Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Roccon R8:n bongasin eilen Tampereella Särkänniemen valoissa.

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viesti
      Varmaan tämä? On foorumilaisen ex
      http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=157790
      Juurikin tuo. Täysin samassa kunnossa edelleen.

      Comment


      • Ristoee lahdentien loppupäässä paalupaikalla keskustaa kohti valoissa itse käännyin kumpulasta vasemmalle lahteenpäin mustalla Volvon nosturiautolla. :)

        Comment


          J0EL:in perässä ajelin motarilta poikkimaantielle 12 aikoihin

          Comment


            Atlasharmaa(?) A6 Avant klubikilvellä, MUF-xxx, Inkereentiellä, Salossa. Peräkkäin ajeltiin, käännyit Tupuriin päin, ite jatkoin Hähkänän suuntaan...Moro!

            Comment


            • any1,

              Aivan, eipä tajunnut että se olit sinä joten eipä tullut morotettuakaan. Punainen VW?

              Comment


                Juu punanen golffi. En määkää kehannu alakaa vilkuttelee valoja ku kuitenni ois ollu et "mitähä v****a se välkyttelee" :D

                Comment


                  Nätti punanen b6 farkku juuri äsken tuuskin rampista tiksii päin lähti :) Ja HH mikä tää laiton torikokous on tääl rusalla :D

                  Comment


                    Tänään tampereen motonetin pihalla urs6 klubikilvet edessä ja takana. En nyt muista, että oliko sininen vai violetti. RH:n vanteet oli alla. Kenenköhän oli?
                    Viimeksi muokannut 54mmy; 14.7.2014, 22:21.

                    Comment


                    • Itekki ehin reagoida jonin morotuksee myöhässä :D

                      Comment


                      • A6 tai S6 (uusinta korimallia) Paraisten keskustassa. Joku täältä? Bongaus tehty eilen eli sunnuntaina n. Klo 19

                        Comment


                          Kerkeskö se Tomppis Kellossa tunnistamaan?

                          Kymmenen aikaan Herukassa siisti tumma ja matala b5.

                          Comment


                            Vaalean vihreä S4 (b5) Avant tänään Leppävirralla. En ehtinyt katsoa oliko tunnuksia.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                              Ristoee lahdentien loppupäässä paalupaikalla keskustaa kohti valoissa itse käännyin kumpulasta vasemmalle lahteenpäin mustalla Volvon nosturiautolla. :)
                              Mitähän lie taas katellu, kun en muista nähneeni nosturia autoa :)

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Jannuz Näytä viesti
                                Juu sama mies :)
                                Bongasin sut taas :) Seppälän Citymarketin parkkipaikalla, ajoin sinisen C4:n siihen vastapäätä.

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                                  Mitähän lie taas katellu, kun en muista nähneeni nosturia autoa :)
                                  Jaa-a paha mennä sanomaan katseelta tyhjyyteen se lähinnä näytti :)

                                  Comment


                                  • Japi tais olla sunnuntaina Shellillä hengailemassa.

                                    Comment


                                      Ainahan mie siellä oon.

                                      Comment


                                      • Seppälän citymarketilla oli joku tovi takaperin musta 4F isoilla valsseilla ja mustalla maskilla... Puskat peitti näkyvyyden, joten ei varmuutta clubialusesta... Ja se sama sininen A/S5 ABT:n korisarjalla samassa pysäköintiruudussa kuin aiemminkin, oliks se joku täältä?

                                        Comment


                                          tpv! bongattu loviisan ja veskun risteyksessä, väläyttelin siinä vähän pitkiäkin jos huomasit :)

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
                                            Kerkeskö se Tomppis Kellossa tunnistamaan?

                                            Kymmenen aikaan Herukassa siisti tumma ja matala b5.
                                            Hä misä millon monelta? :D en kai minä oo kellosa käyny omalla kotterolla sitte ruisingin jälkee. :D työautolla päivittäin..

                                            Comment


                                              Joskus kymmenen kieppeillä siinä "keskustassa." Minäkai kattoin että sinä ajelit siellä :D ollu taas se äkkiseltään saman näkönen.

                                              Comment


                                              • Harvoin tulee kilvenalusia nähtyä/hoksattua liikenteesä, mutta tänään olin ilimeisesti tavallista paremmin hereillä.
                                                Kehä 1:llä aamu"ruuhkassa" vilahti ohi (juha|n?) punanen A3 mustaksi dipatuilla takarinkuloilla.
                                                Joskus 18 jälkeen länsiväylällä nosteltiin lapasta hopean värisen b5:n kans.

                                                Comment


                                                • tpv! bongattu loviisan ja veskun risteyksessä, väläyttelin siinä vähän pitkiäkin jos huomasit :)
                                                  ...sen verran, että kerkisin ihmetellä että kukas... :)

                                                  Comment


                                                  • Ennkä oo ollu ku töisä. Oisinko rajukylä/teknokylä huudeilla ollu. :D ja sillä pakulla millä ajoin viime vkolla vastaa ja nostin lapasta. Herukan suunnilla pari krt nähny mustan avantin jossa vossenit/repsut, muita kauhian saman näkösiä ei oo ku kompuran mihin tuo oma on sekotettu. :D Ajoit motarillaki viime viikolla vastaan, taisit hokata? Ennen patelan ramppia, päivää en muista, mutta iltapäivä/alkuilta se mahto olla.

                                                    Comment


                                                    • Wezq-Ape: minä olin noihin aikoihin länsiväylällä. Morjens vaan!

                                                      Comment


                                                        Olin kyllä hieman aamu-unenpöpperössä mutta aivan kuin Terho olisi tullut äsken 5-tiellä vastaan erikoshenkilöautollaan.

                                                        Comment


                                                        • Eilen illalla kympin aikaan Lutakon valoista Hannikaisenkadulle ajeli meikän mopon perässä sininen B6S4, kukas?

                                                          Comment


                                                            Joensuuhun olin menossa eilen ja joku morjensti harmaasta 4f farkusta. Ohituskaistalta olin just palaamassa pois niin kerkesin sivusilmällä auton ja käden nähdä.

                                                            Comment


                                                            • Pari tuntia takaperin Inkoosta vähän ennen kehä-II:sta vihertävä D2 S8 kilvenalusilla rouhein äänin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X