liikenneympyrää. Olin ite menossa hopeisella rinkulalla kaupungille päin
                  Tunnustan liikkuneeni siellä alakyläntiellä.

                  Comment


                  • Tänään 16.45 oli kaunis hopeanharmaa ylileveä kuljetus pysäköitynä Joensuun Pilkontien varteen. Rekkari oli sama kuin auton mallikin: RS-4. Oliko liikkeellä paikallisia voimia/klubilaisia?

                    Comment


                      Harmaa B7 ÄrrÄs-Nelkku tuli äsken vastaan Herttoniemen rannassa.
                      Oli niin kovat pakoäänet että korvat meinas räjähtää, vaikka mulla soi Bodom suht lujalla!

                      Comment


                      • Marko77 tuli bongattua Speedpartyissä. Tulit vastaan vielä Kuopiontiellä, hieman marjalan ABC:n jälkeen. Olit ajelemassa kentältä kohti varkautta.

                        Vaynekin tuli bongattua kentällä. En tosin silloin hokassut, että se olit sinä sillä mustalla pösöllä.

                        Comment


                        • Punanen RS6 bongattu Porvoon abc delin pihasta.
                          Kävin siinä vieressä kuolaamassa :D

                          Comment


                            SSS-555 oli tänään samassa parkkihallissa pesulla Helsingissä. Kuski ei ole clubilainen, vielä. Katsotaan saatiinko uusi jäsen. :)

                            Comment


                            • Viininpunainen Q7 Savonlinnassa, rekkari LEV-1

                              Comment


                              • Oliko itse herra Touniks joka tuli vastaan Hatanpään koulun kohdilla tänään..? Tassua ehdin just ja just nosteleen kun kattelin, että on tutunnäkönen B5..

                                Comment


                                  Keljossa s2 ja rekkari jotain bpf-XXX tms. Aivan tajuttoman hyväkuntoinen peli. Ehkä hienoin s2 mitä olen nähnyt. Kukas omistaja?

                                  Comment


                                    Musta tai tumman vihreä RS2 n.1 h sitten tulossa Vesilahdesta Kohti Lempäälää. Onko paikallisia vai lomalaisia, Kun en ennen moista täällä nähnyt?

                                    Comment


                                    • Oliko itse herra Touniks joka tuli vastaan Hatanpään koulun kohdilla tänään..? Tassua ehdin just ja just nosteleen kun kattelin, että on tutunnäkönen B5..

                                      Kyllähän se mie olin, ahkerasti olen tassua nostellut ainakun audi vastaan tulee harvoin tulee foorumilaisia vastaan mutta nyt olin aivan varma että on foorumilainen sen verran komia oli tt

                                      Tänään olis muuten sit kahvit pyntsällä itsekin olen nyt menossa kun oikee kesälomalla ollaan. :)

                                      Comment


                                        Tapanilassa Koivunen OY:n lähistöllä tuli vastaan punainen ässä avant, siistinnäköinen menopeli sulla, mahtaako olla kukaan foorumiltA??

                                        Comment


                                        • Siellä suunnalla ainakin itse huristelin tänään mutta punaisella RiSalla. Siinä 14-16 välillä siellä tuli ajeltua.

                                          Comment


                                            Noh, sie se sitten taisit olla, paha erottaa kun miltein identtiset, itse tulin vastaan profiilin menopelillä, punanen myös ;)

                                            Jumbossa takana ajoi C5-korinen sedan...Musta sellanen ja "hieman" oli ärhäkän näköinen!

                                            Comment


                                              Äsken Jumbon parkkihallissa punainen B6 avant jonka kyljissä isot tarrat: Snow Expert.

                                              Comment


                                              • Hetki sitten vaasan tiellä, noin kllo 22:30 tulit tampereelle päin, sasin mäessä. Tumma b5 avant a4. Tarkastappas pohjapanssarisi, räpätti melkoisen lahjakkaasti.

                                                Comment


                                                • Tuskin oli foorumilaisia, mutta laitetaan nyt kuitenkin.
                                                  Maukkaan näköinen uusi TT/S (S-line?) Oranssin värinen, Lappeenrannan satamassa hiekkalinnan parkkiksella.
                                                  Ihan oli mentävä lähempää ihastelemaan, kun olin koiraa ulkoiluttamassa..

                                                  Comment


                                                    Eilen musta ekakopan TT tuli vastaan tuolla yhdellä museotiellä ruokolahdella. Sit kutostiellä (itse ajoin mopolla pyörätietä) tuli vitivalkoinen Q7 3.0 TDI ohi. Oli muuten komee!
                                                    Viimeksi muokannut Quattro_4; 10.7.2008, 23:45.

                                                    Comment


                                                      Kemin ja Simon välillä tuli tänään A4 B5 (tummansininen?) Avant xenoneilla vastaan ja nostit kättä.. Löytyykö foorumilta?

                                                      Comment


                                                        Kukas tuli eilen hopealla sedan-urssilla vastaan Hepolamminkadulla ja hetken päästä perässä ja rinnalla Hervannan valtaväylää? Kello taisi olla 21:30. Klubilaisia?

                                                        Comment


                                                          Kukas oli eilen Sopurahan pihalla komeella helmiäisvalkoisella 90 quattrolla? Oli Clubitarra lasissa ja mustat takavalot? RH/Alurad vanteet alla. Hieno peli!

                                                          Comment


                                                          • Berliinissä vaalean sininen R8 ja Tallinkin lautalla Rostock - Helsinki metalliharmaa RS6. Takana niinkin pieni rengastus kuin 295/25/20 :)

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Hannu Kulju Näytä viesti
                                                              Sori, että tää offtopikki jatkuu. Uudemmissa on vasemmalla, mutta niissä on mallinimikin suoraan esimerkiksi S4 kun mulla taas on 100 S4. Albumi tarjoaa S2:eenkin sitä lätkää taakse apumiehen puolelle.
                                                              S2:llakin siirtyi takalätkä vasemmalle -93 alkaen...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X