Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Tuo Nettiauton risa on ainakin kesäkuosissa erittäin musta.

    Kuvissa ilmeisesti talvivanteet. Kesällä muistaakseni tummat 19" RS6+ vanteet.

    Comment


    • #92
      Uusikoppanen RS4 Kehä 1 n. klo 15.00, väri harmaa. Rek. THC-XXXXXX. Hieno.

      Comment


      • #93
        bongattu S8 udi, ii:n shellillä 22.2.2008
        foorumilaisia?

        Comment


        • #94
          Tänään perässä rantaperkiön k-kauppaan tullut a8 mahtoiko kuski olla foorumilta ?

          Comment


          • #95
            Kyllä se juuri tuo RiSa oli minkä näin. Muistelisin Markus myös että olen nähnyt tuon myös kesällä ja on juurikin nuo mainitsemasi grafiitin harmaat RS6+-vanteet.

            Comment


            • #96
              Kukas kävi tumman sinisellä kuutos-risalla Hämeenkylässä? Lähdit juuri äsken pois, kun tulin kotiin. Hyvin kuului sisälle asti.

              Comment


                #97
                Saaren kohdilla vanhalla lahdentiellä tänään kantticoupe n. viiden aikaan, värinä punainen, oliko kukaan ?
                Pihasta katsoin että joku vein mun auton mut ei ollutkaan :)

                Comment


                  #98
                  Tänään pääsi oikein läheltä ihastelemaan mustaa 5-ässää nokian suunnalla. Onse komia...

                  Comment


                  • #99
                    Eilen (ke 27.2.) oli hieno musta S8 Järvenpään Metson parkkarilla, kun himppeen olin lähtemässä. Taisi olla täysin vakiokuosissaan, mutta nätti peli, ei voi muuta sanoa... Sillä hetkellä toivoin myös että olisin tullu audilla töihin, mutta jetsoniin piti sillä kertaa tyytyä... :-)
                    Viimeksi muokannut T.Hell; 28.2.2008, 08:45. Perustelu: lisätty väri

                    Comment


                      ^ Todnäk samaa autoa olen ihastellu samalla parkkisella harvase päivä :)

                      Comment


                      • Tänään perässä rantaperkiön k-kauppaan tullut a8 mahtoiko kuski olla foorumilta ?
                        Taitaa härmälässä pyöriä ainakin pari A8:sia.
                        Mulla harmaa, ja jollain musta.

                        Comment


                          Komia S8 Tampellassa Massun Parkissa. - Oli parkkeerannut nätisti Lötkön viereen:) (Pitää vanhusta nyt ulkoiluttaa, edes vähän parkkihallista toiseen..)

                          S8 kuski taitaa asua Espan varrella kun aika useasti ko. Ässän bongannut..

                          Comment


                          • Taitaa härmälässä pyöriä ainakin pari A8:sia.
                            Mulla harmaa, ja jollain musta.
                            Tämä oli tumman vihree tais olla nyt toinen kerta kun osuttiin samaan aikaan kaupoille :)
                            Kuski ilmeisesti ei ole foorumeilta

                            Comment


                              Ei ollut vaan enää puhdas kun lasten hoitopaikan tie oli melko rapainen. Lauantaina pesin ja kun kelit on näin loistavat täällä Etelä-Suomessa...
                              Saa moicatakin jos Metson "konttorilla" satut vastaan.
                              Viimeksi muokannut EPZ640; 28.2.2008, 15:46. Perustelu: lisätty Metso

                              Comment


                                Oliko kenties jonkun Clubilaisen vihreä 97-99 vuoden S8 Audi Center Espoossa tänään huollossa? Töissä san pukeilla bongasin ku huoltojampat sen ympärillä hyrräs.

                                Comment


                                • Joo elikkäs tänään Salossa noin kello 11.20 mcdonaldsin drive in kaistalla minun edessäni erittäin komea harmaa/musta R8:::...

                                  Väkisin kyllä meinas ruveta kusemaan hunajaa kun se siitä edestä starttas ja hävis nurkan taakse... Valitettavasti ei sen enempää päässyt kuuntelemaan noita sulosointuja kun omat pullat eivät olleet vielä valmiit =)

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja xapanthe Näytä viesti
                                    Oliko kenties jonkun Clubilaisen vihreä 97-99 vuoden S8 Audi Center Espoossa tänään huollossa? Töissä san pukeilla bongasin ku huoltojampat sen ympärillä hyrräs.
                                    Taitaa olla sama tummanvihreä S8, jota näkee Perkkaalla Stellan parkkitalon katolla silloin tällöin.

                                    Comment


                                    • Punainen RS2 Salossa pääkadulla hiukan ennen puolta kolmea.
                                      Pasi eksyny Saloon, vai kukakohan oli?

                                      Comment


                                      • Kuka ajeli A6 C5 2.7TTQ avantilla Oulun motarilla neljän aikoihin? Erityistuntomerkkinä suksiboksissa audin rinkulat. Komean oloinen ajopeli.

                                        Comment


                                        • 18.05 valkoinen A5 parkissa Vantaan Hongkongin parkkipaikalla. On se vaan kaunis auto.

                                          Comment


                                            Viininpunahtava A5 3.0TDI quattro ruoholahdesta laruun tänään noin 14:30. Aika hiljaa ajoi, joko
                                            auto uusi, tai varovaisella koeajolla. Hieno peli, leveä takaa katsottuna.

                                            Comment


                                            • Onkos jollain foorumilasiella "jenkkikilvin" varustettu b6 A4 3.0 quattro? Siitä on varmaan 1 kk aikaa kun sellaisen bongasin Nokialla City Marketin ja Kotipizzan välistä parkista. "jenkkikilvillä" tarkoitan sellaista korkeaa 2 numeroista kilpeä. Rekisterinumero ei jäänyt mieleen.

                                              Comment


                                              • Ja harmaa väriltään?
                                                Vastaavan olen bongannut monesti Hervannassa Nokian pihalla.
                                                Aluksi siinä oli jenkkikilvet/tarralaput.

                                                Comment


                                                • Taisi olla harmaa, ainakin tumma oli.

                                                  Comment


                                                  • Tänään jälleen rantaperkiön k-kaupassa klo 16:30 nätti a8 ja kuskikin tuli bongattua oli minun perässäni kassajonossa musta audin takki päällä oliko foorumeilta ?

                                                    Comment


                                                    • Porvoossa näkyy nykyään usein pyörivän punanen UrQuattro. Onkos jonkun foorumilaisen? Komia on!

                                                      Comment


                                                      • [Vähän offtopic]
                                                        Käyköhän A6tonen useinkin täällä Hervannassa? Muutaman kerran on tullut bongattua musta urssi ajamassa Valtaväylällä vastaan.
                                                        [/Vähän offtopic]

                                                        Comment


                                                        • Käytännössä joka viikko torstaisin, joten ei mikään mahdottomuus että olet bongannu juuri mut.
                                                          Nyt tulee tosin käytyä Golfin kanssa, paitsi jos tulee oikein talviset kelit ;)

                                                          Edit: Tosin en aja tuota Valtaväylää kuin sen verran, että Ruskontieltä käännyn sille ja siitä sitten taas Hermiankadulle. Eli en tule keskustan suunnasta.
                                                          Viimeksi muokannut A6tonen; 3.3.2008, 09:17.

                                                          Comment


                                                            Eilen 2.3. noin puoli kahdeksan aikaan illalla Helsinki-Vantaan lentokentän poistumistien varressa poliisi irrotti kilpiä vaaleansinertävästä B7 Avantista. Et kai ollut Sinä?

                                                            Comment


                                                              Aki ! En ollut minä minä eksynyt Saloon. Mulla on tumman sininen RS :)

                                                              Tuolloin olin Itä-Suomessa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X